Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, waarom zouden 10 verschillende culturen niet met elkaar om kunnen gaan? Mits ze zich ietwat kunnen aanpassen aan elkaar. Met elkaar om kunnen gaan vergt aanpassingsvermogen en al helemaal bij cultuurverschillen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu weet ik ook meteen dat ik geen Psychologie moet gaan doen volgend jaar ![]() Het is niet interessant OF ze ruzie krijgen, maar WAAROM. Tuurlijk maken ze elkaar af; jij en ik alleen al zijn het levende bewijs. Dit boeit dus niet. Slotje.
||
Citaat:
|
![]() |
|
of ratten mekaar opvreten weet ik niet, maar wat betreft die mensen vrees ik dat je gelijk hebt, gezien de tolerantie van de laatste tijd
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(alleen niet iedereen leert elkaar waarderen, helaas, denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mjha... t zou best kunnen.... alleen van die culturen...kweenie ligt eraan wat voor culturen... als het echt totaal verschillende zijn zou het best fout kunnen gaan... pienie.... k kom erop trug ![]()
|
ik wil er wel even bijvermelden dat deze meneer ongeveer 5 jaar met pensioen is, misschien is het allemaal naar zijn hoofd gestegen, wie zal het zeggen...
ik vind er een redelijke kern van waarheid in zitten... het zit allemaal niet mee, maar ik denk dat elkaar accepteren toch wel moeilijker is dan het lijkt... |
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen zin om alles zo ingewikkeld mogelijk te maken en er zitten ook jongere mensen op dit forum die 10 jaar jonger zijn dan jij, die het misschien ook willen begrijpen... en dit is gewoon een stelling, ik wilde gewoon weten wat jullie erover dachten, en ik denk ook niet dat we elkaar in de haren moeten vliegen simpelweg omdat we het oneens zijn... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de mens is het de vraag of de ene cultuur zich aan de andere wil aanpassen. In hoeverre ze zich hechten aan hun eigen cultuur. En bij de ratten...tsja...die vechten om het voedsel dat ze hebben, of hebben dat juist niet en maken elkaar daarom af. Maar tussen die ratten is op zich niet echt een verschil (dat staat er tenminste niet..) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik vind dat dit klopt... je ziet nu toch al wat er in nederland aan de hand is met al die LPF'ers en LN'ers??
en verder vind ik dat niet iedereen zo moet lopen te zeiken op de manier van de vraagstelling etc... dan kan het niet zo heel duidelijk gesteld zijn maar je bent toch wel stom als je niet snapt wat er staat |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou je ziet al dat nederland in opstand komt tegen al die verschillende culturen in nederland.. of in elk geval 'tegen buitenlanders' want, geef toe, daar is het waar de LPF en LN om begonnen zijn... en aangezien er zo veel mensen op deze partijen stemmen (of in elk geval de ideëen erachter steunen) kun je wel zien dat niet iedereen het met ons multiculturele stelsel eens is.. ik weet niet of het nu duidelijker is want zelf vidn ik het er alleen maar inegwikkelder op geworden ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik zit er dan ook aan te denken m'n scriptie te houden over iets dat heel 'hot' is binnen de psychologie. Citaat:
Verwarrend, hoor.
||
Citaat:
![]() ![]() ok moet ik er 'ik vind' bij zetten... verwarrend hoor... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach ja, het hangt van tientallen factoren af. Hoe groot is de leefruimte, wie bepaalt de regels, hoeveel mensen doen er mee aan het experiment, wat is hun achtergrond, cultuur, persoonlijkheid, etc etc....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |