Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar geef antwoord op de vragen, of hou gewoon je vervelende mond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast heeft mijn mond weinig te maken met mijn reacties hier. Of reageer jij altijd met open mond op het forum? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je roept alleen maar dat niemand perfect is? Daar gaat het toch niet over? Ik zou bijvoorbeeld spontaan gaan huilen als iemand vraagt of ik met hem wil trouwen over de telefoon. Dat is toch een teleurstelling? Het mag wel romantisch toch? ![]() Zulke dingen moeten perfect gaan vind ik. En dat heeft geen fuck te maken met dwaasheid omdat ik dat idealiseer.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Iedereen streeft in de richting van perfectie, als het ware. Wie gaat nou voor imperfectie? Niemand toch. Behalve ******** dan :/
|
Hm. Moeilijke.
Ik neem eigenlijk af en toe inderdaad genoegen met "iets mindere perfectie". Gewoon uit gebrek aan beter. Maar ik doe net als iedereen streven naar perfectie. Alleen is er bij ieder verschillend mens een afwijkende vorm van perfectie. Wat ik bedoel is, smaken verschillen.
||
Citaat:
![]() en om op je vraag antwoord te geven.. hmm het hangt er allemaal een beetje vanaf, op sommige gebieden neem ik met minder dan (voor mij) perfect geen genoegen. maar op andere punten wil ik best met minder genoegen nemen, helemaal als het gaat om dingen binnen een relatie.. ik denk namelijk dat je nooit helemaal een perfecte partner zult vinden.. ik in ieder geval niet, ik kan altijd wel dingen vinden die ik niet perfect zal vinden. maar ik ben daar opzich niet moeilijk in, ik zal nooit hogere eisen aan iemand stellen als waar ik zelf aan zou kunnen voldoen.
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is niets perfect. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je zegt dat alles zal gaan zoals jij wilt... als jij iets regelt, iets wilt dan kan je dat idd tot in de puntjes zo regelen dat 't perfect is... Mocht er onverhoopt iets misgaan kan je iets of iemand de schuld geven... Maar het streven naar perfectionisme in een persoon... dat is onmogelijk... Een perfect iemand is die doet wat je wil, is hoe je wil, kan wat je wil zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen... en er zal altijd wel iets zijn wat niet helemaal overeenkomt...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar over de telefoon is kut gewoon ![]() Ik kan ook nooit goede voorbeelden bedenken ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoewel deze manier best lief kan zijn denk ik. Stel hij zit thuis en is ergens mee bezig. Hij denkt aan je, weet hoeveel hij van je houdt en ineens heeft ie het gewoon: met haar moet en zal ik de rest van mijn leven doorbrengen. Hij is zo blij en opgewonden dat ie het meteen wil zeggen, dus het eerste wat ie doet is de telefoon grijpen en jou ten huwelijk vragen. *speelt een hele soap in hoofd af* ![]() Mjah, sorry, slaat nergens op! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben wat dit betreft gewoon zo'n Charlotte (Sex and The City); het moet allemaal fijn ouderwets en romantisch.
|
Verwijderd
|
Ach ja, om maar even op je voorbeeld te antwoorden:
Als ik van mijn vriend zou houden, en ik wil echt met hem trouwen, zou ik wel genoegen nemen met een huwelijksaanzoek via de telefoon. Het is natuurlijk niet superromantisch, maar wanneer je zoveel van elkaar houdt maakt dan niet zo enrom veel uit. Je kan hem dan wel dumpen, maar dan ben je degene van wie je houdt kwijt, alleen omdat hij je niet tijdens een etentje bij kaarslicht op zijn knieen met een bos rozen en een enorme diamanten ring te huwelijk heeft gevraagd ![]() Verder denk ik dat je soms wel genoegen moet nemen met elkaars vervelende karaktertrekjes. Ik denk niet dat je iemand kan vinden die aan al jouw beelden van "perfect" voldoet. Zelf ben je natuurlijk ook niet perfect. Wanneer iedereen naar het perfecte zou streven, zou waarschijnlijk bijna iedereen vrijgezel blijven... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verliefd worden op mij is al een uniek gebeuren. Het hangt van het persoon af of ik het zou doen. Zij hoeft geen supermodel meisje te zijn. 'k ben gauw tevreden als het alleen al heel goed *klikt*.
[Waarom staat dit ook alweer niet op L&R?]
|
Als ik echt van mn vriend hou,
en al met m wilde trouwen en hij zou me over de telefoon ten huwelijk vragen.. Mja, ik zou teleurgesteld zijn, heel erg teleurgesteld.. Kweenie, k zou het toch wel over willen doen dan ![]() Mja, dat kan dus niet. Nou ja.. als ik toch al met m zou willen trouwen, zou ik ook genoegen hiermee nemen denk ik..
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mensen zijn vermomde zielen? ranonkel | 85 | 03-07-2003 10:22 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |