Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 16:51
Talon
Talon is offline
nou?
Oud 16-10-2002, 17:28
Verwijderd
neej, dan ben je behoorlijk triest!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:49
Lightlady
Lightlady is offline
Mijn broertje vind DBZ gEWELDIG, dus kunnen mijn ouders per nummer 4.40(ledenprijs) dokken en dr moeten dus 16x2 stukken zijn dus das 32 nummers dat is dus (ff rekenen) 140,80 euro belachelijk. En het zal wel heel goe dverkopen want al die kinderen en die ouders denken dat het informatief is
Oud 16-10-2002, 18:18
Bluesummers
Bluesummers is offline
ondanks het feit dat k dbz heel amusant vind, heb k een enorme hekel aan merchandise, dus.. nee bedankt.. zo'n stom schaakspel haalt btw ook het imago van dbz(nog verder)omlaag, en das behoorlijk jammer..
Oud 16-10-2002, 18:21
Talon
Talon is offline
Citaat:
Lightlady schreef:
Mijn broertje vind DBZ gEWELDIG, dus kunnen mijn ouders per nummer 4.40(ledenprijs) dokken en dr moeten dus 16x2 stukken zijn dus das 32 nummers dat is dus (ff rekenen) 140,80 euro belachelijk. En het zal wel heel goe dverkopen want al die kinderen en die ouders denken dat het informatief is
hm ja dat geld maakt niet zo veel uit..
ik spaar ook die serie van die motortjes van tv
Mega Motoren

maar oke..
ik vind het wel een beetje afzetterij dat spel..
laat ze dat gewoon in de winkel leggen voor kinderen die dat willen voor een normale prijs..
en niet ouders nu verplichten elke week die rare dingen te kopen
Oud 16-10-2002, 18:56
Lightlady
Lightlady is offline
komt ook nog elke week of elke 2 weken weet ik nie
Oud 16-10-2002, 19:02
the tourist
the tourist is offline
Ik heb het programma zelfs nog nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:12
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ondanks het feit dat k dbz heel amusant vind, heb k een enorme hekel aan merchandise, dus.. nee bedankt.. zo'n stom schaakspel haalt btw ook het imago van dbz(nog verder)omlaag, en das behoorlijk jammer..
Mee eens..de serie is super, maar al die domme merchandise is idd erg dom..maar et bewijst maar weeres dat et in Europa zo is vervormd dat et een kiddy serie geworden is.. (in de VS is dat véél minder)
Reageren

Regels voor berichten