Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wordt wel vrolijk van I Just Can Wait to be king, van Lion King..
En als ik naar school ga, we hebben toch zo'n gezellige klas. En als ik ga trainen, me goed voel of als ik een meevaller of complimentje heb gekregen. Meestal ben ik buitenhuis vrolijk...
||
Citaat:
![]()
|
Muziek (van de riddle wordt ik echt ALTIJD vrolijk haha terwijl ik het niet eens een goed lied vind ofzo, ik houd niet eens van trance
![]() En van bepaalde mensen of van een dagje vrij of het eerste uur vrij lekker uitslapen nieuwe kleding veel geld en dagje amsterdam drank als ik een goodhairday heb haha hoge cijfers als ik iets een toets ofzo goed geleerd heb weekend tussenuurtjes complimentjes dansen feestjes en zo kan ik nog wel ff doorgaan... ![]()
||
Citaat:
![]() verder kan ik ook errug vrolijk worden van bepaalde muziek (en gedachten daarbij)
|
Goed cijfer, als mensen me oprecht bedanken, als ik mensen kan helpen.
Verder van die beesten op tv zoals de muppets, sesamstraat poppetjes en die aliens uit de clip van moby. Monsters INC die monsters ook. Ik ben helemaal bij als ik daar na kijk.
|
-Uitgaan en veel leuke mensen tegenkomen
-Een heel vrolijk nummer --> als ik al vrolijk ben en er komt een leuk nummer op de radio voorbij.. word ik nog vrolijk ![]() -Goede cijfers -Als iemand die nooit eens hallo ofzo iets zegt dat nu opeens wel doet. -Als ik te horen krijg dat iemand me leuk/aardig of wat dan ook vindt. uuhmz, ja.. zo ongeveer ![]()
|
leuke dingetjes doen met vriendjes/vriendinnetjes, goede cijfers halen, complimentjes krijgen, als iets wat heel de tijd niet lukt uiteindelijk wél lukt en vrolijke nummertjes luisteren zoals move your feet, ovide en z'n vriendjes
|
Van mensen die ik lief vindt en ik zie dat ze et rot vinden als ik me kut voel... dat doet me wel goed..
En eh verder helpt muziek meestal wel, kinderen voor kinderen ![]()
|
-de zon/warm weer
-leuke muziekjes -leuke gesprekken -nieuwe inspirerende dingen -naar vrienden toegaan aan andere kant vanent land die ik niet zow heel vaak zie -kleren kopen -schilderen -mooie herinneringen -dansen en heus nog wel veel meer maar daar kan ik nu ff niet opkomen *haast heeft ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
Psychologie |
Waar word jij euforisch van? Issun | 15 | 10-10-2009 21:43 | |
De Kantine |
Waar word je vrolijk/blij van? of Wat kan je waarderen? Missy | 500 | 21-03-2008 23:11 | |
Psychologie |
Waar word jij vrolijk/gelukkig van top 10! Verwijderd | 45 | 26-06-2007 16:12 | |
De Kantine |
wat vind jij nu heel leuk Bongalientje | 150 | 01-05-2007 12:20 | |
Psychologie |
Muziek voor wie depressief is... Rabbi Daniel | 174 | 16-08-2003 12:07 |