Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 16:47
icegirl.com
icegirl.com is offline
Wat vinden jullie ervan??
Ik vind het vet dom.. als je aan het uitgaan bent of op een feestje bent.. kan ik het nog wel een beetje begrijpen.
Maar damn! Op school hej. Dat doe je toch niet!
Ik vind het echt van die tutjes.. oww ff mijn make-up bijwerken hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 16:52
icegirl.com
icegirl.com is offline
En degenen die gewoon normaal naar de wc gaan.. en daarna hun handen willen wassen.. moeten maar op hun wachten..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:55
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ja, daar heb ik echt zo'n hekel aan!! Inderdaad als ik er op moet wachten om ff m'n handen te wassen of een flesje te vullen (waar die wastafels tenslotte voor gemaakt zijn)
Oud 19-09-2002, 17:03
Slither
Slither is offline
Ach - school is en blijft wel een ontmoetingspunt, dus 't is best begrijpelijk.

Je zou 't ook onzin kunnen noemen dat iemand z'n haar doet voordat-ie naar school gaat, maar iedereen wil er, zo lang mogelijk, goed uitzien...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:03
Paulaah
Paulaah is offline
Brr.. ik doe daar echt niet aan.. Vooral in de winter zie je veel meisjes bij mij op school als ze aankomen de wc inrennen..
Als het heeft geregent zeg ik soms wel tegen een vriendin vanneh.. Eej is mijn make-up uitgelopen? naja dan gaat er vast wel 1 beetje over me gezicht wrijven en dan vin ik het best
Maar dat is ook niet eens altijd zo.. meestal vin ik het wel best ..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:22
Quiana
Quiana is offline
Mja, op school keek ik wel ja, vind het toch wel fijn om te weten dat ik niet met zwarte boks ogen, uitgelopen lip/eye liner, en oogschaduw op mn voorhoofd loop
Mja, aangezien we iets van 20 wastafels hadden, en ik zelf ook altijd een spiegeltje bij me had, viel dat best mee
Oud 19-09-2002, 17:37
ZHAzha
ZHAzha is offline
uhm.. ik vind dat opzich ook wel onzin.. kom op he? SCHOOL? het enigste wat ik doe is mijn haar kammen in de les en als ik uit ben wat lipclose op doen..
Oud 19-09-2002, 17:37
icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Mja, op school keek ik wel ja, vind het toch wel fijn om te weten dat ik niet met zwarte boks ogen, uitgelopen lip/eye liner, en oogschaduw op mn voorhoofd loop
Mja, aangezien we iets van 20 wastafels hadden, en ik zelf ook altijd een spiegeltje bij me had, viel dat best mee
Als je je telkens zorgen om maakt.. of het nog wel goed zit.. dan doe je toch helemaal niet op??
Enne.. met make-up zie je er meestal lelijker uit dan zonder.
Meestal he.. dus niet altijd. Je moet het gewoon met mate gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:40
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Dan hebben ze dus te veel make up op.

Citaat:
Slither schreef:

Je zou 't ook onzin kunnen noemen dat iemand z'n haar doet voordat-ie naar school gaat, maar iedereen wil er, zo lang mogelijk, goed uitzien...
Niet iedereen is even geobsedeerd door z'n uiterlijk.
Oud 19-09-2002, 17:43
icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
Slither schreef:
Ach - school is en blijft wel een ontmoetingspunt, dus 't is best begrijpelijk.

's Ochtends je haar doen is echt niet hetzelfde als de hele dag op school je make-up bewerken.
Enne ik zeg niet dat ze geen make-up op mogen.. maar ze moeten het maar gewoon thuis doen 's ochtends.. en het daarbij laten.. it's just school people!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:49
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Als je je telkens zorgen om maakt.. of het nog wel goed zit.. dan doe je toch helemaal niet op??
Enne.. met make-up zie je er meestal lelijker uit dan zonder.
Meestal he.. dus niet altijd. Je moet het gewoon met mate gebruiken.
Mja, ik doe juist make-up op om me zekerder te voelen, zonder make-up heb ik eerlijk gezegd heel erg het gevoel dat ik walgelijk ben, dat iedereen denkt: 'goh wat is ZIJ lelijk'..
Mja, met mate gebruiken, ik gebruik alleen lip/eyeliner,mascara,oogschaduw en lipgloss, vind ik nog best meevallen eiglijk..
Oud 19-09-2002, 17:49
Verwijderd
Pff..Het 1e wat ik doe als ik op school aankom is naar de wc's gaan om m'n haren te kammen..Dat doe ik omdat het dan net een beetje droog begint te worden (een uur nadat ik gedouched heb) en dan moet het gewoon nog een keer gekamt worden..
Ik spuit dan ook nog eventjes wat deo op en dan ben ik er weer klaar voor..

Tja, het is maar waar je je druk om maakt he
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:59
Miracle
Miracle is offline
Als ik op school kom dan ga ik soms ook ff eerst naar de wc (als ik op tijd ben dan hé ), maar ook vooral als ik het gevoel heb dat iets niet goed zit. Of tussendoor in een pauze controleer ik ook ff alles goed zit. maar ik ga geen make up of iets mee nemen naar school ofzow. Ik heb alleen deo, een borstel en labbelo mee naar school, dat vind ik zat. maar vinden jullie dat ookal teveel???
Oud 19-09-2002, 18:03
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
hm k doe bijna nooit make-up op naar school, en als ik het doe ren ik niet om het half uur naar de wc om te checken.
Mijn ervaring is dat mensen me toch wel uitschelden, ook al doe ik make-up op (val nogal op nl.)...
Oud 19-09-2002, 18:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Make-up bij meiden is altijd lelijk.

Iemand die mooi is, is even mooi zonder make-up, en iemand die lelijk is, zal dat ook met 10 kilo make-up nog zijn.

Make-up is LELIJK.

Zelfde geldt ook voor kleding.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:10
Piccola
Piccola is offline
Vriendinnen van mij ga na elk lesuur naar de wc! En nee, ik overdrijf niet! Ik vind het echt belachelijk. Die lui hebben gewoon een toilettas mee naar school met make up en weet ik veel wat. Ik neem nooit make up ofzo mee naar school, wel een borstel, want als ik van de fiets af kom zit mijn haar altijd heel wild! Maar die 2 lopen echt altijd te smeren met van alles op hun gezicht. Iedereen lacht ze ook uit, maar ja, ze moeten het zelf weten. Ik vind het in ieder geval dom en nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:21
euro
euro is offline
Ja verschrikkelijk! Zo'n hele groep uit m'n klas, gaan dan met z'n allen (lees 7en ofzo) naar de wc..., terwijl er inderdaad maar 2 wasbakken zijn. Hebben ze zo'n halve beautycase bij zich, en dan zeuren dat hun tas te zwaar is....
Oud 19-09-2002, 18:31
Esje
Esje is offline
Niet bepaald handig.. Ja ze moeten het helemaal zelf weten, maar je bent toch niet op school om een modeshow te lopen..

Meestal waggel ik de wc even in als ik het gevoel heb dat er iets niet helemaal goed meer zit, om het dan een klein beetje bij te werken, maar ik neem nooit make-up mee. Ik zie liever mensen in mijn pauzes.
Oud 19-09-2002, 18:34
Roos
Roos is offline
Ik check wel even m'n hoofd als ik naar het toilet ben geweest, maar ga m'n make-up niet bijwerken.

Ik doe soms wel wat lipgloss op tussendoor, maar daar heb ik geen spiegel voor nodig.
Oud 19-09-2002, 18:34
mad operator
mad operator is offline
Mensen die dat doen zijn eigenlijk ontzettend onzeker over zichzelf ook al komen ze meestal over als arrogant...

Meiden die tegen mij zeiken dat ze meteen hun make-up moeten bijwerken vind ik niet echt intressant
Oud 19-09-2002, 18:57
Vice
Vice is offline
Bij mij in op de mavo zaten ook van zulke mutsen. Die gingen zelfs in de les hun make-up bijwerken.
Oud 19-09-2002, 19:09
fruitmand
fruitmand is offline
?!

mogen mensen hun makeup dan niet bijwerken?!
dat doet elk meisje toch wel es?!
ik ga niet elk lessuur maar tijdens de lunch werk ik af en toe wel ff mn makeup bij

sorry hoor...vind het een beetje een vage opmerking
Oud 19-09-2002, 19:11
icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
?!

ik ga niet elk lessuur maar tijdens de lunch werk ik af en toe wel ff mn makeup bij

Elk meisje?? Volgens mij ga jij alleen maar met van die tutjes om die dat ook doen.. want ik ken genoeg meisjes die dat NIET doen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:17
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Elk meisje?? Volgens mij ga jij alleen maar met van die tutjes om die dat ook doen.. want ik ken genoeg meisjes die dat NIET doen.
Is een meisje dat op school haar make-up bijwerkt gelijk een tutje??
Sjongejonge, maar waar baseer je dat op? Als iemand er toevallig wat om geeft hoe diegene eruit ziet, laat diegene dan..
Dat je je make-up bijwerkt op school, betekent niet gelijk dat je een huppelkutje bent.
Ja, tis aso als er maar 2 wasbakken zijn, en je gaat er voorstaan zodat er een rij van 20 mensen komt, maar als dat niet zo is..
laat die mensen dan
Oud 19-09-2002, 19:18
Talon
Talon is offline
mjah idd, ik vind het ook best wel onzin om de hele tijd maar te kijken of je er geil genoeg uit ziet voor het mannelijke geslacht
Oud 19-09-2002, 19:22
icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Is een meisje dat op school haar make-up bijwerkt gelijk een tutje??
Sjongejonge, maar waar baseer je dat op? Als iemand er toevallig wat om geeft hoe diegene eruit ziet, laat diegene dan..
Dat je je make-up bijwerkt op school, betekent niet gelijk dat je een huppelkutje bent.
Ja, tis aso als er maar 2 wasbakken zijn, en je gaat er voorstaan zodat er een rij van 20 mensen komt, maar als dat niet zo is..
laat die mensen dan
Ja ik vind van wel.. je gaat toch niet op school om de 5 minuten je make-up bijwerken. Das toch vet overdreven.
Tis geen missverkiezing ofzo hoor.. op school.
Willen ze zo soms de aandacht van de leraren ofzo??
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:39
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Ja ik vind van wel.. je gaat toch niet op school om de 5 minuten je make-up bijwerken. Das toch vet overdreven.
Tis geen missverkiezing ofzo hoor.. op school.
Willen ze zo soms de aandacht van de leraren ofzo??
Goed, om de 5 min. is overdreven..
Maar misn willen mensen aandacht van jongens, daar gaat het bij mij (ja, ik check mn make-up als ik ergens ben) niet om,
ik ben van mezelf vrij onzeker, en met make-up voel ik me zekerder ja.. Tuurlijk wil ook ik aandacht van jongens,
iedereen vind het leuk om te horen dat je er goed uit ziet..
Maar voor mij ging het -op school- er vooral om, dat ik me zekerder voelde, niet zo walgelijk..
Oud 19-09-2002, 19:53
Verwijderd
gaan ze daarvoor naar de wc

bij ons gebeurt dat gewoon in de les
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:53
Breg
Breg is offline
ik doe dat dus ook nooit. Ik bedoel het is maar voor school die mensen zie ik elke dag (behalve weekend dan) en dan ga ik echt niet elke dag mn halve pauze verpesten om mn make-up bij te werken. Ik bedoel de helft van mn klas ken ik al ruim 3 jaar, dan ga ik me echt gen zorgen maken of mn oogschaduw er nog wel opzit. Het enige wat ik soms tussendoor opdoe is wat van die rode labello, omdat mn lippen anders echt heel erg licht zijn, maar dat doe ik in 5 seconden, en verder boeit het me eigenlijk weinig...
Oud 19-09-2002, 20:27
Verwijderd
Ik heb het één keer gedaan Maar.. dat was net voordat ik op de schoolfoto moest. Dan vind ik het ook wel logisch, zou niet graag met doorlopen mascara op de foto willen, maar normaliter (jeeej wat een woord! Ik ben op dreef!) doe ik het never nooit!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 11:42
machine_gun
machine_gun is offline
Beetje overdreven vind ik dit wel eigenlijk, ik bedoel waar maken jullie je druk over? Als iemand om de 5 minuten naar de plee gaat om ff te checken, OK das niet gezond lijkt mij, maar als je sochtends van de fiets komt, en je voelt gewoon dat je haar door elkaar zit, door de wind ofzo..dan is het toch niet zo raar dat je ff naar de plee loopt om het te checken...Najaa dat doe ik tenminste.
Maare aan die huppeltrutten die een beautycase of wat dan ook mee naar skool gaan nemen, erger ik me ook welles ja, maar dan meer aan die arrogante koppen van die lui. Dat ze voor de wasbakken staan boeit me nog niet echt eigenlijk, dan wurm ik me er wel tussen en draai gewoon die kraan los, gaan ze van zelf wel aan de kant...
Oud 20-09-2002, 12:33
Tofke_H
Tofke_H is offline
je kan op ieder moment die ene jongen/ dat ene meisje tegen komen hé, en dan moet je er toch wel goed uit zien
Oud 20-09-2002, 12:50
Mysterons
Mysterons is offline
ik neem niet een hele tas vol met make-up mee, maar ALS ik naar die wc's ga, kijk ik wel ff in de spiegel of het nog een beetje zit
Oud 20-09-2002, 13:05
KazzZ
KazzZ is offline
ach, ik kan er nou niet echt mee zitten, dat ze dat hier op het toilet moeten doen. Eigenlijk valt het bij ons nog reuze mee, een enkele doet het. En de opmerking dat het meteen tutjes zijn, is natuurlijk onzin, iedereen wil er toch mooi uitzien? Wel eens opgemerkt hoeveel jongens er naar de wc gaan om hun haar te doen?eigenlijk zien die net zo ijdel
Oud 20-09-2002, 13:38
Monica
Monica is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
?!

ik doe het eigenlijk nooit, maar ben toch echt wel een meisje.. En dit wil niet zeggen dat ik totaal niet ijdel ben (nou ook weer niet extreem, maar gewoon normaal). Lang niet iedereen werkt zijn make-up bij.
Oud 20-09-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Iemand die mooi is, is even mooi zonder make-up, en iemand die lelijk is, zal dat ook met 10 kilo make-up nog zijn.

Make-up is LELIJK.

Dus je wilt dat ze allemaal naakt rondlopen?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:24
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Wat vinden jullie ervan??
Ik vind het vet dom.. als je aan het uitgaan bent of op een feestje bent.. kan ik het nog wel een beetje begrijpen.
Maar damn! Op school hej. Dat doe je toch niet!
Ik vind het echt van die tutjes.. oww ff mijn make-up bijwerken hoor.
triest imho, laat ze gvd eerst maar eens slagen/overgaan
Oud 20-09-2002, 15:01
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
tja wat moet je anders doen op de wc ej, zijn ze toch nog ergens goed voor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:32
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
gaan ze daarvoor naar de wc

bij ons gebeurt dat gewoon in de les
hehe inderdaad, hier dus ook
ehm mij boeit het niet zo veel maar het is wel heel irritant als je naar de wc gaat en daarna wil je je handen wassen maar er staan dan weer 10 van die sufkutjes voor de spiegel ...'zit me make up wel goed' 'ow wacht nog even me haar doen' ... ik kijk ook af en toe eens in de spiegel om te kijken of niet alles is uitgelopen ofzo maar ik neem geen make up mee naar school om het bij te werken ...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:56
DarkRaven
DarkRaven is offline
ja joh...doen ze bij mij op school ook heel vaak. ik erger me er niet aan, ze willen er gewoon leuk uit zien...kan toch?
ze doen het trouwens ook vaak gewoon in de klas..tja...ik vind het wel leuk als ze er lekker uitzien
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Dus je wilt dat ze allemaal naakt rondlopen?
Vrouwen natuurlijk wel, die jongen is zo geobserdeerd door seks...
Oud 20-09-2002, 16:01
Luca
Luca is offline
Ik doe dat niet.
Oud 20-09-2002, 16:34
Black Sugar
Black Sugar is offline
Meisje uit mijn klas doet het gewoon tijdens de les. Heefd altijd een hele zooi aan make-up en een spiegeltje mee. En dan om de 20 minuten bij poederen enzow.

Echt te overdreven naar mijn idee.
Dat je even gaat kijken of het niet is uitgelopen na gym ofzow, of als je net door de regen op de fiets moest. Mja dat vind ik nog wle normaal eigenlijk.
Oud 20-09-2002, 17:01
Li
Li is offline
Meestal check ik in de grote pauze of alles nog wel een beetje normaal eruit ziet. Zo niet, dan werk ik m'n make-up wel even bij.

Ik vind het opzich vrij logisch. Veel mensen (m/v) maken zich ook druk om hun kleding (vlekken in kleding) of hun haar. Waarom zou dat dan niet met make-up kunnen?
Dat je om de 5 min. alles gaat bijwerken is natuurlijk gelul, want dat doet niemand
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:07
roosmar
roosmar is offline
hmm... nou ja, ik weet het niet. Ik draag nooit make-up. Maar misschien als ik het wel zou dragen dat ik me dan ook vaak zou afvragen of het nog wel goed zit? Ik wrijf heel vaak in m'n ogen nl.
Oud 20-09-2002, 17:12
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Make-up is LELIJK.

met jou kan ik praten!
Oud 20-09-2002, 17:40
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik check wel even m'n hoofd als ik naar het toilet ben geweest, maar ga m'n make-up niet bijwerken.

Ik doe soms wel wat lipgloss op tussendoor, maar daar heb ik geen spiegel voor nodig.
Same here.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:02
Yamyam
Yamyam is offline
Tja, als je het echt constant doet vind ik t wel wat overdreven. 1 Keer op een avond okee.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Tja, als je het echt constant doet vind ik t wel wat overdreven. 1 Keer op een avond okee.
Tijdens het uitgaan doe ik het ook niet. Ik vind het zo'n gedoe om make-up mee te nemen als ik uitga.
Ik neem alleen wat geld mee en een lipgloss, anders sta je de hele avond met zo'n tasje.

Maar goed, als je tijdens het uitgaan ff je oogschaduw bij wilt werken, fine by me. Is toch iets anders dan op school.
Oud 20-09-2002, 18:43
Tom
Tom is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Make-up is LELIJK.

Nix mis met make-up.. zolang het maar normaal wordt gebruikt. Een berg is niet mooi, maar een beetje is meestal best mooi.
Reageren

Regels voor berichten