Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik met een lief meisje naar de bios ging.
Ik voelde me misselijk, moest dringend naar de WC en de film was kut. Maarjah, het was druk, dus ik kon niet weg en het meisje vond de film helemaal prachtig. Dus bleef ik naast haar zitten, legde mijn arm om haar heen en deed mijn best mij te 'vermaken' of iig zo over te komen ![]() Maar uiteindelijk viel het wel mee ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
te ljip echt, ik was bij een concert van nofx en ze gingen iron maiden na doen en ik had n gitaar en dee opeens n vet lijpe metal solo, en toen later kwam ik de zanger tegen in zn auto en vroeg wanneer ze dat weer gingen doen, maar toen gaf ie me cocaine sigaretten, maar het leekr op gras en woei er helemaal uit door de wind en toen kwam ik n meisje uit mn klas tegen en die was overstuur omdat ze nieuwe schoenen had gekocht die niet bij dr broek paste,maar ze mocht egen nieuwe broek kopen van dr ouders en toen gingen we met haar naar huis en ze had iets van 11 zusje die allemaal hee lhard om me moesten lachen....best lijp
![]() |
![]() |
|
Ik heb niet gedroomd...heb gewacht tot ik eindelijk in slaap viel (en dat was vrij laat) en toen werd ik weer wakker
![]() ![]() *sorry* ![]() ![]() |
![]() |
|
mm ik was op een school waar ik echt niemand kende behalve m'n beste vriend die naast me stond.. we stonden in een soort arena met 100en andere mensen... en toen kwam er iemand die zei dat we niet aan de suikerklontjes moesten komen (er was een vaag podium van suikerklontjes
![]() ![]() toen liepen we weg ik praatte met mensen en toen werd ik wakker.. en het vreemde was ik heb de hele dag op school met dat droomliedje in m'n hoofd rondgelopen.. was VET irritant ik zal een stukje zingen van het refrein je kunt het niet maken ik zal je staken we gaan nu gaken met een laken het was weer naken iets in die richting................ beetje slecht liedje trouwens... maar oke.. dat was ziek ![]()
|
Hmmz ik heb zitten leren vannacht voor mn schoolonderzoek en toen ik eenmaal in bed lag kon ik niet slapen... ik stond strak van de dextro-energy
![]()
|
uhm... twas een rare enge droom eigenlijk.
Ik was bij m'n vriend thuis en z'n zusje was er ook. En die twee die gingen samen naar het winkelcentrum(is zowat om de hoek) en ik bleef alleen thuis. Nou, uhm, toen ging ik vor het raam staan in de keuken en opeens kwam m'n vriend aangerend. Zwarte rookvegen op z'n gezicht en gescheurde kleding enzo. En toen ging ie voor het raam staan en naar me kijken zo van: doe die deur nou open!!!!!! ![]() Nou, toen zei ik dat ie naar haar toe moest gaan en dan ging ik de buurman wel ff halen. En nou, we renden naar dat meisje toe dus en ze zat onder het bloed tegen de muur aan. En m'n vriend stond er gewoon naast, naar haar te kijken. En toeeeeeeeeen werd ik wakker en uhm.... was ik heel bang. ![]()
||||
Citaat:
![]() Ik ben zo multifunctioneel. Maar om daarna het bestek (vooral de vorken en messen) in iemands huid te steken is wat anders. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik was de hond aan het uitlaten, toen dat domme beest een andere hond ging aanvallen. Nu is mijn hond maar nogal klein voor zijn ras, het kooikerhondje, en deze herdershond was echt supergroot. Dus probeerde ik ze uit elkaar te halen, en de eigenares van die herdershond ook. Pakt die hond me toch zo in mijn arm!!!!!!!!!
Dat was best pijnlijk, zijn tanden sloten om mijn pols en ik kon niets doen, alleen heel voorzichtig mezelf proberen los te wringen. Was niet grappig... Ik weet wel waarom ik dit heb gedroomd: gisteren kwam er een klein viezig jongetje bij me zitten en begon allemaal tegen me aan te wauwelen. En ik houd nu eenmaal niet van kleine vieze jongetjes, ze doen me denken aan hardnekkige enge herdershonden...
|
hm ik weet niet echt meer precies maar t ging over mij en mn beste vriendin en we waren op de vlucht voor iets, maar het was niet eng ofso, want we hadden heel erg veel lol
![]() ![]() ![]() heel vaag, want ik droom nooit van die hele verhalen, meestal gewoon hele kleine korte dingetjes, maar dit was echt supervaag hehe ![]()
|
We waren op een camping in Zeeland met de hele familie. We gingen naar een markt in een ander dorpje, en we moesten met de bus naar huis. Op een gegeven moment was het 's nachts, en de bus vertrok. Iedereen zat in de bus behalve mijn moeder. Ik raakte helemaal in paniek, en toen ben ik uitgestapt om mijn moeder te zoeken. De bus reed aan, en mijn moeder en ik zijn terug naar de camping gelopen.
|
ik droom al een kleine twee weken hetzelfde.
daarmee bedoel ik dat ik die tijd wakker wordt als ik 'in die droom' zit. t is iig wel prettig wakker worden al kan ik nog steeds niet echt die droom goed beschrijven
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat heb jij vannacht gedroomd? Sneeuwwitje | 1 | 31-12-2011 08:56 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
De Kantine |
Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend opstond? Biertank 52 | 139 | 17-04-2006 10:17 | |
De Kantine |
Wat heb jij gedroomd vannacht? MUTS123 | 93 | 01-12-2003 08:07 | |
De Kantine |
Wat heb jij gedroomd vannacht? Ninja_Nina | 24 | 25-03-2003 17:25 | |
De Kantine |
Wat heb jij vannacht gedroomd...? Hukkie | 47 | 09-11-2002 11:32 |