Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet nog een keer dat we met Kerst op school een broodmaaltijd hadden. Mijn moeder had net rond die tijd een suède gilet voor mij gemaakt. Ik vond het toen helemaal geweldig om daarin te mogen lopen
![]() ![]() was groep 8 ofzo ![]()
|
Ik was bijna altijd de jongste in de klas en 1 van de kleinsten, dus ik voelde me juist meestal klein.
Maar bij mij was het zo dat de basisschool uit 3 delen bestond. 1 voor groep 1/2/3, 1 voor groep 4/5/6 en 1 deel voor groep 7/8. En ik had wel steeds dat als ik in groep 3, 6 of 8 zat me groot voelde omdat ik dan bij de grootsten van dat deel hoorde. |
![]() |
|
Ik voelde me erg groot toen ik voor het eerst op mocht blijven met Oudejaarsavond, terwijl mijn 3,5 jaar jongere zusje dat niet mocht. Ik mocht gezellig bij de volwassenen blijven zitten (saai), maar dat vond ik toen geweldig.
En nu voel ik me vooral groot omdat ik als 6 VWO'er op ALLE overige klassen neer kan kijken. Geweldig man! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(+ spelfouten ![]() ![]() ![]() (elke keer als ik je wil quoten staat je reactie er niet meer, en nu is ie wèèr veranderd ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |