Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 14:39
Kirk22
Kirk22 is offline
die rijden bij ons dus heel veel door de binnenstad. Het liefst, zonder helm, want dat is stoer, op hun achterwiel het liefst 6x langs alle terasje heen en terug en heen en terug en heen en terug en heen...
Hoop jij ook altijd dat ze op een boom klappen?
Oud 15-08-2002, 14:44
Evito
Evito is offline
Ja.
Hahahaha.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:49
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Tja, rij zelf ook scooter. Heel rustig (niet opgevoerd) altijd helm op, rij ook voorzichtig. En ik heb dus al een ongeluk gehad (niet mijn schuld maar toch..) en dat soort gasten hebben echt altijd geluk hè! Hoe gevaarlijk ze ook rijden.. kan ik niet UITSTAAN!!
Oud 15-08-2002, 15:03
DarkRaven
DarkRaven is offline
Soms erger ik me eraan soms niet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Ja.
Hahahaha.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:19
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Nee,ik ben de beroerdste niet.

Anders zou ik ook wel willen dat alle breezah-meisjes verkracht werden door aids-laaiers.
Oud 15-08-2002, 15:28
Monica
Monica is offline
Ik snap niet wat nu het nut van dat scooteren is, ik kijk dan ook zelden of nooit naar ze. Al deed iedereen dat nu even..
Van mij mag het gebeuren.
Oud 15-08-2002, 15:30
Unexplained
Unexplained is offline
Ze hoeven van mij niet dood.

Als hun scooter (waarvoor ze jaren gespaard hebben, en dan nog steeds op afbetaling hebben gekocht) maar aan puin ligt ben ik tevreden.
Oud 15-08-2002, 15:37
Roos
Roos is offline
Nou laat ze maar eens tegen een boom op rijden.

Ze staan bij ons altijd achter onze tuin in de weilanden tot 3 uur 's nachts. Zuipen, scooteren en Andre Hazes zingen
Oud 15-08-2002, 15:39
BBEM
BBEM is offline
ik denk altijd maar zo wacht maar tot over twee maanden dan heb ik een auto en rij ik jullie er allemaal uit op die gare klote scootertjes
Oud 15-08-2002, 15:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, zijn ze het meteen afgeleerd
...
Ach jah, laat ze toch doen, als zij dat leuk vinden he... anderen hebben daar wel een andere mening over, maar die vinden andere dingen weer leuk en stoer he...
Oud 15-08-2002, 16:03
Shock
Shock is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Als hun scooter (waarvoor ze jaren gespaard hebben, en dan nog steeds op afbetaling hebben gekocht) maar aan puin ligt ben ik tevreden.
precies
gebruik die dingen toch alleen waarvoor ze bedoeld zijn...
Oud 15-08-2002, 16:29
maar
maar is offline
Kiet?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 16:34
Evito
Evito is offline
Nee,
eigenlijk hoeven ze van mij ook niet dood.
Een jongen bij mij is omgekomen toen hij een scooter uitprobeerde van een vriend, dat wil je ook niet.
Maaaarrrr, die scooters zijn net als breezers, of coole kleding een uiting van achterlijk sociaal gedrag. Alleen zijn de scooters ietsje gevaarlijker dan de andere opties. En dat is jammer. Soms hoop ik voor die mensen dat ze tegen een boomklappen en eindelijk beseffen hoe stom ze bezig waren.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 16:38
Roos
Roos is offline
Citaat:
maar schreef:
Kiet?
Kiet heeft zelf ook een scooter..
Oud 15-08-2002, 16:50
maar
maar is offline
Citaat:
rosi schreef:

Kiet heeft zelf ook een scooter..
Daarom zou ik graag zijn reactie horen..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 16:50
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Evito schreef:
Nee,
Een jongen bij mij is omgekomen toen hij een scooter uitprobeerde van een vriend, dat wil je ook niet.
Maaaarrrr, die scooters zijn net als breezers, of coole kleding een uiting van achterlijk sociaal gedrag. Alleen zijn de scooters ietsje gevaarlijker dan de andere opties. En dat is jammer. Soms hoop ik voor die mensen dat ze tegen een boomklappen en eindelijk beseffen hoe stom ze bezig waren.
mwoah... ergens hoop ik dat die types getuige worden van een zeer ernstig ongeluk dat door o'n scooter veroorzxaakt wrdt... Maar ik gun het niemand om zich tegen een boom dood te rijden.

Ik den kdat ik vvoor de optie van unex ga
Oud 15-08-2002, 16:53
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nou, ik rijd vanaf mijn 16e ook scooter, nu dus auto, scooter staat nu weg te rotten, maar ik liet mijn scoot zo hard mogelijk lopen met de originele configuratie.

Maar ik altijd raar vond, automobilisten gaan er van uit dat je niet stopt voor rood licht, dus als ik daar vrolijk aan kwam karren, hielden al die auto's gas in, terwijl ik altijd netjes voor rood licht stopte enzo.

Zo zie je maar, als je scooter rijd, heb je al gelijk een bepaalde naam.

Mijn scooters liepen overigens max. 70 ofzo op de teller. Maar zo hard kon ik toch nergens rijden.

Ik was altijd liever stil/snel/zuinig, dan zo'n grasmaaiergeluid op je scoot.
Oud 15-08-2002, 17:02
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Nou, ik rijd vanaf mijn 16e ook scooter, nu dus auto, scooter staat nu weg te rotten, maar ik liet mijn scoot zo hard mogelijk lopen met de originele configuratie.

Maar ik altijd raar vond, automobilisten gaan er van uit dat je niet stopt voor rood licht, dus als ik daar vrolijk aan kwam karren, hielden al die auto's gas in, terwijl ik altijd netjes voor rood licht stopte enzo.

Zo zie je maar, als je scooter rijd, heb je al gelijk een bepaalde naam.

Mijn scooters liepen overigens max. 70 ofzo op de teller. Maar zo hard kon ik toch nergens rijden.

Ik was altijd liever stil/snel/zuinig, dan zo'n grasmaaiergeluid op je scoot.

dat van die auto's geldt ook voor fietsers ja... Sta je voor rood, gaan ze wachten tot je doorrijdt. Maar ik ben koppig en blijf staan
Oud 15-08-2002, 17:09
Rhinus
Rhinus is offline
Scooters.. Tss. Zundapp das voor de echte mensen .
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 17:15
Shock
Shock is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Scooters.. Tss. Zundapp das voor de echte mensen .
juist

*gaat er een kopen als loon van z'n vakantiebaan binnen is*
Oud 15-08-2002, 17:20
Main
Main is offline
Ja van mij mogen ze ook een keer flink tegen een boom aan knallen. Niet dat ze in levensgevaar zijn, maar gewoon een paar dage in het ziekenhuis om het af te leren
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 17:22
MORTICIA
MORTICIA is offline
scooters zijn lelijk en hmm ze maken te veel lawaai en als er nog ook een idioot (met teveel gel in zijn haar en zijn helm om zijn arm dragend zodat hij effe kan patsen met zijn aanwinst en hopen dat de meiden hem goddelijk vinden ) de eigenaar van hmm stomste vervoermiddel ooit iz ..dan hoop ik van harte dat tie flink op zijn bek gaat ....
Oud 15-08-2002, 17:45
Somebody Special
Somebody Special is offline
Dat heb ik altijd als ze indruk willen maken door op 1 wiel te gaan rijden.
En maar hopen dat ze op hun bek gaan
Oud 15-08-2002, 18:19
Paulaah
Paulaah is offline
Ja, tenminste, de scooterrijdende jongens die jij onschrijft wel ja..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 19:43
R
R is offline
Het is amar 'hoe' je er op zit..
Ik rijdt ook wel eens op een scooter..
Ook het liefst zo hard mogelijk, maar draag wel een helm.
En zit er normala op
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Tja, rij zelf ook scooter. Heel rustig (niet opgevoerd) altijd helm op, rij ook voorzichtig. En ik heb dus al een ongeluk gehad (niet mijn schuld maar toch..) en dat soort gasten hebben echt altijd geluk hè! Hoe gevaarlijk ze ook rijden.. kan ik niet UITSTAAN!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:37
Verwijderd
In Nederland vind ik ze afschuwelijk, 't type mensen past ook niet echt bij mij geloof ik.. Maar vredelievend als ik ben, van mij mogen ze er allemaal vooral mee doorgaan, als ze me maar niet lastigvallen, dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze tegen die boom aanknallen.

In Italie vind ik ze trouwens heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:38
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
mensen op scooters is niet erg.

maar die rokende scooter patsersjes opschool die stoer doen op school met hun opgevoerde scooters en er altijd bij staan die mag ik niet zo. Als ze dood zijn denken de ouders ook nog dat ze een stille tocht verdienen.

Kom op zeg: JE had er iets aan kunnen doen
Oud 15-08-2002, 20:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Hoop jij ook altijd dat ze op een boom klappen?
Ja, dat hoop ik elke keer van harte. Gasten op scooters zijn zielig. En gasten in een uitgebouwde Golf-met-geluid-alsof-het-een-vette-Cadillac-is ook.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:02
Verwijderd
Tsja, lijkt me best humor als dat gebeurd! Ik zat 2 maand terug op t terras, komt er zo'n beer van een gast aan op z'n racemoter met zo'n vrouwtje achterop, allebei in bijkleurende kleertjes als de moter. Zetten moter neer, gaan naar Snackbar, bestellen wat en gaan t opeten buiten. Dit alles met draaiende moter, en voor de geinteresseerden, voor zover ik t me kan herrineren was t een 1000 CC met een knap stuk lawaai erin. Iedereen irriteerde zich dood, en iemand heeft er wat van gezegd, waarna die vent zn moter uitzette en zn patat verder op at, en daarna weer vertrok. Hoezo achterlijk?

Je ziet ze ook wel door t centrum rijden bij ons, idd zonder helmpje... en als ze stoppen staan er gelijk allemaal van die wannebe players eromheen met hun petjes scheef op hun hasses en hun wijde broekjes... *WALG*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Van mij mogen ze wel eens iets voelen.

Dood... nee, hoeft niet, maar als er een zich te pletter rijdt zal ik er niet om rouwen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:27
REIE
REIE is offline
Citaat:
Evito schreef:
Nee,

Ik durf eigenlijk geen topic te starten of breezers voor mietjes is maar het is gewoon limonade!

REIE
Oud 15-08-2002, 21:57
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
BBEM schreef:
ik denk altijd maar zo wacht maar tot over twee maanden dan heb ik een auto en rij ik jullie er allemaal uit op die gare klote scootertjes
Nou, met de auto word je er dus uitgereden door zo'n scoot.
Althans, als ik bij het stoplicht sta met zo'n scooter naast mij, en dan beide vol gas natuurlijk...dan liggen ze altijd voor de eerste 5 meter !
Oud 15-08-2002, 22:55
Vinzz
Vinzz is offline
helemaal met je eens .. om te huilen is het
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 00:17
Kirk22
Kirk22 is offline
kijk, dood hoeven ze niet. Gewoon net zo erg dat ze net geen ziekenhuisbed bezet houden. Eigenlijk dat ze gewoon ff heeeeel errrrg voor lul staan.
Oud 16-08-2002, 00:38
Verwijderd
Citaat:
maar schreef:

Daarom zou ik graag zijn reactie horen..
Ja, het is puur een vervoermiddel voor mij, voor m'n werk en school.

Eigenlijk vind ik het gewoon gaaf om naar een willekeurig pleintje te rijden en een beetje zinloos gas te geven onderwijl spottend naar zo'n geile meid in een strakke witte tark broek, maarja dat zou m'n status hier niet echt goed doen natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 03:14
wabbit
wabbit is offline
ik rij nog geen scooter maar wil het wel gaan doen zogauw ik 16 ben, maar iedereen loopt nu te fucken over scooterrijdende lui, maar die lui met die crx-jes en vw-golf dan, die bij pauzes van school er ALTIJD staan, die voor en na het uitgaan met harde muziek voorbij moeten "spaaien" en altijd met een burn out wegrijden, sigaret in de mond, 1 arm leunend op het raampie....
Oud 16-08-2002, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:
kijk, dood hoeven ze niet. Gewoon net zo erg dat ze net geen ziekenhuisbed bezet houden. Eigenlijk dat ze gewoon ff heeeeel errrrg voor lul staan.
ja, lachen !
en dat hun brommertje total-loss is en ze van de politie ook nog een bekeuring krijgen!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:51
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

het kunnen ook papie en mamie kindjes zijn en heel rijk zijn en die scooter ff gewoon gehad hebben.. de meeste gevallen zijn dat hoor..
Oud 16-08-2002, 10:54
girl18
girl18 is offline
iemand die stoer doet met een auto/brommer/moter/fiets ()/scooter mogen voor mij allemaal doodvallen.. maar als bijvoorbeeld iemand een scooter heeft en er niet stoer mee doet en gebruikt waar het voor is dan vind ik het soms wel zielig als je merkt dat die persoon tegen een auto is aangegaan of whatever..

maar de gasten die er stoer mee doen vind ik zowiezo al zielig en die zal ik persoonlijk uitlachen als ze tegen een boom of wat dan ook aanrijden en ik het enigste het ziet dan zeg ik er letterlijk bij moet je maar niet stoer doen kleutertje..
Oud 16-08-2002, 11:31
KazzZ
KazzZ is offline
hey, dat zijn m'n vrienden hoor!

mja, die lui heb je hier ook, hang-scooter-jongen... gaan ze bij elkaar verzamelen met hun scooters en hun breezerdoos achterop, en maar gas geven *hinnnnggg hinnnnnggg*
Oud 16-08-2002, 14:00
Luca
Luca is offline
Goede vriend van mij rijd ook. Bizar slecht eigenlijk. Nou ja goed. Ik bemoei mij er niet mee. Geen zin in ruzie....
Oud 16-08-2002, 16:20
rabecca
rabecca is offline
als ze gewoonnormaal rijden erger ik me er niet aan maar als ze "stoer" gaan scheuren enzo dan irriteer ik me cker wel!
maar dood...dat hoeft nou ook weer niet...
invalide is genoeg
Oud 16-08-2002, 16:21
Optima
Optima is offline
Scooters zijn voor pre puberale jochies met een kleine lul
Oud 16-08-2002, 16:30
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Optima schreef:
Scooters zijn voor pre puberale jochies met een kleine lul
en dat bepaal jij?
Oud 16-08-2002, 16:41
DutchTerror
DutchTerror is offline
ik ga een scooter kope

super handig en leuk om op te rijde stomme nerds
Oud 16-08-2002, 16:41
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
rabecca schreef:
als ze gewoonnormaal rijden erger ik me er niet aan maar als ze "stoer" gaan scheuren enzo dan irriteer ik me cker wel!
maar dood...dat hoeft nou ook weer niet...
invalide is genoeg
pff ?? als jij zo denkt

hoop ik dat jij het word
Oud 16-08-2002, 16:44
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ja, dat hoop ik elke keer van harte. Gasten op scooters zijn zielig. En gasten in een uitgebouwde Golf-met-geluid-alsof-het-een-vette-Cadillac-is ook.
jij bent zielig
Oud 16-08-2002, 16:58
Optima
Optima is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

en dat bepaal jij?
ja. mijn wil is wet

en ik spreek uit ervaring
Reageren

Regels voor berichten