Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik woon in de wijde omgeving van Leiden.. en opzich is ons dorp niet zo heel saai, maar op zondag wel.. ja ik zou naar de kerk kunnen gaan maar goed..daar heb ik geen zin in.. het enige wat ik mis is eigenlijk een mooie grote bioscoop..
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
nah, ik woon in de 5e stad van Nederland, maar tis hier ook fockin' boring.....en dat ligt écht niet aan mij......je kan hier gewoon geen fuck, of omdat er nix is, of omdat de mensen uit de buurt gaan zeiken
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik woon in Amsterdam dus er is altijd wel wat te doen op zondag.. maar meestal lig ik op bed tot een uur of 1/2 en daarna ben ik altijd te lui om ergens heen te gaan.. dus zit meestal toch wel thuis op zondag (behalve in de zomer).
Verder ben ik om de 2 weken een weekend in Nunspeet (mn vader woont daar..) en daar is het echt saai op zondag.. nix te doen. Maar meestal moet ik dan toch terug met de trein.. Dus ben daar nooit zo lang op zondag.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat voor winkel wil je in jouw woonplaats? Verwijderd | 54 | 07-06-2014 02:06 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Met IP-adres woonplaats bepalen DG | 6 | 08-11-2004 13:49 | |
Eten & Drinken |
Wat zijn de bekende specialiteiten uit jouwn woonplaats Verwijderd | 58 | 22-09-2003 14:13 |