Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat er niet om hoelang ze hier zijn, het gaat erom dat ze ten eerste in hun eigen land niet terecht kunnen en ten tweede goed ingeburgerd zijn voordat ze hier mogen blijven.
Genoeg van die gasten die hier al 20 jaar zitten, maar nog steeds niet normaal Nederlands kunnen praten, dat vind ik dus fouteboel ![]()
||
Citaat:
![]() Tja ik ben liever voor. Heb zelf ook meegemaakt dat vrienden moesten onderduiken omdat ze geen verblijfsvergunning hadden. Ik vind dat de regering een keer goed naar het inburgeringsprobleem van sommige groepen moet kijken. Er moet gewoon een programma komen zodat de asielzoekers iig binnen een jaar in de Nederlandse cultuur integreren. Een multiculturele samenleving is als het werkt namelijk heel leuk ![]()
|
Leef je uit op i-net, daar leer je duizend keer meer van dan dat het zo voorgekauwd wordt.. Denk ook zelf eens na; hoe denk ik erover..
(ik heb honderden discussies moeten houden en betogen moeten schrijven..)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Debat hans1989 | 1 | 02-05-2012 23:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Debat Hanskampen | 1 | 11-04-2012 20:12 | |
Algemene schoolzaken |
DEBAT schooldagen van 8.00 tot 17.00 uur Akkeee | 5 | 03-02-2011 20:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |