Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het was niet echt al te provocerend bedoeld ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zo dat ik niet met amerikanen praat omdat ik ze stom vind. Laat ik het zo zeggen; ik zou me er nooit thuis kunnen voelen ( ben er 3 jaar geleden half jaar geweest en ik werd echt gek daar) Het is mij te nep. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben er nog nooit geweest en ik wil er op zeker 'n keer heen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok, ik zal wel stom zijn maar ik snap het niet. Ik klaag niet de hele dag, en ik woon in de US.
Idd, Amerikanen vinden Frankrijk niet leuk. Patat is 'French Fries' in Amerikaans en nu noemen veel restaurants ze 'Freedom Fries' omdat ze tegen Frankrijk zijn... nou ja, maakt mij niet uit zolang ze maar lekker zijn...
||
![]() |
Citaat:
|
Amerika ís gewoon een idioot land.
Een man wordt opgepakt in een winkelcentrum, omdat hij een tshirt droeg met de tekst: "give peace a chance", en weigerde deze op verzoek van de politie uit te trekken. Van het regime klopt dus geen drol, maar om er nou de hele dag op gaan zeiken.. dan kan je in NL ook wel gaan beginnen, als je kijkt hoeveel geld er verkwanseld wordt. Nee..als ik in Amerika zou wonen zou ik me elke dag volproppen met donuts en genieten van het mooie weer..
||
Citaat:
Gewoon lekker genieten ![]() hahahahahahaha
|
Het is een heel mooi land kwa natuur enzo, ik zou zeker wel een half jaartje daar rond kunnen toeren. Het enige waar ik over zou klagen is de inwoners, en de lompe wetten die ze daar hebben.
ik zou alleen nooit op 1 vaste plek daar kunnen wonen, zou ik ook gek worden. Dan wordt je alles op een gegeven moment wel zat daar, en zou ik ook alleen maar klagen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er ook geweest, en ik heb echt een dubbele mening
![]() Toch vind ik het juist ook op een bepaalde manier leuk om die vooroordelen over Amerikanen (dik, close-minded enz.) bevestigd te zien worden, en ze een beetje te bestuderen ![]() |
![]() |
|
Geen idee, ik zou er best willen wonen in New York ofzo, omdat ik die stad gewoon erg leuk zijn, ik denk ook niet dat ik de hele dag zou klagen. Maar ik ken geen Amerikanen, dus misschien blijken ze echt wel zo leeghoofdig te zijn, dan zou ik wel veel klagen. Of weer verhuizen natuurlijk....
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|