![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site van de Mac www.mcdonalds.nl staat hoeveel calorieen er overal inzitten...jemig...k wist nie dat er zoveel calorieen in een donut zaten
![]() ![]() Wat vinden jullie van de mac? Eten jullie er vaak? En gaan jullie er net zo vaak eten nu je weet hoeveel calorieen erin zitten? Of gaan jullie nu andere dingen bij de mac eten die minder calorieen bevatten enz? Ik eet er bijna nooit, vind t ranzige zooi, alleen de mcflurrys vind ik heel erg lekker ![]() ik hoop dat dit op het goeie forum staat |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De MacDrek is lekker maar ik eet er niet vaak. Soms tussendoor bij het uitgaan of mijn ma komt thuis en dat heeft ze soms door de MacDrive gereden.
Het lekkerst vind ik de Quarter Pounder, de hamburger, de cheeseburger... ja eigenlijk zo veel ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik werk notabene bij de Mac, maakt niet uit hoe vaak ik er eet, ik kom toch niet aan. Anyway om ff bij het topic te blijven, ik blijf gewoon Mac eten, niet dat ik het nog steeds lekker vind, maar een mens krijgt honger als ie aan het werk is. En als eten binnen mijn handbereik is dan eet ik het ook maar. En eigen creaties zijn op zich best te eten.
|
mja soms kom ik er eens terecht, maar om nou te zeggen dat ik het echt lekker vind... nej
doe mij maar de ouderwetse patat uit de frietpan op het gas, bevalt me al 17 jaar prima ![]()
|
Het maakt mij niet uit hoeveel calorieen er in dat eten zitten, het eten is namelijk toch gegarandeerd ranzig.
En ten tweede is het ook nog een ![]() ![]() Het zal je dus waarschijnlijk niet verbazen dat ik dit bedrijf boycot. ![]()
|
De McDonalds trekt me dus voor de meter niet. Ik haat die gele M'en en die ranzige clown.
Als ik patat met een hamburger wil dan loop ik effe naar de "Patat van Ad" om de hoek. En als ik in het centrum wil eten loop ik wel effe door naar een brasserie / restaurantje of bij de La Place in de Vendex. Krijg je ook nog waar voor je geld. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik wist trouwens al dat de MAC voedsel verkoopt die nogal calorie-rijk is...
||
![]() |
Citaat:
![]() Mja, ik ging eerst wel eens per week naar de Mc, maar nu niet meer zo vaak. Als je daar eens per maand gaat eten is dat lekker, maar meer lijkt me best ongezond. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga heel soms op zondag naar de Mcdrek omdat mijn vriend er werkt en tja ik wil um toch wel eens zien dus ga ik um lastigvallen bij de Mc, maar blijkbaar zijn dr toch heel veel gasten die de Mc lekker vinden want het is dr altijd ram druk dus tja
![]()
||||||
Citaat:
"Today, The Center for Science in The Public Interest released the results of their latest study which showed that junk is high in calories and saturated fat. These results were published in the medical journal Duh. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Een kapitalistisch bedrijf, what's next? Calorierijke junk food? Oh, nee. dat was er blijkens de eerste post al. Je zult vast duizenden bedrijven boycotten, stelletje kapitalistische zwijnen dat het zijn. Citaat:
![]() Affijn, een Big Mac gaat er z'n tijd wel in, maar geef mij maar de Burger King. ![]()
|
![]() |
er staat nog meer op die site: McDonalds is genomineerd voor je jaarprijs Goede Voeding 2002
Nee, ik kom ook al heel lang niet meer bij de Mac. Als kind vond ik het prachtig (kwam ik er ook maar 1 keer per jaar hoor), maar tegenwoordig haal ik hoogstens één keer per jaar een macflurry. Het eten daar is niet lekker en ik voel meer dan 24 uur lang dat ik daar gegeten heb. Nee, ik dankje vriendlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
McDonalds werken.. Jazzmyass | 13 | 26-07-2011 11:23 | |
Algemene schoolzaken |
McDonalds enquete erwinlinden | 53 | 07-01-2006 18:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote McDonald's topic Verwijderd | 114 | 06-10-2005 14:00 | |
Eten & Drinken |
McDonalds, verantwoord? nps | 68 | 23-06-2004 12:46 | |
Films, TV & Radio |
Reclame van McDonalds... (jongetje met fiets) Desp | 37 | 18-07-2002 17:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ze hebben 't toegegeven: de patat van de McDonalds is niet vegetarisch! Miss USA | 56 | 11-06-2002 19:34 |