Advertentie | |
|
![]() |
|
Van sexxen krijg je het warm hey
![]() Eten: Wel, als we speertjes maken, dan kunnen we toch wel een paar beren doden toch? (de huid kunnen we ook gebruiken :/) Alleen ja, iemand moet toch echt als lokaas gebruikt worden ![]() ![]() Slaapplaats: Als we toch met z'n 19-en zijn dan kunnen we net zo goed een kamp opzetten toch. Misschien iets om de beren en de andere beesten buiten te houden, vuur ofzo... Eer dat et helemaal af is zijn we ondertussen óf dood, óf al opgepikt. :/ Waarom reageer ik zo 'serieus' op dit topic eigenlijk :/
|
Verwijderd
|
Met z'n allen in een fruitboom klimmen en daar vier weken blijven zitten. Dan heb je eten en je kunt niet gepakt worden door de jachtdieren. En tien graden overleven we wel, zelfs al is het zonder kleren. Bovendien heb je hele leuke manieren om warm te worden..
![]() Of een complot maken met de sterkste van het stel, om samen (ik zie mezelf niet een groep van negentien man met een bijl te lijf gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en beren kunnen klimmen. puma's ook. |
![]() |
|
![]() |
We gaan konijntjes doodknuppelen, en dan gaan we die opeten en van hun velletjes maken we schoenen *ik heb geen zin om uit te leggen hoe, maar het kan*
Dan zoek ik een hele grote knuppel en laat de andere 19 een beer doodknuppelen, en toen hadden we een deken én berevlees Als je dan iedere dag zoiets doet, overleef je t best Ow ja, vuur, veel vuur..... Dan komen er geen wolven, en je kan er konijntjes op roosteren.... |
![]() |
||
Citaat:
|
oow das makkelijk, één van de 20 is namelijk een echte Mowgli (
![]() ![]() Duss we hebben iig iemand die óf met die schattige beejes kan praten, óf ons allemaal beschermt ![]() Dan zitten er bij die 20 ook nog een paar die bij iets scouting-achtigs zaten, zij maken vuur en met een mega slimme knoop een val voor de beer. Dan gijzelen we de beer en ruilen hem tegen water, eten en kleding. die kleding hebben die andere beren namelijk gejat, hoe zouden we anders ineens allemaal bloot zijn? ![]() we hebben er een kei leuke vakantie en na 4 weken willen we niet eens meer gered worden, we zijn intussen namelijk hele goeie vrienden met die beetsen geworden. jaja je ziet het wel, ik zou dat makkelijk overleven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ok; jullie weten kennelijk niet te veel over die beesten daar; ze vallen hoogstwaarschijnlijk geen groep mensen aan en andere dieren dienen beter als prooi ![]() het was min of meer serieus bedoeld btw ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Slaapplaats/plek, Geul zoeken, iig lager dan de rest, dat men uit de wind licht... scandinavische bos = naaldbomen dennenaalden verzamelen (trouwens onwaarschijnlijk dat de bodem daar niet al mee bedekt is...) dennenaalden zijn iig zacht, en dat prikken valt mee/went... met dennetakken kan je heel makkelijk afdakjes maken, zelfde als dat het als een 'deken' kan dienen... Eten: lastiger, paddestoelen is een optie, insecten ook... voor de rest kan je met een nette tak een evt. strik maken... Voor de rest een stok vinden, en proberen een punt te maken... voor 't geval de dieren in de buurt komen... Voor 't geval als men toch naakt is: eeuhm...nou mensen die zich schamen zoeken 't maar uit... voor de rest kan er met boomschors enige bedekking worden gemaakt... en met dennetakken... voor de rest weinig opties, evt. dierenhuiden... maar voor 20 man haal je niet... dat zijn heel wat beren... :/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
De haan en het ei fizzle-fluffy | 15 | 01-03-2010 11:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |