Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou zeker niet naar eurodisney gaan. Als je nog één dag te leven hebt, heb je geen tijd om 1,5 uur in de rij te staan
![]() Ik denk dat ik met iedereen van wie ik hou m'n laatste dag zou willen doorbrengen, en me nog helemaal dood zou willen lachen.
|
Ik zou bij iedereen waar ik een hekel aan had thuis alle ruiten in gooien en het persoon zelf inelkaar slaan.
Mijn Moeder&broers zeggen dat ik van ze houd ***** zeggen dat ik van haar hou. Paddo's eten Mét 300 km/h en zónder rijbewijs over de snelweg rijden. (in een auto, niet met de fiets ![]() Daarna zou ik stout!,Starfish, Leonoor en ******** meenemen uit eten ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is '********' en 'grijns' .. kon het niet laten :X Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dat wordt nog druk op de achterbank dan ![]()
|
Iedereen bij elkaar roepen (denk aan vriendinnen) en dan een gezellige middag en avond houden.. Stadten, lol maken, kletsen, muziek luisteren, die dingen die we standaard doen en die altijd op van die heel goede dagen uitlopen. Op die manier wil ik mijn laatste dag wel doorkomen
![]()
|
Verwijderd
|
Daar laat ik me niet over uit. Niet omdat het zo wereldschokkend zou zijn, maar omdat het een zodanig domme vraag is dat ik er antwoord op weiger te geven. Niemand kan bepalen wat hij of zij in de laatste dag van z'n leven wil doen. Dan doe je afbreuk aan het karakter van de dood. H
|
![]() |
|
even flink gek doen
iedereen waar ik om geef ff uitnodigen en een soort van afscheidsfeestje geven. nog ff lekker ouwehoren, biertje erbij ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
naar me vriend toegaan... flink sexe.... dan terug naar huis gaan, met hem.. dan vrienden belle of ze komen. en dan nog ff gezellig zijn misschien, dan ga ik nog paardrijden op jup en dan zeg ik me hamlap en knien en die andere swa's gedag... en dan ga 'k op me bed liggen en nog heel erg klef doen met mijn vriend voor zolang het nog gaat
|
![]() |
|
![]() |
Erg vroeg opstaan, een zeker iemand ontmoeten en verdere details zien we dan wel, naar t graf van m'n opa en oma, terug naar huis om boodschappen te doen voor m'n feestje, dan lekker uit eten met diezelfde iemand, dan iedereen opbellen en feesten. Ow en tussendoor nog even van alles regelen, zodat m'n geld (voor zover nog over) en m'n bezittingen verdeeld worden hoe ik dat wil. (As in: meubels verkopen en het geld doneren aan een hele hoop stichtingen, kleding uitzoeken, om naar Polen te sturen, enz)
|
![]() |
Ik zou naar bepaalde mensen toegaan en afscheid van ze nemen, vertellen dat ik van ze hou en ze bedanken en stevig knuffen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nee, maar serieus, als ik weet dat ik niet lang meer te leven heb dan vlieg ik meteen naar Italië. |
![]() |
||
Citaat:
En tis nie reuzeserieus bedoeld hoor...
||
Citaat:
![]() Laat ik een volgende stelling bombarderen: WAT ZOU JE DOEN OP DIE DAG WAT JE NOG NOOIT EERDER GEDAAN HEBT EN PERSE NOG WIL DOEN IN JE LEVEN? 1. autorijden 2. "het" (woooeeeehhhhh) Jezus wat cliché ben ik... En jullie?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Seksualiteit |
zonder condoom? muurbloempje55 | 44 | 27-12-2002 07:02 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 |