Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
VOlgens mij is hetnamelijk zo dat die dingen uit het leger aan elkaar vast zitten en dat je ze dan van elkaar af moet breken, terwijl ze nu gewoon altijd al los van elkaar af zitten.. of zit ik nou heel erg fout?
|
...ik heb ook zo'n naam tag (xit bij de landmacht) en er staat je naam, verzekerings nummer en bloedgroep op...meer niet, en idd, er zitten er 2 aan, mocht je sneuvelen moet je buddy je tag meenemen en die word opgestuurd naar je ouders...(simpelweg gezegd) moet je wel een ander kettingje kopen, want de orgi met van die kleine "kraaltjes" is een hell als je die een paar dagen omheb
|
![]() |
|
![]() |
Bij de Yankee Dump in Den Bosch (en vast ook wel bij die in Arnhem of waar hij ook nog meer mag zitten) kun je ze laten maken. Ik weet niet meer hoe duur het in euros is, maar het was in ieder geval 12 gulden 50 per plaatje.
Het is dan natuurlijk niet in (wit)goud of zilver, maar dit gaat ook gewoon goed mee. En blijft mooi. Wat me ook logisch lijkt, aangezien die meneren in het leger er ook niet voorzichtig mee om zullen gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dogtags zijn de amerikaanse uitvoering, dat zijn 2 plaatjes ![]() Er zit trouwens ook een rubbere rand om, dat hete een silencer, anders hoor je steeds *kling* *kling* *kling* [img]http://photo.**********.nl/carolien/Dog-Tag.jpg[/img] De dogtag die ik aan m'n vriendin heb gegeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: Volgens mij bestaat dat gebruik van 1 in je mond btw niet meer sinds Vietnam...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau-Topic #3 snoopy | 501 | 27-01-2010 14:59 | |
Liefde & Relatie |
je mooiste verjaardagscadeau *carmen* | 71 | 03-01-2006 09:48 | |
Liefde & Relatie |
wat vind jij aantrekkelijk ? Verwijderd | 275 | 15-03-2005 20:48 | |
Lifestyle |
hoe ziet jou "perfecte" man/ vrouw eruit qua kleiding stijl? justakid | 283 | 04-04-2004 20:49 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? [eventueel foto's] Bobby James | 496 | 25-02-2004 18:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag aan? (dag xxxxxx uit de wat heb je aan geschiedenis) Black Sugar | 487 | 18-02-2003 07:56 |