Advertentie | |
|
![]() |
|
positief;
* toegewijd * spontaan * help graag * vrij intelligent * humor Negatief; * soms onzeker * wil vaak dingen zelf doen * eigenwijs * geef mezelf zelden bloot, zelfs tegenover goede vrienden * soms wat apathisch (tegenover bijv familie)
|
Sterke:
- kritisch - perfectionistisch - humoristisch - creatief - assertief - zorgzaam - lief - spontaan Zwakke: pessimistisch sarcastisch, melancholisch lui alles-op-het-laatste-moment emotioneel paranoide
|
Sterke punten en minder sterke punten...zoek het maar uit
ik ben: - lui - niet haatdragend - geldstrooierig - een kat-uit-de-boom-kijkerd - niet naief - raar - creatief - leergierig - niet goedgelovig - niet sportief - relax - als het puntje bij paaltje komt; niet relax - irritant - een denker - kieskeurig ja nu effe genoeg
|
Verwijderd
|
positief
-lief -eerlijk -zorgzaam -heel snel geinteresseerd in mensen -kan heel goed gevoelens uiten en ik gooi alles waar ik mee zit er gewoon heel makkelijk uit. En ja daar ben ik voorstander van dus dat vinnik een positieve eigenschap. negatief: -lui -negatief denkend -HEEL snel jaloers -HEEL onzeker -wantrouwig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar met mij heb je dan in elk geval nooit lang ruzie ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sterk:
~ Opvrolijkend ~ Gezellig ~ Maak vrij snel vrienden ~ Kan best snel leren ~ Ben wel blij met m'n uiterlijk ![]() Zwak: ~ Ongeduldig ~ Snel boos ~ Snel gekwetst ~ Soms te melig ~ Langzaam
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zwak:
- te emotioneel - bang beslissingen te nemen - onzeker - stil - verlegen sterk: - aardig - goeie luisteraar - kan goed paardrijden ![]() - kan heel erg van 1 persoon houden en me volledig daar aan hechten - veel fantasie, en daardoor wat dromerig in alles ('k wete nie of dat goed is maarja..) |
![]() |
|
Positief:
- sociaal - eerlijk - behulpzaam - goed geheugen - meestal wel vrolijk Negatief: - soms te overactief, soms te lui... - vergeetachtig - altijd te laat - ongeduldig - kan niet goed tegen kritiek
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik lees nou gewoon mezelf! op de laatste na dan, dat is niet een sterk minder punt |
![]() |
||
Citaat:
![]() oke.. positief: -lief -aardig -sociaal -behulpzaam -meelevend -ruimdenkend - enz.. negatief: -soms jaloers -snel afgeleid -beetje laks -ongeinteresseerd -onverschillig naar mensen die me niet boeien -verlegen geen idee wat nog meer..
|
Sterke punten
* Sociaal * Rustig * Luisterend oor * Betrouwbaar * Realistisch * Happy.. ![]() * Ruimdenkend Zwakke Punten * Soms té sociaal (dat is niet altijd even goed!) * Snel emotioneel (ook niet altijd even goed) * Geef te gemakkelijk geld uit ![]() ![]() * Geef niet altijd mn mening, kom te weinig voor mezelf op..
|
Verwijderd
|
Sterk:
- Ik kan met iedereen goed opschieten - aanpassingsvermogen. - Ik begrijp mensen goed - inlevingsvermogen en mensenkennis. - Ik ben sociaal, ik doe graag dingen voor anderen. - Ik ben heel trouw. ![]() - Ik heb veel geduld. Zwak: - Ik ben makkelijk te beïnvloeden. - Ik kan dingen moeilijk van me af zetten, ben vaak overgevoelig. - Ik kan slecht tegen kritiek. - Ik laat makkelijk over me heen lopen, laat me snel gebruiken. - Ik vertrouw mensen te snel. |
![]() |
|
Sterke punten:
- Eerlijk - Verstandig - Aardig - Lief - Rustig Minder sterke punten: - Lui - Soms wat egoïstisch - Heb vaak neigingen bij situatie van "wat zouden anderen nu van me denken, ik sta voor paal" die eigenschap dus ![]() - Verlegen (is echt meer een nadeel dan een voordeel) - Vergeetachtig
|
Verwijderd
|
positief:
- humor - aardig - meestal niet al te serieus - intelligent - wordt bijna nooit boos (behalve bij me ouders dan) negatief: - verlegen bij onbekenden - onhandig - lui - soms ook te serieus - kom in sommige gevallen slecht voor mijn mening uit, maar ligt er ook sterk aan met wie ik ben |
![]() |
|
![]() naja geen zin om negatieve dingen over mezelf te zeggen, en ik ben ook niet echt in een positieve bui dus dat ga ik ook niet zegge
|
Jah ken mezelf wel goed geloof ik... even denken hoor
Goede punten: Altijd vrolijk/ optimistisch/ Lief ![]() ![]() ![]() Slechte punten: Ochtendhumeur ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Jochemska | 60 | 08-11-2007 13:20 | |
Psychologie |
Zelfkennis, hoe vorm je het of hoe werk je er mee? herby | 18 | 27-11-2006 14:22 | |
Psychologie |
Hoe goed ken jij jezelf? Verwijderd | 36 | 29-05-2005 00:11 | |
Beleidszaken |
forum.scholieren.com gaat veranderen! Enlightenment | 281 | 26-04-2005 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p Verwijderd | 0 | 30-11-2002 18:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kennen Uhmpra | 24 | 13-05-2002 18:25 |