Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.geocities.com/peach_this/moooi.jpg
De IMG tags werken niet met geocities. Dus klik op de link hierboven om het plaatje te zien ![]() Wat voor auto is dit? ik heb geen flauw idee ![]() ik gok op een amerikaan ![]() Genesis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar hij staat op de cover van Rinocerose - Music kills me en ik von hem wel mooi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ik kon hem trouwens wel gewoon zien... ![]() Dino: ![]() behalve ut dakgebeuren natuurlijk scheeltie toch wel volgens mij?
|
![]() |
Dit gaat over een chevrolet corvette die opnieuw door een zoveel jarig bestaan in 2003 wordt uitgebracht. Telkens 1 auto zou tegen die bepaalde maand moeten afzijn, een serieuze deadline tegen eind 2003 dus.
Dit is dus één van de speciale edities, welliswaar dat deze auto een pak geld gaat kosten bij echte verzamelaars, tevens is deze blijkbaar reeds getuned in de buitenlandse "Scrosher" (merknaam van een tuningkit, zeer bekend in America: dus zal het in ieder geval heel wat geld opleveren voor Chevrolet Car Corporation. Greets The Sentinal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook een corvette... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquête voor Nederlands Nyltje | 8 | 24-04-2014 17:22 | |
Verkeer & Vervoer |
Is dit de toekomst? feniks | 4 | 06-02-2014 15:43 | |
De Kantine |
Weet iemand wat voor auto dit is? Zondagskrant | 2 | 18-11-2012 16:06 | |
Flora & Fauna |
Is dit mishandeling, of 'slechts' verwaarlozing? Adore | 31 | 17-10-2006 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |