Advertentie | |
|
![]() |
|
Heineken... En dan geduldig wachten tot je hele familie doodgaat
![]() Hmm ik denk niet dat ik zou willen ruilen.. Kheb een bekende naam in het westland.. Enige vervelende was dat mijn achternaam verbasterd werd tot "heks" en dat mijn naam nogal turks klinkt..
|
Ik ben op zich best tevreden over mijn achternaam, het enige nadeel is dat hij nogal laat in het alfabet komt. Al is dat soms ook wel een voordeel
![]() Maar mijn naam is wel lekker Nederlands en zo, dus ik denk dat ik maar gewoon mijn eigen naam houdt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar met cijfers oplezen kan ik de helft van de tijd mijn punt niet verstaan omdat iedereen tegen die tijd al zit te kletsen... Dus dat is dan wel weer een nadeel, hè?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
had graag iets Frans gehad, of een dubbele naam...en als ik dan toch bezig ben, doe dan ook meteen maar een addelijke titel
![]() Barones vind ik persoonlijk wel goed bij me passen....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Achternaam geven -> probleem Verwijderd | 34 | 23-01-2007 20:10 | |
Werk, Geld & Recht |
Achternaam veranderen Die Happy | 14 | 15-01-2007 19:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Achternaam vinden *** Sido *** | 4 | 24-08-2005 01:18 | |
De Kantine |
Wat is de meest vreemde achternaam die jij ooit gehoord hebt? Thomas | 64 | 25-05-2003 11:27 | |
Liefde & Relatie |
De gevreesde achternaam! Bright Halo | 87 | 01-05-2003 12:29 | |
Lifestyle |
Achternaam charly not | 84 | 26-12-2002 19:41 |