Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gewone ICQ, gewoon MSN en Trillian.. lekker beoei, als je berichten maar aankomen. Dat is bij MSN laatste tijd zwaar bout
|
Bij ICQ stuurde ik heel vaak berichtjes naar de verkeerde iemanden en daar heb ik wel wat uit-lul-smoesjes voor moeten bedenken
![]() En ik heb et er vorig jaar afgegooid ofzo omdat et zoveel ruimte in nam. Ochja, je moet wat ![]()
|
![]() |
Ik had een paar jaar geleden wel icq, maar toen was de schijf te vol en heb ik het eraf gegooid. En ik heb geen zin om het er weer op te zetten en ik ken weinig mensen met icq.
Msn vind ik op zich wel goed, alleen ik word er heel vaak afgegooid en dan kan ik me niet meer aanmelden, dat is wat minder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Courage |
![]() |
|
ik kan me nu al 2 dage niet aanmelden op msn
![]() ![]()
|
Msn.....
Iedereen heeft het, lijkt het wel, behalve ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom doet mijn computer moeilijk als ik msn wil downloaden? Dat is nog het allerirritantste, als je msn niet eens hebt.....
|
Verwijderd
|
Mensen met kabelinternet worden redelijk vaak het slachtoffer van 'spontaan afmelden'. Vooral bij UPC/Chello gebeurt het nogal eens dat er kleine periodes zijn waarin er geen verbinding met internet is. Bij het surfen merk je dat niet, omdat je dan toch door op links te klikken telkens overnieuw verbinding met de server doet. Bij MSN merk je dat wel. Als je verbinding off is gegaan, dan meld je jezelf automatisch af, alleen wordt dat niet ververst in het scherm totdat je de status wijzigt...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (nou ja eigenlijk ben ik een trillianer (samen met de gehele i-net-nerd-populatie..).. maar toch ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb een jaar of wat geleden net zo'n ICQ-leven gehad als ik nu met MSN heb. MSN is gewoon populairder en daardoor ook eerder gebruikt... omdat gewoon meer mensen het hebben en er dus meer in je lijst zullen komen. MSN vind ik wel mooier, en je hebt tenminste gelijk een chatgesprek. Met ICQ ging je nog wel eens van die berichtjes sturen. O-oh, ik werd er helemaal gek van op het laatst.
|
ik heb gewoon heel de tijd nergens last van... alleen als het ècht nergens werkt werkt het hier ook niet, maar anders altijd
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Wat ik nu zo ontzettend irritant vind is dat bij sommige mensen hun MSN weleens uitvalt...dat is dan niet zo erg...maar, laat het dan even weten dat je voorlopig niet meer komt ofzo, stuur een mailtje, een smsje, of bel even van mij part. Dan zit ik ook niet voor de kat z'n snor achter de pc te wachten op iemand die de komende uren toch niet meer komt. :\
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Over msn... Cootje | 56 | 10-11-2004 23:26 | |
Liefde & Relatie |
klote gevoel door beste vriendin dwerggg | 11 | 11-05-2004 07:14 | |
Software & Hardware |
[XP] Dringend HULP MSN Plus 2 Bamblerose | 2 | 01-04-2003 19:20 | |
Software & Hardware |