Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik was op m'n verjaardag maar 45 minuten thuis, dus heb het niet gevierd.
Maar ik vier het volgende week wel samen met een vriendin. Familie en buren enzo vind ik nooit veel aan, maar vrienden wel. 'T is meer voor de gezelligheid dan voor m'n verjaardag, maar goed. ![]() Kadootjes verzinnen doe ik btw niet aan, dat doen zij maar en anders geven ze niks, is ook best. Volgend jaar vier ik het overigens wel. Ik heb een oom die op je 18e verjaardag ruim 100 euro geeft en m'n oma geeft 50 euro ![]() En dat zijn nog maar 2 gasten... ![]() ![]()
|
Pff.. Ik vier het wel, want ik vind het wél gezellig!
En ik vraag gewoon geld, ze willen toch geen moeite voor me doen ![]()
|
Mja ik vind ze op zich wel gezellig, meestal komen er hier wel gezellige mensen (anders nodig ik ze niet uit). Soms vind ik het wel vervelend als ik naar die 'verplichte' verjaardagen moet van opa/oma/oom/tante waar je weer ns te horen krijgt dat je gegroeid bent enzo...
Hoe ik het vier... met opa/oma/buren/kennisjes meestal op de dag zelf, maar met vrienden doe ik het meestal niet thuis (ouders....). Dan geef ik gewoon n rondje ofzo, of hoe het ook uitkomt
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gatsie ik heb er nu al een hekel aan en dan wordt ik ook weer zo oud ![]() drink wel een fles wodka leeg in mn eentje ![]()
|
![]() |
.. luxeprobleem..
kwil heel graag 'n bedlampje nu eigenlijk ![]() en ut verzinnen van cadeaus.. ach kom je ook wel weer overheen toch ![]()
|
Ik vier het bijna altijd. Jammer genoeg zijn we volgend jaar met die tijd op vakantie
![]() De laatste keer (in juli dus ![]() Wat ik volgend jaar ga vragen weet ik nog niet. Zie ik dan wel weer. Meestal geef ik samen met mijn beste vriendin een feest voor onze vrienden. Ze is 5 dagen na mij jarig, dus dat is wel makkelijk.
|
Ja maar dat weet je vooraf al dat het een rotzooi wordt. En omdat er veel gedronken wordt, sla je veel in. Als je achteraf klaagt, mot je dan maar geen verjaardag houden.
![]() BTW: Het gaat tenslotte om de gezelligheid ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
me ouders zorgen voor al het voer en drinken
er komen veel familieleden, vrienden en kennissen op bezoek, het is dus vet gezellig. en je krijgt weer leuke cadeau's die je anders zelf moet kopen of je krijgt geld en dan kan je je eigen cadeau's kopen en dan weet je tenminste zeker dat ze leuk zijn ![]() ik vraag vaak trouwens iets duurs zodat alle familieleden mee kunnen betalen.. dan krijg ik tenminste ook niet allemaal van die kleine cadeautjes die je meteen weer wegflikkerd. krijg vaak me cadeau's in surprise vorm.. ik ben nml op 5 december jarig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En eh ik vind verjaardagen roeleren ![]()
|
Verwijderd
|
'k ben 25e jarig. maar ga het voor vrienden niet ech vieren hoor.. ik ga waarschijnlijk uit de zaterdag ervoor en dan geef ik wel 'n rondje ofzo.. maar daar blijft het bij.. ech geen zin in.. ik ga het gewoon met m'n vriend houden zeg maar... en mijn oma's en toekomste mamma en pappa komen ook nog ff langs op maandag dus ik ga dan lekker nie naar school.
en wat ik vraag? ik heb mijn cadeautjes al gekrege. en ik ga nie zegge wat, want het is asociaal |
![]() |
|
Verwijderd
|
op m'n verjaardag krijg ik wat cadeautjes, taart en als ik daar zin in heb vraag ik wat vrienden om te komen. En als 'k daar geen zin in heb, gewoon niks.. Sommige mensen vinden dat maar vreemd.
Familie komt er (gelukkig) niet, vind ik niks aan en zelf gaan we ook niet zo vaak naar familie ![]() volgens mij is 't ook meer een verplichting.. m'n oom en tante bezoeken ook elke verjaardag die d'r is, en geven zelf ook feest.. Hun kinderen lusten inmiddels niet eens meer taart ![]() ![]() ![]() wat ik vraag? weet ik nooit goed... boek, (computer)spel, bladmuziek... vaak heb ik al wat gekregen (bv. zeilkleding oid.) wat ik zometeen aan sinterklaas wil vragen weet 'k ook nog niet :/ Op één ding na, maar dat krijg ik toch niet ![]() geld vind ik trouwens juist niet leuk om te krijgen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ehm familie verjaardagen haat ik echt, maar met m'n vrienden vind ik het wel okay, ik weet nog niet of ik het dit jaar ga vieren, waarschijnlijk niet of pas heel laat ofzow, dat ik rond zomertijd een tuinfeest geef ofzow. ach is wel gezellig toch. maar met familie is kut, tis zo'n gedwongen sfeer zeg maar. in vergelijking met sinterklaas of pasen die we ook samen met hen vieren vind ik verjaardagen echt rot. ach ja
|
|