Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kende wel een deel goede maar de meeste deden altijd alsof alles van hun was. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gezellige mensen zijn t hoor, ze zijn niet allemaal herrieschoppers, er zitten wel een paar tussen die t doen. |
![]() |
|
je topictitel kan bijna niet onduidelijker, hulde!
![]() ik zou niet precies weten wat ik zou zeggen, misschien ongeveer hetzelfde als knutselsmurfie (hoewel ik dat dan ook alleen maar zeg om later te kunnen zeggen: tja ik had je gewaarschuwd) want verder ja wat zeg je er nou eigenlijk mee?
||
Citaat:
Maar goed om ff een antwoord op de stelling te geven vind ik het onzin dat mijn kinderen niet mogen omgaan met vreemde origine. Ze mogen helemaal zelf bepalen met wie ze wel of niet om willen gaan, daar heb je als ouder ook niks over te zeggen vind ik.
|
Verwijderd
|
Ach. Ik denk dat mijn dochter dat zelf wel kan bepalen. De ervaring leert toch dat als je kinderen iets verbiedt wat ze graag willen, ze het dan júist doen. Mijn dochter wordt gewoon zo opgevoed dat ze helemaal niet met laaggeschoolde of anderszins 'verkeerde' jongens wíl omgaan.
Als het goedgeschoolde, normale, fatsoenlijke jongens zijn, zie ik niet in wat het uitmaakt of ze van buitenlandse origine zijn of volbloed Nederlands. |
![]() |
|
Naja, ik laat mn dochter lekker zelf kiezen..
En k hoop ook dat ze dat dan een btje zelf kan bepalen ![]() Het hangt ervan af wie je tegen komt, de ene is heel aardig ed, de andere is een ontzettende klootzak. Mja, als ik dr t zou verbieden, zou het juist een drang zijn om met ze om te gaan denk ik..
|
Ik vindt het spijtig dat er krapuul tussen die vreemdelingen zit dat krapuul maakt de goede vreemdelingen ook zwart en dan keert iedereen tegen hen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
waarom hebben we het trouwens alleen over dochters en niet zonen..? |
![]() |
|
|