Okee, ik heb even jullie hulp nodig want wij komen er zelf maar niet uit omdat we allebei gelijk willen hebben en het woordenboek helpt ook niet.
Een vriend en ik hadden het over kilts... hij is van mening dat zodra een vrouw een kilt aantrekt, het geen kilt meer is omdat kilts alleen door mannen gedragen horen te worden. Dan is het dus gewoon een geruit rokje...
Daar ben ik het dus niet mee eens, ik vind dat het een kilt blijft, ongeacht wie/wat het aantrekt... Wat vinden jullie?
leuke stelling.
het blijft natuurlijk een kilt, maar een man in klit heeft natuurlijk veel meer stijl dan een vrouw in kilt, want ik bedoel, welke vrouw draagt nou niet eens in de zo veel tijd een rokje.
en daar komen we op het hele punt. Een kilt is een schots rokje.
ja natuurlijk blijft een kilt een kilt, de eigenschappen van het kledingstuk gaan niet ineens veranderen als een vrouw dat draagt
Maar het is wel zo dat een kilt door mannen hoort gedragen te worden. Beeld je nu iemand in die zomaar een muts als die van een kok draagt. Dan ziet die persoon er wel belachelijk uit, maar blijft zijn muts een kokmuts toch.