Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sjees.. toen was ik 9. ik had een hele lange blonde staart. en spijkerbroeken, of gewone broeken.. en vestjes, truien. heel normaal voor een 9 jarige dus. en ik gebruikte geen make-up (niet? nee niet..)
volgens mij had ik mn beugel toen nog niet.. dat betekent dat ik toen dus echt een vreselijk naarvoorstaand gebit had. wat nu gelukkig verholpen is ![]()
|
5 jaar geleden zat ik in de brugklas.. Hmm..
Owja; ik had toen een pony en lang (tot bijna op me achterwerk) donkerblond, redelijk steil haar. Tanden die veel schrever stonden als nu (ze zijn nog zo schreef als de pest, maar ach).. Toen liep ik gewoon in een t-shirt en spijkerbroek en nikes.. ![]() Nu: golvend/krullend haar tot bijna tussen me schouderbladen (en ze af en toe ingevlochten of met nepdreads of zoals binnenkort hopelijk echte dreads), paars bij de wortels, bruin bij de punten, wijde broeken, nikes (ghehe), strakke shirtjes (met vesten in de winter ![]() Ja ik ben wel verandert ja.
|
Uhm, *denk denk* toen was ik 12... welke klas zit je dan? Brugklas, tweede klas ofzo? Toen zag ik er standaard-brug uit geloof ik. Mijn haar was blonder en korter dan nu, tsja...
Och, ik schaam me er niet voor ofzo, maar ik ben er ook niet trots op laten we het zo zeggen.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |