Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wa da betreft ben ik echt een zeikerd, gooi niks op de grond en me kauwgom al helemaal nie, krijg je van die vieze plekken van. Niet dat die kauwgom van mij nou wa uitmaakt, maar toch het gaat om t idee, denk ik dan maar.
|
Ook al moet ik 300 meter omlopen... ik gooi echt alles in de prullenbak. Soms bewaar ik papiertjes bijvoorbeeld net zo lang dat ik een prullenbak tegen kom. Kauwgom hou ik ook net zo lang in me mond totdat ik een bak tegen kom... (ook al word ik misselijk van de uitgekouwde vatsige smaak)
![]() *mevrouw de milieu-activist* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben best fout. Ik gooi kauwgum en peuken vaak op de grond. Maar verder niks. Papiertjes, lege pakjes sigaretten, lolliestokjes, lege flesjes en blikjes, gooi ik gelijk weg en als dat niet kan stop ik het zolang in mijn tas en gooi het dan thuis weg of als ik een prullenbak tegenkom.
Dus ja, ik ben dat meisje wat je laatst bij die vuilnisbak zag staan met haar tas ondersteboven. |
![]() |
|
een uitgekauwde kauwgom gooi/spuug ik nog wel es in de bosjes als ik op de fiets zit en der is geen prullenbak, en op school gooi ik alles zo ongeveer op de grond als ik geen prullenbak zie in de buurt (komt nogal vaak voor). ach ja ze hebben daar toch corvee voor, en het blijft echt niet liggen hoor (boterhammen gooi ik btw WEL in de prullenbak, vink anders nogal ral, en ook ander eten gooi ik erin, maar papiertjes en pakjes niet
![]() ![]()
|
over t algemeen gooi ik alles wel in de prullenbak, alleen kleine papiertjes of een kauwgompje gooi k wel s op de grond...en op school wel, mja daar hebben we concierges voor...geen etenswaar trouwens hoor, dat vind ik smerig.
|
ik vind het altijd raar om te zien dat als er bijvoorbeeld op straat flyers uitgedeeld worden
dat die dan overal op de grond liggen als er een afval bak een meter ernaast is ![]() en als je die flyers niet hoeft pak ze dan ook niet aan! mensen ze zijn raar
|
Verwijderd
|
Tot een paar jaar geleden gooide ik ook wel eens een blikje oid op straat. Ik weet niet, dat dat niet hoort is "ineens" in me opgekomen
![]() Ik gooi alles nu weg tegenwoordig in de afvalbak. Ik zit alleen wel elke keer om me heen te kijken als ik iets weggooi, maar ik zie nooit die hordes fotograven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ah, dat soort kreten komen mij bekend voor. Onze conciërges waren creatief bezig geweest om het afvalprobleem in onze school tegen te gaan. Plotseling doken overal papiertjes op...
- Het staat misschien wel stoer in de groep, maar toch: ruim op je troep! - En idd: Met hetzelfde gemak, gooi je het in de afvalbak De volgende dag had iemand met hele grote letters KANSLOOS onder het briefje geschreven... ![]() Maar ff ontopic: Zelf ben ik best wel braaf, alleen kauwgom gooi ik nog wel 's op straat en fruitafval ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet toegeven dat ik wel eens dingen gewoon weggooi. Heel slecht van me ja. Gebrek aan vuilnisbakken op de route die ik naar school moet fietsen oa.. En geen fietstassen waar ik dingen tijdelijk in kan gooien... Slappe excuses, maargoed. Ik ga d'r maar eens wat meer op letten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik stop het echt altijd in mijn zak totdat ik een vuilnisbak tegen kom
![]() Echt zo aso van die mensen die hun peuken op de grond gooien... vooral van die aso's in de metro zijn echt te erg (metro= eigenlijk nog binnen ook) |
![]() |
|
ik gooi altijd alles in de afvalbak, maar ik ben niet zo heilig dat ik afval van anderen ga opruimen, zoals in een van de reclamespotjes wel werd gedaan.
*lag overigens wel in een deuk van die reclame met de jongen die z'n slot van z'n scooter vergat los te maken.*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Vraag voor ampheads... DeadNation | 34 | 22-02-2005 10:35 | |
De Kantine |
Kauwgom doorslikken of prullenbak? .Pure | 87 | 03-11-2003 10:35 | |
De Kantine |