Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 18:58
Lightlady
Lightlady is offline
Ik mag een tattoo als ik jarig ben. Maar wat vinden jullie nou van tattoo's? Alleen voor aso's? Of niet voor meiden? Tell me . Ps ik wil een chinees teken van tijger op mijn rug
Oud 27-10-2002, 19:00
Yolcu
Yolcu is offline
Tattoo's zijn cool. Keb er ook 1 voor m'n verjaardag gehad, maar ben er nog steeds niet uit wat ik wil...

[mierenneuker-offtopic] Because schrijf je niet met een Z.. (sig) [/mierenneuker-offtopic]
Oud 27-10-2002, 19:02
beuk
beuk is offline
ik vind het , net als piercings.
Oud 27-10-2002, 19:04
Yolcu
Yolcu is offline
Ik bedoel dit niet lullig, maar ik vraag het me af..

Maakt het jou nou echt uit wat anderen ervan vinden? Als er hier 25 mensen zeggen dat ze het lelijk vinden, vindt jij het dan ook lelijk? Of wil je gewoon kijken hoeveel mensen er ongeveer een tattoo hebben?
Oud 27-10-2002, 19:07
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
beuk schreef:
mee eens.
Oud 27-10-2002, 19:07
Optima
Optima is offline
een tatoo?

ze kunnen je beter verstand geven...
Oud 27-10-2002, 19:08
Lightlady
Lightlady is offline
Nee ik laat um toch zetten Maar wil gewoon ff weten wat jullie er allemaal van vinden? Ok? En Becauze vind ik leuker als because
Oud 27-10-2002, 19:08
Lightlady
Lightlady is offline
Citaat:
Optima schreef:
een tatoo?

ze kunnen je beter verstand geven...

waarom dat????????
Ik vind het gewoon mooi een chinees teken op mijn rug. Niet zo'n grote he gewoon een kleine
Oud 27-10-2002, 19:12
the tourist
the tourist is offline
Soms vind ik een kleintje wel leuk, maar ik zou er zelf nooit eentje nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:51
Lightlady
Lightlady is offline
Ik wil dr al heel lang ene. Mijn nichtje laat waarschijnlijk dezelfde zetten das wel leuk
Oud 27-10-2002, 19:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind tattoo's maar niets...
Oud 27-10-2002, 19:57
Quiana
Quiana is offline
hangt van de tatoo en persoon af
Oud 27-10-2002, 20:18
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb er twee op m'n rug...

Het 'JRRT' teken op m'n linkerschouder, en tussen m'n schouderbladen een vrij groot geometrisch sterpatroon.

Denk GOED na over wat je wil (ikzelf vind chinese tekens wat afgezaagd, maargoed), maak het ontwerp, leg het 2 maanden weg en kijk dan of je dat nog steeds wil. Dit is een levenslange beslissing - als je over een paar jaar denks "jee, wat tuttig eigenlijk" dan zit je er gewoon mee.

Misschien is een tijdelijke henna-tattoage een goed idee. Vind je hem nog steeds leuk als het nieuwe eraf is?
En als je er zo zeker over bent, waarom kan het je dan schelen wat mensen hier ervan vinden?
Oud 27-10-2002, 20:29
Optima
Optima is offline
Citaat:
Lightlady schreef:

waarom dat????????
Ik vind het gewoon mooi een chinees teken op mijn rug. Niet zo'n grote he gewoon een kleine
op je rug? waarom? dan kun je m nog nieteens zien ook nog!!!!!

je krijgt er geheid spijt van,als je later kinderen hebt, een serieuze baan, een serieuze man, loop jij nog met zo'n brandplek van je puberjaren rond
Oud 27-10-2002, 20:36
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Lightlady schreef:
Mijn nichtje laat waarschijnlijk dezelfde zetten das wel leuk
das dan weer heeeeeeeeel erg fout naar mijn mening..
Oud 27-10-2002, 20:54
Ieke
Ieke is offline
Ik hou er niet van.
Oud 27-10-2002, 21:03
`CrazY G
`CrazY G is offline
tatto is leuk bij de navel ja nemen
Oud 27-10-2002, 21:05
Florine
Florine is offline
verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 23:38
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Mijn tattoo..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Mijn tattoo..
prachtig man!

zal nog wel n keertje foto van de mijne maken maar die is lang nie zo indrukwekken als die

Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 00:08
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
eXo schreef:
prachtig man!

zal nog wel n keertje foto van de mijne maken maar die is lang nie zo indrukwekken als die

Was het maar mijn tattoo..
Ik er wel eentje laten zetten in deze stijl..

Wat voor tattoo heb jij dan?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 04:14
dystopia
dystopia is offline
kan leuk zijn
Oud 28-10-2002, 06:37
Secreet
Secreet is offline
allereerst, als je zeker weet wat je wilt en je zeker weet dat je er geen spijt van krijgt moet je het vooral doen. Mensen die zeggen dat het na een paar jaar niet meer bij je past of zoals optima mooi zegt

je krijgt er geheid spijt van,als je later kinderen hebt, een serieuze baan, een serieuze man, loop jij nog met zo'n brandplek van je puberjaren rond

Onzin...het word een deel van jezelf, zoals een moedervlek, echt spijt zal er niet bij inbegrepen zijn. Een tattoo is niet alleen een sierraad, het is iets wat jouw vertegenwoordigt en juist omdat je een plek als je rug uitkiest, zul je nooit echt last krijgen wat banen betreft.

En wat het ouder worden is...Ach ik neem aan dat je op je 60e niet meer met topjes loopt dus het maakt ook niet uit hoe die er dan uitziet denk ik...

(Ik vind het overigens erg mooi, behalve op de armen bij meisjes, dat vind ik wel weer asociaal staan)
Oud 28-10-2002, 07:53
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
tattoo's kunnen ontzettend mooi zijn, bij de juiste persoon en de juiste tattoo natuurlijk. Heel eerlijk gezegd vind ik een chinees teken heel erg afgezaagd, en alleen al om die reden zou ik je afraden om hem te nemen.
Teken dan iets zelf of laat een ander die goed kan tekenen dat in overleg met jou doen, zodat je "verzekerd" bent van de uniqueness (sorry kon ff niet op het nederlandse woord komen) van jouw tattoo.
Oud 28-10-2002, 08:56
Verwijderd
nee bah tattoo's en piercings zijn niet mooi enzo

heeft 7 tattoo's en een piercing
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 09:09
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
dystopia schreef:
kan leuk zijn
Kan.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:56
punk mae
punk mae is offline
ik heb ook een tattoo, een salamander op mijn rug. als je het mooi vindt moet je het gewoon doen en ik vindt een tattoo helemaal niet voor hersen loze mensen. tatto zijn oke zolang het maar bij je past en op je lichaampast. bijv. een leeuwen kop kan niet echt op je lichaam zitten en een wolfen ppotje weer wel. naja maar dat vind ik
veel plezier ermee
\

ps ik zou er nooit spijt van krijgen omdat het mijn eigen ontwerp is en omdat er een verhaal achter zit, ik heb niet zomaar een tatto maar ik heb mijn eigen ontwerp op mijn rug staan
dazz wel een verschil.
Oud 28-10-2002, 14:33
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het echt helemaal nix.. Heb nog nooit een tattoo mooi gevonden geloof ik. Kweet niet, maar ik vind een tattoo toch een beetje aso ofzo. Ik weet dat dat eigenlijk nergens op slaat, maar ik denk dan toch al snel aan een "Sjonnie" ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
beuk schreef:
idd, helemaal mee eens
Oud 28-10-2002, 15:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind tattoos cool. Heb er zelf twee: eentje op mijn schouderblad en een zwart-rode tribal op mijn onderrug.
Felgekleurde tattoos en portretten vind ik er niet uitzien. Tribals en Chinese tekens daarentegen wel. Ja, tattoos zijn sexy.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:26
NiKKy-4-LiFe
NiKKy-4-LiFe is offline
Hmm, beetje zonde van je lichaam eigelijk jah..
maar t blijft je eigen keus!
toch?
Oud 28-10-2002, 15:30
Roos
Roos is offline
Lelijkkkk
Oud 28-10-2002, 16:22
skyscraper
skyscraper is offline
Ik laat binnenkort een kleine spin op me been tattoeren denk ik
Oud 28-10-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Was het maar mijn tattoo..
Ik er wel eentje laten zetten in deze stijl..

Wat voor tattoo heb jij dan?
is van robbie williams toch? heeft schiffmacher gemaakt, amsterdamse artiest, echt wrede stijl..als je t al wist excuus voor de nutteloze info
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:53
Verwijderd
om nog ff op t topic trug te komen, vin tattoo's over t algemeen erg doop, maar moet het wel persoonlijk zijn, en een chinees teken is nou echt het afgezaagste wat er is..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
skyscraper schreef:
Ik laat binnenkort een kleine spin op me been tattoeren denk ik
doe maar niet
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:56
Lightlady
Lightlady is offline
Ja maar ik vind hem gewoon een mooi teken. Maar ik ben dr ook over aan het denken een eigen teken te tekenen is wat specialer Maar ik vind een chinees teken ook mooi. Waarom op mijn rug? Juist omdat je um dan bijna niet ziet. Het is mijn tattoo. Andere hoeven um niet te zien
Oud 28-10-2002, 17:51
charly not
charly not is offline
Ik vind het echt vreslijk.
Een meisje uit me klas had er pas geleden een laten zetten. En dan zo'n stom niet persoonlijk ding op de onderkant van haar rug. Ze is nota bene 16 Naja, moet ze zelf weten Maar goed, als je het doet moet het ook iets persoonlijks zijn! en niet iets stoms wat je uitzoekt uit een boekje... Je moet er de rest van je leven mee lopen! Doe dan iets wat ook ECHT bij jou hoort!
Oud 28-10-2002, 17:57
poecilotheria
poecilotheria is offline
een mooie tattoo is prachtig!

ik laat er binnenkort 1 achter op mijn schouderblad zetten van mijn lievelingsspinnensoort....(eerst ff zorgen dat ik wat knaken binnen heb )
Oud 28-10-2002, 18:02
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
is van robbie williams toch? heeft schiffmacher gemaakt, amsterdamse artiest, echt wrede stijl..als je t al wist excuus voor de nutteloze info
Excuses aanvaard

De stijl heet Maori, komt van de Maori-stam uit het vroegere Nieuw Zeeland..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Excuses aanvaard

De stijl heet Maori, komt van de Maori-stam uit het vroegere Nieuw Zeeland..
dope, nog nooit van gehoord, dank voor de info
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:48
Shock
Shock is offline
ligt eraan waar... op duidelijk zichtbare plekken zou ik het sowieso nooit doen, maar bijvoorbeeld hoog op m'n bovenarm misschien wel
mjah tis wel iets om ff goed over na te denken, een tattoo weg laten halen is niet zomaar ff gebeurd
Oud 28-10-2002, 22:47
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik wil er een laten zetten, heb zelf de volgende ontworpen en op mijn arm gefotosoept:

Oud 28-10-2002, 22:51
Verwijderd
Ik vind het echt asociaal staan
En als je later wat ouder bent en uitgelubberd veranderd het superpaard op je dijbeen in een dikke friese knol. Leuk??!!

Nee, bij sommigen gaat het wel, ligt eran wat het is en waar het is. Maar bedenk dan dat die dingers er nog op staan als je 80 bent en de zusters je moeten komen wassen... jah.. dan is het stukken mínder stoer
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:53
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
saffie schreef:
Ik vind het echt asociaal staan
En als je later wat ouder bent en uitgelubberd veranderd het superpaard op je dijbeen in een dikke friese knol. Leuk??!!

Nee, bij sommigen gaat het wel, ligt eran wat het is en waar het is. Maar bedenk dan dat die dingers er nog op staan als je 80 bent en de zusters je moeten komen wassen... jah.. dan is het stukken mínder stoer
Als de zusters je al komen wassen als je 90 ben zie je er zowiezo toch al niet meer uit.

Dus om je dan ook nog is druk te gaan maken om een tatouage, pff... ik vind dat dus wel ZO'N ondoordacht argument. Alsof je op je 90e er nog goed uitzien.
Oud 29-10-2002, 08:54
Black Reina
Black Reina is offline
tattoo's zijn tenminste als ze mooi zijn

dis de mijne, toen wastie net gezet, t rooie is nu dus paars met wit, daar wasset nog bloed

Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:13
Verwijderd
Ik vind het echt ontzettend lelijk...ten eerste: de kleur alleen al. Dat lelijke, ondefiniëerbare donkergroen vind ik zó afstotelijk...verder gewoon het hele idee. Hóe fanatiek kun je iets aanhangen wil je het voor altijd op je lichaam dragen? Is het niet voldoende je mening of interesses verbaal of in andere niet-definitieve uiterlijkheden uit te dragen?

Daar komt nog bij dat je met geen mogelijkheid kunt voorspellen hoe je over tien of twintig jaar over zo'n tattoo denkt. Mensen die dat wél van zichzelf denken zijn verschrikkelijk arrogant.

Tenslotte nog dit: een mensenlichaam is van zichzelf al mooi genoeg...daar hoeft echt niet nog zo'n lelijke tattoo op. Vind 't echt vreselijke afknapper.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
Om nog maar niet te spreken van de beeldvorming die zo'n tattoo oproept...lekkere ouders zul je hebben, als ze met zo'n ding op hun lijf rondlopen...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:38
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Optima schreef:
op je rug? waarom? dan kun je m nog nieteens zien ook nog!!!!!

weet niet of je ooit hebt gezien hoe een tattoo word gemaakt maar het heeft weinig met branden te maken...

en waarom krijg je er geheid spijt van?? je kinderen zal het denk ik weinig boeien of je een tattoo hebt, die zijn dan toch al niet anders gewend. als je een tattoo op een plek hebt waar je hem met kleren aan niet kan zien kan je er makkelijke een serieuze baan erbij hebben, maar goed wat versta je onder een serieuze baan?? en dat van een serieuze man slaat helemaal nergens op.. hij weet toch dat zij er een heeft, als hij het erg zou vinden had hij in de eerste instantie al niet voor haar gekozen..
Oud 29-10-2002, 10:40
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Om nog maar niet te spreken van de beeldvorming die zo'n tattoo oproept...lekkere ouders zul je hebben, als ze met zo'n ding op hun lijf rondlopen...
dus jij wilt eigenlijk zeggen dat iedereen met een tattoo, aso is?
Reageren

Regels voor berichten