Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2002, 20:24
Verwijderd
Hebben jullie leuke/grappige/grote/enge littekens?

'N vriendin van mij heeft een verticale streep van 5 cm midden op haar voorhoofd omdat ze een paar jaar terug tegen 'n deur is gelopen..

Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2002, 20:26
Sublime85
Sublime85 is offline
Citaat:
saffie schreef:
Hebben jullie leuke/grappige/grote/enge littekens?

'N vriendin van mij heeft een verticale streep van 5 cm midden op haar voorhoofd omdat ze een paar jaar terug tegen 'n deur is gelopen..

Jullie?
Ik heb met een bijl in mijn knie gehackt...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:28
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
je bedoelt littekens in de vorm vn bijvoorbeeld een krop sla of een kopieeraparaat?
nee die heb ik niet
ik heb wel veel littekens op mn onderbenen maar die zijn klein (de grootste 3 bij 3 ofzo) en niet speciaal van vorm, zijn eerder lelijk dan mooi.
Oud 29-10-2002, 20:29
Ieke
Ieke is offline
Een wassende maan op mijn enkel. Komt door een ongeluk met een paard. en een van mijn blindedarmontsteking. Vrij klein, maar ik was toen 6.
Oud 29-10-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
je bedoelt littekens in de vorm vn bijvoorbeeld een krop sla of een kopieeraparaat?
nee die heb ik niet
Ik prefereer nietmachinerie, maar kopieërapparatuur geeft ook voldoening haha zot
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:30
Quiana
Quiana is offline
Grappig:I k heb een litteken van een hechting
in mn been, en als je gaat
tekenen kan je er een beest van maken.
Groot/eng: teveel
Leuk: nee, allemaal niet.
Oud 29-10-2002, 20:32
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
saffie schreef:
Ik prefereer nietmachinerie, maar kopieërapparatuur geeft ook voldoening haha zot
tja een nietmachine niet, een kopieerapparaat niet
een litteken lijkt trouwens wel een beetje op zon kleine (wassende?) maan
Oud 29-10-2002, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
tja een nietmachine niet, een kopieerapparaat niet
een litteken lijkt trouwens wel een beetje op zon kleine (wassende?) maan
goh die zijn populair tegenwoordig... moet ik toch óók maar 'ns laten zetten

Ik heb 'n snee van 5 cm op m'n rechterborst..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:34
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
nee die heb ik niet
ik heb wel veel littekens op mn onderbenen maar die zijn klein (de grootste 3 bij 3 ofzo) en niet speciaal van vorm, zijn eerder lelijk dan mooi.
Perkamentus in Harry Potter heeft op zijn knie ofzo een litteken in de vorm van de Londense metrokaart

ontopic: ik heb wild vlees op mijn rug doordat ik een moedervlek had laten weghalen, maar te lang onder de douche had gestaan toen de hechtingen er nog in zaten. (niet echt bijzonder, maar het schijnt er vaag uit te zien )
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Perkamentus in Harry Potter heeft op zijn knie ofzo een litteken in de vorm van de Londense metrokaart

ontopic: ik heb wild vlees op mijn rug doordat ik een moedervlek had laten weghalen, maar te lang onder de douche had gestaan toen de hechtingen er nog in zaten. (niet echt bijzonder, maar het schijnt er vaag uit te zien )
kun je daardoor wild vlees krijgen?? iieeehh klinkt eng..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:47
Gothic
Gothic is offline
1 hechting in mijn lip, had ik een keer een gat in gekregen door uit te glijden en tegen een lantaarnpaal te komen...

verder wat litekentjes van waterpokken...
Oud 29-10-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

verder wat litekentjes van waterpokken...
Heb ik ook, wildvlees Drie van die lelijke rotdingen diagonaal op de zijkant van mijn buik...

Op mijn rug is een moedervlek weggehaald: ook een litteken geworden, wat nu pijnlijker is dan voorheen.

En ik heb op mijn hand nog een litteken van een brandwond, dit trekt de laatste maanden echter steeds meer weg
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:07
Mysterons
Mysterons is offline
tussen mijn borsten twee hele rare stippen, ook van waterpokken volgens mij. is symetrisch en wel grappig
Oud 29-10-2002, 21:12
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
(van 3 jaar geleden) Onder mijn kin. We fietsten met z'n 3-en langs elkaar, en toen haakte de sturen in elkaar, viel ik op de grond, gat in mijn kin... Je ziet er gelukkig bijna niks meer van.
Oud 29-10-2002, 21:17
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
saffie schreef:
kun je daardoor wild vlees krijgen?? iieeehh klinkt eng..
Ja, volgens mijn moeder wel Het litteken zou in ieder geval na een half jaar weg moeten zijn, maar ik heb hem al 2,5 jaar geleden weg laten halen... En nu heb ik dus wild vlees, en volgens mij moeder komt dat dus doordat ik te lang onder de douche had gestaan (dat mocht niet ofzo, en het kan nergens anders door komen). Het is niet eng hoor, naja ik kan het niet zien (alleen met 2 spiegels dan ), het is ook maar een klein plekje.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:45
Verwijderd
Ik heb een litteken van ongeveer 3 centimeter door mijn linkerwenkbrauw. Het valt nu niet meer op gelukkig, was ook al 5 jaar geleden ofzo. Ik kreeg toen een hockeystick tegen mn hoofd geslingerd van een of ander onderdeurtje... Meteen naar de VU, 3 hechtingen (hadden er eigenlijk 4 moeten zijn ofzo maar boeiuh).
En een rondje op mn knie. Ben een keer op mn bek gegaan toen ik vet mongool aan het doen was op een pad met van de hele kleine sherpe kiezelsteentjes (auwie) toen ik 7 of 8 ofzo was.
En ik heb heel veel van die rondjes van waterpokken, had het echt heel erg als kleine baby. Was helemaal rood..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:47
DikkieDik
DikkieDik is offline
littekens op mijn rug, ik maak iedereen wijs dat het zweepslagen zijn, van toen ik klein was en hier nog niet woonde...
Oud 29-10-2002, 22:03
Verwijderd
Op m'n lies ook -wat ik hier uit het topic begin te begrijpen- wild vlees..eveneens als gevolg van het verwijderen van een moedervlek..

Ik heb een rechter ooglid dat zegmaar ___/---- zo ongeveer loopt ..vond het ooit nodig een voetbalschoen te koppen

Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 22:43
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
aan 2zijkanten van m'n rechterknie, zat 'n pin door heen.. zijn dan van die vage rondjes geworden.. maar verder? niks geloof..
Oud 29-10-2002, 22:51
angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik heb een vleeswond in mijn kuit, heel slecht gehecht toen ik klein was..
Oud 29-10-2002, 23:07
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
*kijkt*
Eentje ongeveer 7 cm rechtsboven mn klokkenspel, hij is ongeveer 5-6 cm lang.. Ben vroeger geopereerd, omdat mn zaadballen niet in de daarvoor bestemde balzak bleven, maar rond konden zweven in mn onderbuik.. Je weet natuurlijk dat de temperatuur in het lichaam te hoog is voor een goede spermaproductie, vandaar dus mijn litteken..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 08:15
Qamra
Qamra is offline
(hij is een beetje vervaagd inmiddels)

Ik ging een keertje de achterdeur open doen, toen zat er een mega-mug.. Dus ik denk (*stom* *stom*) dat die mug wel blijft zitten.. Nee gaat hij vliegen; ik schrik me helemaal het schompes en trek me arm hard terug.. Ja daar zat de vensterbank, daar schrok ik ook weer van dus ik doe me arm de andere kant op.. En daar zat ook de vensterbank .. Het leek alsof ik door een kat of hond gebeten was (z'n halve ovaal op me arm)

Nu zit er nog een litteken van 2 centimeter (+ nog twee kleintjes van een halve centimeter erachter en eentje van 3 mm een eindje verderop) op me arm..

En op diezelfde arm zit een cirkel van 1,5 cm.. We moesten de auto inpakken omdat we naar oostenrijk gingen, toen zei me vader; haal snel even dat en dat.. Ik ren naar binnen en weer naar buiten en toen zag ik de drempel over het hoofd.. Ik plat op me smoel.. Me vader naar me benen kijken of er niets op zat en op me gezicht.. Dus hij zegt: "Nou er is niets aan de hand!"
5 seconden laten zie ik een schraafwond op de zijkant van me elleboog.. Ik weer janken, terwijl het niet echt pijn deed Was wel koel; het bloedde (duh), maar ik kreeg druppeltjes rood bloed en druppeltjes wit bloed (dacht ik toen... ).. Zag er wel stoer uit..

En ik ben aangevallen door een brievenbus toen ik nog postbode was Precies bij de bovenste knokkel van me rechtermiddelvinger.. Die doet nog behoorlijk pijn btw..

Ja ik hou wel van littekens; overal zit een wel verhaal achter.. Geeft mensen karakter..
Oud 30-10-2002, 08:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
(van 3 jaar geleden) Onder mijn kin.
Dat is volgens mij het meest voorkomende litteken in nederland
Oud 30-10-2002, 08:44
Sade
Sade is offline
Klein litteken van hechtingen onder m'n kin, was toen ik klein was met m'n kin op de zwembadvloer gevallen...
Oud 30-10-2002, 09:40
Secreet
Secreet is offline
Een hele mooie op mijn voorhoofd gewoon verkeerd gehecht, heb hem al 12 jaar nu...

en mijn buik wat hele mooie naast elkaar...

kies altijd gekke plekken uit...
Oud 30-10-2002, 10:38
Johanne
Johanne is offline
Eentje vlak naast mn oog. Was toen ik klein was met een mn hoofd op een paaltje gevallen. Als ik net ff een paar millimeter anders was gevallen was ik blind geweest aan mn ene oog....
En een litteken van mn blindedarmontsteking....
Oud 30-10-2002, 10:47
Verwijderd
2 op mn been. Die ene komt van toen ik uit de caravan stapte en met mn broek langs de deur afschaafde. En bloeduhhh! Mn hele broek kapot, maar dah maakte ni uit want ik vond em toch niet echt leuk meer. Enn dan nog wah van die waterpokken vlekjes, niet zo heel veel. Gloof 2 ofzow, op mn buik. Ennemm..mjah, wasset wel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:09
marlies
marlies is offline
ben met mijn neus op een punthekje gevallen..IK bloedde als een koe toen, maar nu zit er dus een litteken op mijn neus
Oud 30-10-2002, 11:14
skyscraper
skyscraper is offline
best veel, overal kleine, en op me enkel een hele grote. Graafschap-ajax, reden ze over me voet heen met een auto. Wel mooie auto ( audi a6 ) Voor de rest op me handen, arm, en hoofd
Oud 30-10-2002, 11:40
Paulaah
Paulaah is offline
Een litteken van ong 3 cm heb ik op mijn rechteronderarm..
Ben een keer in het prikkeldraad gesprongen
En mijn gezicht was er toen ook best ernstig aan toe.. Als je goed kijkt met een beetje fantasie kan je het nog wel zien
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:45
heldin
heldin is offline
hmm, ik heb een best groot litteken op mn knie, zat echt een heeel eng diep gat in
in mijn elleboog heb ik hele kleine ronde littekentjes van waterwratjes die ik vroeger had. je ziet ze alleen als ik mijn arm buig.
verder 2 waterpokgaatjes in mn hoofd, klinkt gek zo.

naja, niet echt iets origineels dus
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:59
Verwijderd
Litteken op mn achterhoofd van toen ik vroeger eens op de punt van de verwarming was gevallen. Het leuke was nog dat het op vakantie in Duitsland gebeurde, dus ik werd toen midden in de nacht nog snel naar het ziekenhuis gereden om het te laten hechten.

...Maar verder was het een hele leuke vakantie hoor
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:38
Verwijderd
streep van 13 cm op m'n buik
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:41
Shock
Shock is offline
Heel mijn handen zitten eronder, maar het leukste litteken heb ik opgelopen toen ik pas 16 was. 'k Wilde m'n brommer op slot zetten, k was alleen even vergeten dat die uitlaat warm werd van het rijden (zulk soort dingen heb ik altijd, ook met soldeerapparatuur of heteluchtpistolen enzow)
Oud 30-10-2002, 13:44
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
*kijkt*
Eentje ongeveer 7 cm rechtsboven mn klokkenspel, hij is ongeveer 5-6 cm lang.. Ben vroeger geopereerd, omdat mn zaadballen niet in de daarvoor bestemde balzak bleven, maar rond konden zweven in mn onderbuik.. Je weet natuurlijk dat de temperatuur in het lichaam te hoog is voor een goede spermaproductie, vandaar dus mijn litteken..
oeh mijn broertje heevt precies hetzelfde gehad..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:46
Miracle
Miracle is offline
Ik heb streepje op m'n voorhoofd, was vroeger met rolschaatsen of heeel hard gevallen tegen een boom aan, met m'n voorhoofd. en daar heb ik nu dus nog een klein streepje op m'n voorhoofd van, valt niet zo op. en eentje op m'n knie, toen ik heel hard was gevallen met de fiets in een korte broek
Oud 30-10-2002, 13:58
Verwijderd
k heb een lidteken bij m'n wenkbrauw.. hijz best lang alleen zie je 'm niet zo goed. Mijn zusje is er ooit een keer opgeknald met haar kin toen ik haar ging opvangen van de glijbaan in het zwembad. hechtingen...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:19
the exploding boy
the exploding boy is offline
Grote litteken over mijn knie omdat ik zonodig moest botsen met iemand op de fiets en toen zaten er allemaal stenen in me
Maar die wordt steeds minder

grote litteken van 7 cm ofzo omdat ik een rotsblok langs/tegen mijn hoofd had gekregen (???)

1 over mijn pink van 3 cm ofzo toen ik met mijn hand door glas was gegaan.

door mn wenkbrauw 2 cm gevallen enzo.

En op mijn buik had ik vroeger vet veel littekens omdat ik over grind was uitgegleden, maar die zijn ineens weg ofzo.

Verder nog best veel op mijn handen en armen van de kat meestal.

En op mijn buik een stukje huid dat iets donkerder is , gewoon overgebleven van een muggenbeet

Owjah en nog een litteken van 11 cm onder mijn voet, omdat ik door glas was gelopen.

Etc.

Ik val vaak
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:34
Piccola
Piccola is offline
Ik heb op mijn kin een litteken van, uhm, 1.5 centimeter ofzo?! Maar hij valt nooit op, alleen als ik het koud heb. Want dan wordt ie een beetje rood/blauw!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:43
Esmée
Esmée is offline
Op m'n knie ooit een grote glip gehad door hockey, heb ik nu een litteken van, een 'streep' van ongeveer 4 cm... maar valt niet echt op.
En op m'n buik nog 2 littekentjes van de waterpokken
Oud 30-10-2002, 14:49
Ilsje
Ilsje is offline
Ik had een moedervlek ter grote van een dubbeltje weg laten halen (was toen nog guldens ipv euro's ). Vlak boven me borst. Weefsel dat ze weghaalde was ter grote van een gulden. Toen gingen ze het hechten. Na week mochten hechtingen eruit, en toen is in door het gewicht van me borst (like: die zijn totaal niet zwaar ) de wond weer open gesprongen. Alleen toen niet ter grote van een gulden, maar een rijksdaalder.... Is een vrij licht en zacht litteken. En lijkt net een schotwond

*is blijer met litteken dan moedervlek*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:20
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
hmm een litteken van een cm op m'n pols wegens een niet zo slimme uitglijactie in het zwembad op een stenen rand...
heel veel littekens op m'n knokkels omdat ik te vaak niet heb opgelet en langs muren schaaf
2 littekens op m'n hand van 3cm lang die je bijna niet ziet van een scherp ijzeren staaf...
verder had ik altijd van die grintlittekens op m'n knieën, maar die zijn nu weg
en een litteken onder m'n lip waarvan ik geen id heb hoe die daar komt...zal wel een tand doorheen zijn gegaan oid...
Oud 30-10-2002, 15:29
Creep
Creep is offline
Ik heb brandplekjes op mijn polsen van toen ik nog jong was.
Het was in 1 of ander pretpark, waar ze van die glijbanen hadden waar het de bedoeling is dat je met zoon matje naar beneden gaat. Ik met volle moed naar boven geklommen en daar ging ik dan, maar op de helft zette ik mijn handen naast het matje in plaats van op het matje en mn polsen schuurde zo langs de plasticte glijbaan. Donderde de laatste paar meter nog naar beneden. Onderaan stonden veel mensen en je hoorde ze allemaal van "Ooh". 1 Man heeft me toen meegenomen naar de wc en daar mijn polsen onder koud water gehouden, erg vriendelijk.
Ook heb ik een groot litteken op mijn been, struikelde over drempel van de deur naar buiten en kwam daar op steen terecht, flink gat erin. Verder zitten overal kleine littekentjes, geen idee waar de meeste van zijn. Een wondje wordt bij mij al snel een litteken
Oud 31-10-2002, 16:03
cin-D
cin-D is offline

Maar je ziet hem bijna niet meer, ik heb hem weg laten branden
je ziet nu alleen nog een heel klein rood streepje.
Komt van een hele harde val
Oud 31-10-2002, 16:11
BBEM
BBEM is offline
een dunne streep van ongeveer 5 cm net iets boven me knie, dat heb ik overgehouden van een ontgroening toen we door een sloot met allemaal riet moesten.. een rietstengel sneed als een mes door me huid heen
Oud 31-10-2002, 16:19
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Citaat:
ScarletWithin schreef:
hmm een litteken van een cm op m'n pols wegens een niet zo slimme uitglijactie in het zwembad op een stenen rand...
heel veel littekens op m'n knokkels omdat ik te vaak niet heb opgelet en langs muren schaaf
2 littekens op m'n hand van 3cm lang die je bijna niet ziet van een scherp ijzeren staaf...
verder had ik altijd van die grintlittekens op m'n knieën, maar die zijn nu weg
en een litteken onder m'n lip waarvan ik geen id heb hoe die daar komt...zal wel een tand doorheen zijn gegaan oid...
daar moet ik nog aan toevoegen:
een klein littekentje in de palm van mijn hand. Prikkeldraad is niet zo slim om in te grijpen
Oud 31-10-2002, 16:25
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
kheb dr 2 in mijn palm van mn linkerhand zitten en eentjuh in mijn pols...datr komt doordat ik 7 jaar geleden een wedstrijdjuh deed met mijn zusje wie het eerst thuis was...nouw ik dusz en vloog met min handen door de deur...die van glas was ennuh ik heb er ook nog een op mijn voorhoofd..maaar die zie je gelukkig haast niet...want toen ik 2 was...toen was ik zo'n vrolijk meissie die veel rende...en toen bij me opa en oma had je bij hun in de tuin van die tegels liggen...en ik rende te snel dusz ging ik op mn bek daar
o,jah...ik heb ook nog een best grote..tov van die andere...op mijn enkel...vorig jaar ging ik gezelie met wat meiden naar de ijsbaan...ennuh ik op van die gehuurde ijshockey schaatse...alles ging goed..ja t deed een beetjuh zeer maar ach...kijk ik na afloop heb ik een onwijs grote wond daar van gekrege..oopsy..en nu isz t een litteken...
Oud 31-10-2002, 16:45
Spoeleh
Spoeleh is offline
schotwond op mijn linker heup. tegen verdwaalde kogel opgelopen als klein kind, overval waarbij iemand door de winkel schoot en de kogel ging door de ruit naar buiten en schampte mij.best mooi litteken geworden

verder litteken op mijn middelvinger rechts, hand door glas gegaan. zijn de grootste 2 denk ik
Oud 31-10-2002, 16:48
WolterB
WolterB is offline
wenkbrouw in 2-en
litteken verticaal in het midden van mn onderlip (kan je niet zien, wel voelen)
Oud 31-10-2002, 17:13
Verwijderd
ik heb een bliksem schicht onder mijn lip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten