Advertentie | |
|
![]() |
|
positief:
- als ik me klote voel ga ik vaak naar de paarden, en daar wordt ik over het algemeen een stuk vrolijker van.. vooral als het dan ook nog zulk mooi weer is - vrolijk- en blijheid in m'n omgeving negatief - vaak na een "gesprek" [dus nadat ik met iemand heb gepraat] - na het lezen van een bericht van iemand [mail, msn, sms, brief]
|
Als ik boos en sago naar djembé-les ga en het gaat lekker, geen gezeik en lekker spelen.. Lekkere swing.. En dan gek doen met degene die tegenover je zit (ja ik heb echt een gekke groep
![]() ![]() Of iets goeds doen en dat dat ook nog gewaardeert wordt (ja ik werk aan me karma..) Of als iemand van wie je het totaaaaaaal niet verwacht zegt dat je er leuk uit ziet (oud mens van tachtig die zegt dat ze je dreads zo leuk vind ![]() *ziet het leven zonnig in*
|
Positief: mooi weer, zon, blauwe lucht, weekend
Negatief: als mensen om mij heen stresserig of chagrijnig doen, regen en kou als je 's morgens naar school moet
|
Verwijderd
|
Mijn buien slaan zovaak en gauw om...Echt niet meer normaal.. Soms gewoon als ik naar buiten ga, door de koude wind loop met een lekker zonnetje of zo..Daar word ik spontaan vrolijk van
![]() En wanneer ik verdrietig word..Tja, gewoon. Door een verkeerde opmerking, irritant gedrag, etc. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ow en als "vrienden" je even duidelijk laten merken dat je "maar een stom trutje bent" en dat je alleen goed bent als luisterend oor en niet als iemand om naar te luisteren als ze zichzelf probeert bijeen te houden..
*voelt zich goed bagger*
||
Citaat:
![]() Stomme vraag. Sorry. Maar dat schoot in mn kop. ![]() Wanneer iemand mij een heel lief bedoeld gedichtje stuurt.. Wat me weer volkomen in de war brengt. :\
|
Verwijderd
|
Als ik (zoals een halfuurtje geleden) een SMSje krijg van één of ander sick, geobsedeerd kind wat een halfjaar geleden al te horen heeft gekregen dat ik niks meer van of met haar hoef, en het zo af en toe nog steeds probeert, nu na een pauze van november nu weer eind februari.
Ik voel me vies. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen willen het maar niet vatten , ik ken het. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
niet van jou, niet met jou, niet bij jou, enkel om jou The one who I am | 1 | 21-05-2004 16:38 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |