Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
als ik m'n kamer rondkijk wordt het waarschijnlijk m'n taperecorder, als ik de garage inkijk m'n brommer (tis wel een oldtimer, voor de mensen die denken dat ik een plastic scootertje bedoel)
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn mapje met diploma's en mijn paspoort + portemonnee (met daarin mijn rijbewijs, id-kaart en bankpas). Oh, en mijn CD-mapje met backups.
Van de rest (4 computers, stereo, TV, etc) zou ik het wel jammer vinden als het er morgen niet meer is, maar ik hecht er voor de rest geen emotionele waarde aan. Dit in tegenstelling tot mijn behaalde diploma's en mijn backups, met daarop min of meer de dingen waar ik de laatste 2 a 3 jaar aan werkte. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
materieël...
de foto die k van mn opa heb van vlak voor zn overlijden zou ik echt niet kunnen missen, de rest is vervangbaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu de voorwerpen waar ik aan gehecht ben... tja, hum, moeilijke vraag. M'n kettinkje dat ik op de Vesuvius heb gekocht, ookal is het een goedkoop rotding... hij is mooi en hij staat voor mij voor die reis... Mijn computer toch ook, al is het alleen maar omdat daar al mijn verhalen in staan en mijn tekeningen. De tekeningen die mijn vader voor mij gemaakt heeft ook... een hoefijzer met tekst erop dat ik van mijn nu overleden opa heb gekregen (hij was hoefsmid...)... Mijn knuffelbeer ![]() Ik lul ook maar een end in de ruimte ![]() |
![]() |
|
mmm okay niet lachen, ik hecht super veel waarde aan één bepaald kussen (voor op je bed dus hé), mja klinkt stom, maar ik heb al zoveel meegemaakt zeg maar met dan ding. alle ruzies uithuilen daarop. en hij is overal mee naar toe geweest. zoiets heb ik ook met een tas, daarmee heb ik een hoop vakanties gelopen... mja ik weet niet, je gebruikt het zooo dagelijks, maar toch hecht ik er erg veel waarde aan...
|
Ik heb een stempeltje met mijn naam in het Chinees die mijn vader voor mij uit China heeft meegebracht toen ik een jaar of zes, zeven was. Mijn vader leeft niet meer, maar ik vind zo'n cadeautje toch wel een dierbare herinnering.
Ik heb ook een hele serie poeziealbums uit de familie van mijn moeder. Die van mijn moeder, mijn oma, mijn overgrootoma (dat is dus een album uit 1890). Daar ben ik ook wel aan gehecht.
|
- een paar dagboeken van m'n mam toen ze ongeveer even oud was als ik nu. Ze leeft niet meer, dus ik ben er echt super blij mee dat ik nu toch nog 'wat' heb.
- heb van m'n pap met m'n verjaardag een super mooje ring gekregen; et lijkt op een soort 'blauwe ijspegel' super mooj ![]()
|
Mijn fotoalbums, mijn map met allemaal kladjes die feitelijk nergens over gaan maar gewoon leuk zijn om nog een keer over te lezen, mijn camera's ook wel maar die zijn makkelijker vervangbaar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Je dierbaarste bezittingen Rivka | 33 | 11-07-2011 10:26 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
De Kantine |
Vraagstellers! Nummer vijf. Verwijderd | 500 | 07-07-2010 16:46 | |
De Kantine |
Dierbaarste bezit. Verwijderd | 18 | 08-08-2009 22:07 | |
ARTistiek |
Wat lief moest worden :S Nachtvlinder | 5 | 13-10-2001 13:15 |