Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nieuwe kamer in Nijmegen: ging met stiefmoeder even opmeten, vraagt ze halverwege: heb je je sleutels bij je?
ik: " hoezo jij hebt toch de huissleutels?" - ' nee, ik bedoel die van je kamer' " oeps..."
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ontopic: Een vriend van mij kwam op de helft van de weg naar school er8er dattie zn tas vergeten was. Dus ik hem uitlachen en hij terug (We hadden iets heel belangrijks waar je je map voor nodig had en die zat dus in zn tas) Toen wou ik wegfietsen naar school (Hij ging terug) en ik lachte nog wat na, trok op met mn fiets....breekt de ketting.... |
![]() |
|
![]() |
Ik moest gister werken (kassa). Op een gegeven moment komt er een vrouw met een klein kind en dat kind gooit de kant en klare maaltijd op de grond. Dat ding was open gegaan, dus die vrouw haalt de streepjescode eraf en geeft hem aan mij, zodat ik hem alvast kan scannen. Ik begreep dus niet waarmee ze mij die streepjescode gaf (
![]() ![]() ![]() Eh, tja.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
op school aankomen en na het uitdoen van je jas bemerken dat je je spijkerjasje bent vergeten aan te trekken. Sta je daar dus in je t-shirt, terwijl het buiten -5 graden is
![]() Of pal voor de school op de modderige oprit met fiets en al onderuit gaan terwijl een hele natuurkundeklas toekijkt.. Ja die blijft verschrikkelijk ![]() Of op je werk een plaat met 20 gebakken broodjes laten vallen, dat werd me niet helemaal in dank afgenomen ![]()
||
Citaat:
|
ik loop op school van de trap af, heb een goed humeur (zat toen in de 4e) en ik mis de laatste 5 treden van de trap
![]() alle bruggen die me toen zagen lachten me uit ![]()
|
Ik bezorgde kranten en een paar dagen rond kerst ging ik dus met zo´n kaartje langs om de mensen gelukkig nieuwjaar te wensen, maar ik bezorgde dus ook in een bejaardentehuis.
Dus ik bel zo bij 1 van die mensen aan, en begon uit te leggen wat ik kwam doen (heel verhaal want die oude mensen waren meestal niet zo snel van begrip). Dus ik: Goedemiddag meneer, ik ben van die en die krant enzovoorts. dus ik ben klaar met mn ´verkooppraatje`, zegt diegene: Nou, ten eerste, mevrouw mag ook hoor.... bleek het een vrouw met kort haar en een nogal mannelijke uitstraling te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of stel: je doet een wedstrijdje met iemand uit je klas. Jullie moeten van lantaarnpaal tot lantaarnpaal en jij bent op de fiets en hij is lopend. Omdat het een kleine afstand is, is hij al bij de 2e lantaarnpaal als jij nog op gang moet komen. Maar je wilt je niet laten kennen en doet alsof je gewonnen hebt, dus handen in de lucht (je kan net zonder handen fietsen) en luid schreeuwen. Dan zie je opeens dat je op prikkelbosjes afrijdt en je glijdt met je voet van de trapper (terugtraprem) en BAAAAMMMM.... En natuurlijk staan d'r allemaal mensen om heen die je kent ![]() ![]() 6 jaar terug
|
Verwijderd
|
zeggen tegen je busgenootje dat een meisje die nu heel erg afgevallen er wel beter uit ziet.
5 minuten praten en overdrijven over hoe dik ze wel niet was en hoe lelijk dat was.... En als je opzij kijkt zie je een heel dik iemand naast je aan de andere kant van het gangpad zitten ... vonnik wel lullig |
![]() |
|
oh, ik weet d'r nog één.
je zit luidkeels te vertellen hoe VERSCHRIKKELIJK je dat meisje wel niet vond zingen met d'r presentatie voor muziek en hoe verschrikkelijk ze zich probeerde in te leven maar het zag er gewoon níét uit!!!! en dan kijk je achterom en blijkt dat meisje achter je te zitten ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zit met vriendinnen + meisje dat ik niet echt mag, meisje X, te praten. Meisje X kan niet zingen. Vriendin A wel. Meisje X wil meedoen met de soundmix show. Ik tegen haar: "Je bent gek als je dat doet!"
Vriendin A: "Maar je wil ook dat ik meedoe!" Ik: "Ja, maar dat is wat anders." Meisje X loopt heel verontwaardigd weg. Ik: "Oeps..." Heh. Ik bedoelde dus eigenlijk te zeggen van, doodeng op zo'n podium, dat je dat durft. En tegen die vriendin; ze is mijn vriendin, ik moet haar pushen om gekke dingen te doen. Kwam er blijkbaar niet helemaal zo uit. ![]() |
![]() |
|
ow, heb ik wel iets! Laatst zat ik met mijn vriendinnen in de bus en een chinees vrouwtje die in mijn dorp een chinees heeft had inkopen gedaan. Het rook naar Bami ensow en kroepoek, dus ik zeg so; het stinkt hier naar chinees. Dus zij echt zo kijken, maar ik bedoelde 'chinees eten' daarvan de geuren niet zijzelf!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |