Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Op straat
hassan hangt op straat, samen met heel veel vrienden, ze doen de hele dag niks er komt een meisje langs "he, meisje kom eens hier',roept hassan Het meisje zegt niks terug. "vuile Hoer",roept hassan. Het meisje moet huilen Hassan belt achmed op, Achmed vind hassan stoer Het vuilnis Rachida ruimt op, rachida heeft een lege doos, de doos moet weg de vuilnisbak is heel ver weg wel 10 meter. Rachida gooit doos uit het raam. "zo, dat is beter" zegt rachida. Nu is rachida niet moe, ze heeft een schoon huis, buiten is het vies, maar dat maakt niet uit. |
![]() |
|
Ja als er nou nog wat origineels tussen zat, iedereen herkauwt elkaars "grappen". Het is allemaal gebasseerd op Ali/Hassan/Mohammed die een Piet/Els/Truus schopt/slaat/uitscheldt en vervolgens stoer is.
Nou weten we het wel...
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA.... (NOT!!!) professionele hulp nodig? monsterboard.nl ik vind ze serieus niet grappig beetje zoutgebrek
|
Verwijderd
|
Wim verkoopt kinderen.
Els is een kind. Els huilt. Ze vindt Wim niet aardig. Hee, kijk, daar komt Klaas! Klaas houdt van kinderen. Hij koopt er twee. Klaas heeft honger. Klaas schopt Els dood en eet haar op. Wim zegt: Er is er een kapot! Nou ja, ze was toch al verkocht. Zo wordt Wim rijk. Stiekem ben ik het eens met Italianboy. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zijn wel überflauw natuurlijk...en hoe vaker je ze hoort, hoe meer van de droogheid verloren gaat |
![]() |
||
Citaat:
ik had er een paar van nijntje ![]()
|
de baby:
Ellen heeft pijn. Waar heeft Ellen pijn? Pijn aan haar poepgaatje. Het poepgaatje doet auw. papa heeft Ellen pijn gedaan. Maar papa heeft geen pijn. De stuntman: Hassan is stuntman. Hij werkt bij Al Qaeda. Hassan wil graag beroemd worden. Hassan doet een gevaarlijke stunt. Hassan is dood maar wel beroemd. Nu wil Rachid ook beroemd worden.
|
de baby:
Ellen heeft pijn. Waar heeft Ellen pijn? Pijn aan haar poepgaatje. Het poepgaatje doet auw. papa heeft Ellen pijn gedaan. Maar papa heeft geen pijn. De stuntman: Hassan is stuntman. Hij werkt bij Al Qaeda. Hassan wil graag beroemd worden. Hassan doet een gevaarlijke stunt. Hassan is dood maar wel beroemd. Nu wil Rachid ook beroemd worden Die zijn grappig,die andere slaan echt nergens op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Wat was de beste column? Verwijderd | 89 | 28-06-2005 18:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 |