Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik werd trouwens ooit [2.5 jaar geleden] verliefd op een jongen met even lang haar als ik, vond ik echt prachtig en enooooooooorm sexy. en enkele dagen voor hij mij vroeg was hij naar de kapper geweest; alles eraf (behalve vijf cm ofzo)
![]() ik ben twee maanden bij hem geweest en ik heb er NOOIT iets van gezegd, buiten eens één keer terloops dat ik lang haar enorm sexy vind (maar nooit in de context van: ik vond je met lang haar veel knapper, laat het maar terug groeien). sindsdien is hij nog amper naar de kapper geweest en is zijn haar bijna terug even lang als dat van mij ![]() ![]() ![]() ![]() xxx |
![]() |
|
Nee.. liet mn haar groeien, en liet om de zoveel
tijd de dooie puntjes bijknippen door m'n tante.. De ene keer dat ik m'n haar dat tot iets over m'n elleboog kwam heb laten knippen tot iets onder m'n oren, was ik zò geshokeerd/teleurgesteld/enzo dat ik als een zombie ben weggegaan.. (stom mens, ik zei heel duidelijk; tot aan m'n schouders/nek. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie weet een goede kapper in Utrecht? Abby. | 53 | 24-02-2017 22:11 | |
Lifestyle |
Permanent toch niet zo heel erg mooi?? LW | 8 | 23-06-2011 10:05 | |
Lifestyle |
Stomme kappers *oma* | 50 | 14-02-2006 13:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |