Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er twee op m'n rug...
Het 'JRRT' teken op m'n linkerschouder, en tussen m'n schouderbladen een vrij groot geometrisch sterpatroon. Denk GOED na over wat je wil (ikzelf vind chinese tekens wat afgezaagd, maargoed), maak het ontwerp, leg het 2 maanden weg en kijk dan of je dat nog steeds wil. Dit is een levenslange beslissing - als je over een paar jaar denks "jee, wat tuttig eigenlijk" dan zit je er gewoon mee. Misschien is een tijdelijke henna-tattoage een goed idee. Vind je hem nog steeds leuk als het nieuwe eraf is? En als je er zo zeker over bent, waarom kan het je dan schelen wat mensen hier ervan vinden?
||
Citaat:
je krijgt er geheid spijt van,als je later kinderen hebt, een serieuze baan, een serieuze man, loop jij nog met zo'n brandplek van je puberjaren rond
||
Verwijderd
|
Citaat:
zal nog wel n keertje foto van de mijne maken maar die is lang nie zo indrukwekken als die ![]() ![]() |
![]() |
|
allereerst, als je zeker weet wat je wilt en je zeker weet dat je er geen spijt van krijgt moet je het vooral doen. Mensen die zeggen dat het na een paar jaar niet meer bij je past of zoals optima mooi zegt
je krijgt er geheid spijt van,als je later kinderen hebt, een serieuze baan, een serieuze man, loop jij nog met zo'n brandplek van je puberjaren rond Onzin...het word een deel van jezelf, zoals een moedervlek, echt spijt zal er niet bij inbegrepen zijn. Een tattoo is niet alleen een sierraad, het is iets wat jouw vertegenwoordigt en juist omdat je een plek als je rug uitkiest, zul je nooit echt last krijgen wat banen betreft. En wat het ouder worden is...Ach ik neem aan dat je op je 60e niet meer met topjes loopt dus het maakt ook niet uit hoe die er dan uitziet denk ik... (Ik vind het overigens erg mooi, behalve op de armen bij meisjes, dat vind ik wel weer asociaal staan)
|
tattoo's kunnen ontzettend mooi zijn, bij de juiste persoon en de juiste tattoo natuurlijk. Heel eerlijk gezegd vind ik een chinees teken heel erg afgezaagd, en alleen al om die reden zou ik je afraden om hem te nemen.
Teken dan iets zelf of laat een ander die goed kan tekenen dat in overleg met jou doen, zodat je "verzekerd" bent van de uniqueness (sorry kon ff niet op het nederlandse woord komen) van jouw tattoo.
|
ik heb ook een tattoo, een salamander op mijn rug. als je het mooi vindt moet je het gewoon doen en ik vindt een tattoo helemaal niet voor hersen loze mensen. tatto zijn oke zolang het maar bij je past en op je lichaampast. bijv. een leeuwen kop kan niet echt op je lichaam zitten en een wolfen ppotje weer wel. naja maar dat vind ik
![]() veel plezier ermee \ ps ik zou er nooit spijt van krijgen omdat het mijn eigen ontwerp is en omdat er een verhaal achter zit, ik heb niet zomaar een tatto maar ik heb mijn eigen ontwerp op mijn rug staan ![]() dazz wel een verschil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja maar ik vind hem gewoon een mooi teken. Maar ik ben dr ook over aan het denken een eigen teken te tekenen is wat specialer
![]()
|
Ik vind het echt vreslijk.
Een meisje uit me klas had er pas geleden een laten zetten. En dan zo'n stom niet persoonlijk ding op de onderkant van haar rug. Ze is nota bene 16 ![]() ![]()
|
![]() |
een mooie tattoo is prachtig!
ik laat er binnenkort 1 achter op mijn schouderblad zetten van mijn lievelingsspinnensoort....(eerst ff zorgen dat ik wat knaken binnen heb ![]()
|
ligt eraan waar... op duidelijk zichtbare plekken zou ik het sowieso nooit doen, maar bijvoorbeeld hoog op m'n bovenarm misschien wel
![]() mjah tis wel iets om ff goed over na te denken, een tattoo weg laten halen is niet zomaar ff gebeurd
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt asociaal staan
En als je later wat ouder bent en uitgelubberd veranderd het superpaard op je dijbeen in een dikke friese knol. Leuk??!! Nee, bij sommigen gaat het wel, ligt eran wat het is en waar het is. Maar bedenk dan dat die dingers er nog op staan als je 80 bent en de zusters je moeten komen wassen... jah.. dan is het stukken mínder stoer |
![]() |
||
Citaat:
Dus om je dan ook nog is druk te gaan maken om een tatouage, pff... ik vind dat dus wel ZO'N ondoordacht argument. Alsof je op je 90e er nog goed uitzien.
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt ontzettend lelijk...ten eerste: de kleur alleen al. Dat lelijke, ondefiniëerbare donkergroen vind ik zó afstotelijk...verder gewoon het hele idee. Hóe fanatiek kun je iets aanhangen wil je het voor altijd op je lichaam dragen? Is het niet voldoende je mening of interesses verbaal of in andere niet-definitieve uiterlijkheden uit te dragen?
Daar komt nog bij dat je met geen mogelijkheid kunt voorspellen hoe je over tien of twintig jaar over zo'n tattoo denkt. Mensen die dat wél van zichzelf denken zijn verschrikkelijk arrogant. Tenslotte nog dit: een mensenlichaam is van zichzelf al mooi genoeg...daar hoeft echt niet nog zo'n lelijke tattoo op. Vind 't echt vreselijke afknapper. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en waarom krijg je er geheid spijt van?? je kinderen zal het denk ik weinig boeien of je een tattoo hebt, die zijn dan toch al niet anders gewend. als je een tattoo op een plek hebt waar je hem met kleren aan niet kan zien kan je er makkelijke een serieuze baan erbij hebben, maar goed wat versta je onder een serieuze baan?? en dat van een serieuze man slaat helemaal nergens op.. hij weet toch dat zij er een heeft, als hij het erg zou vinden had hij in de eerste instantie al niet voor haar gekozen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vraagje over een tattoo en de plaatsen Prue Halliwell | 1 | 28-06-2016 08:16 | |
Lifestyle |
Ik wil graag een tattoo. Verwijderd | 18 | 01-11-2010 10:21 | |
Lifestyle |
Wie hier hebben er allemaal een tattoo? marlene89 | 1 | 31-05-2007 09:59 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
De Kantine |
Zou je ooit een tattoo nemen? Verwijderd | 150 | 25-01-2006 10:12 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |