Advertentie | |
|
![]() |
|
neej uit t raam gooien nog net neit, maar k schop t ding vaak genoeg, niet dattet veel helpt ofzow... op deze computer kun je maar 1 ding tegelijk doen zo ongeveer dus al je teveel open hebt staan dan val je van msn af, of de pagina kan niet geopend worden of heel internet valt eruit of hij blijft weer eens haken of me broertje heeft m weer eens gemold, frustrerend
![]() |
![]() |
|
niet meer
deze pc werkt t beste van de 3 die ik e afgelopen 3½ jaar heb versleten duurde wel 7 maaanden, maja, heb nu geen probs meer. wel af en toe pc's die ik repareer, zijn soms echt een puinzooi
||
Citaat:
![]() ![]() Met deze laptop heel vaak ja. Sloom ding, kan niet downloaden (MSNloos dus) en gewoon ja.. SLOOM ![]() ![]() De andere pc is beter, mja, daar zit mn zusje elke keer op ![]()
|
Ja, me muis is rot.. Op zich niet zo heel erg, gewoon flink met dat ding over je muismat heen rossen.. Maar als je zit te gamen gaat dat lastig (ben je in een keer de weg kwijt
![]()
|
![]() |
Ja, altijd. Maar wij krijgen heel binnenkort eindelijk een nieuwe!! (joepie!! deze hebben we al 5 jaar namelijk). De diskettedrive kunnen we niet meer gebruiken, omdat het ijzer van een diskette erin zit
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, nooit gehad..
Ik waardeer mijn computer.. Maar oke, ik moet eerlijk bekennen dat de muis al meerdere malen vervangen is omdat ik er nog weleens mee wil gooien.. ![]() Maar he, over 8 dagen komt er een spiksplinternieuwe (wauwie, wat een woord, don't judge me if this word doesn't excist :/ ![]() computerkast (waar alle dingen inzitten zeg maar, niet waar je de computer inzet hahh..) + toetsenbord + muis + speakers..(het tft-scherm is al binnen < voordat jullie geintjes gaan maken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn gevoel is minder Zwoek | 13 | 12-02-2009 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Boeken over schrijven Diary of Dreams | 11 | 16-02-2007 00:28 | |
Seksualiteit |
V's: hebben jullie ook meer zin in sex als jullie ongesteld zijn? Yab-Yum | 54 | 08-11-2005 15:58 | |
Muziek |
Underoath Henk Biertank | 19 | 10-02-2005 02:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Psychologie |
eigenlijk heeft het leven geen zin. *miesje* | 57 | 15-12-2001 10:15 |