Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee,
eigenlijk hoeven ze van mij ook niet dood. Een jongen bij mij is omgekomen toen hij een scooter uitprobeerde van een vriend, dat wil je ook niet. Maaaarrrr, die scooters zijn net als breezers, of coole kleding een uiting van achterlijk sociaal gedrag. Alleen zijn de scooters ietsje gevaarlijker dan de andere opties. En dat is jammer. Soms hoop ik voor die mensen dat ze tegen een boomklappen en eindelijk beseffen hoe stom ze bezig waren. |
![]() |
||
Citaat:
Ik den kdat ik vvoor de optie van unex ga ![]()
|
Nou, ik rijd vanaf mijn 16e ook scooter, nu dus auto, scooter staat nu weg te rotten, maar ik liet mijn scoot zo hard mogelijk lopen met de originele configuratie.
Maar ik altijd raar vond, automobilisten gaan er van uit dat je niet stopt voor rood licht, dus als ik daar vrolijk aan kwam karren, hielden al die auto's gas in, terwijl ik altijd netjes voor rood licht stopte enzo. Zo zie je maar, als je scooter rijd, heb je al gelijk een bepaalde naam. Mijn scooters liepen overigens max. 70 ofzo op de teller. Maar zo hard kon ik toch nergens rijden. Ik was altijd liever stil/snel/zuinig, dan zo'n grasmaaiergeluid op je scoot.
||
Citaat:
![]() dat van die auto's geldt ook voor fietsers ja... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *gaat er een kopen als loon van z'n vakantiebaan binnen is*
|
![]() |
scooters zijn lelijk en hmm ze maken te veel lawaai en als er nog ook een idioot (met teveel gel in zijn haar en zijn helm om zijn arm dragend zodat hij effe kan patsen met zijn aanwinst en hopen dat de meiden hem goddelijk vinden ) de eigenaar van hmm stomste vervoermiddel ooit iz ..dan hoop ik van harte dat tie flink op zijn bek gaat ....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In Nederland vind ik ze afschuwelijk, 't type mensen past ook niet echt bij mij geloof ik.. Maar vredelievend als ik ben, van mij mogen ze er allemaal vooral mee doorgaan, als ze me maar niet lastigvallen, dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze tegen die boom aanknallen.
In Italie vind ik ze trouwens heel leuk. ![]() ![]() |
![]() |
|
mensen op scooters is niet erg.
maar die rokende scooter patsersjes opschool die stoer doen op school met hun opgevoerde scooters en er altijd bij staan die mag ik niet zo. Als ze dood zijn denken de ouders ook nog dat ze een stille tocht verdienen. Kom op zeg: JE had er iets aan kunnen doen
|
Verwijderd
|
Tsja, lijkt me best humor als dat gebeurd! Ik zat 2 maand terug op t terras, komt er zo'n beer van een gast aan op z'n racemoter met zo'n vrouwtje achterop, allebei in bijkleurende kleertjes als de moter. Zetten moter neer, gaan naar Snackbar, bestellen wat en gaan t opeten buiten. Dit alles met draaiende moter, en voor de geinteresseerden, voor zover ik t me kan herrineren was t een 1000 CC met een knap stuk lawaai erin. Iedereen irriteerde zich dood, en iemand heeft er wat van gezegd, waarna die vent zn moter uitzette en zn patat verder op at, en daarna weer vertrok. Hoezo achterlijk?
Je ziet ze ook wel door t centrum rijden bij ons, idd zonder helmpje... en als ze stoppen staan er gelijk allemaal van die wannebe players eromheen met hun petjes scheef op hun hasses en hun wijde broekjes... *WALG* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik durf eigenlijk geen topic te starten of breezers voor mietjes is maar het is gewoon limonade! REIE
||
Citaat:
Althans, als ik bij het stoplicht sta met zo'n scooter naast mij, en dan beide vol gas natuurlijk...dan liggen ze altijd voor de eerste 5 meter !
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk vind ik het gewoon gaaf om naar een willekeurig pleintje te rijden en een beetje zinloos gas te geven onderwijl spottend naar zo'n geile meid in een strakke witte tark broek, maarja dat zou m'n status hier niet echt goed doen natuurlijk! |
![]() |
|
ik rij nog geen scooter maar wil het wel gaan doen zogauw ik 16 ben, maar iedereen loopt nu te fucken over scooterrijdende lui, maar die lui met die crx-jes en vw-golf dan, die bij pauzes van school er ALTIJD staan, die voor en na het uitgaan met harde muziek voorbij moeten "spaaien" en altijd met een burn out wegrijden, sigaret in de mond, 1 arm leunend op het raampie....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat hun brommertje total-loss is en ze van de politie ook nog een bekeuring krijgen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
iemand die stoer doet met een auto/brommer/moter/fiets (
![]() maar de gasten die er stoer mee doen vind ik zowiezo al zielig en die zal ik persoonlijk uitlachen als ze tegen een boom of wat dan ook aanrijden en ik het enigste het ziet dan zeg ik er letterlijk bij moet je maar niet stoer doen kleutertje..
|
![]() |
als ze gewoonnormaal rijden erger ik me er niet aan maar als ze "stoer" gaan scheuren enzo dan irriteer ik me cker wel!
maar dood...dat hoeft nou ook weer niet... invalide is genoeg ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Tragger Hippy / Trigger Happy Gatara | 17 | 21-11-2006 09:16 | |
De Kantine |
scooter rijden andere leeftijd o0BeKsKuH0o | 81 | 16-01-2004 15:44 | |
Muziek |
party animals misssarcasmm | 74 | 04-01-2004 16:37 | |
Muziek |