Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt ziek als ik dingen zie als "OM OP DE HOOGTE TE BLIJVEN OVER DE SITUATIE IN IRAK, KLIK HIER EN ONTVANG SMS!"
Mijn God, zit er dan geen greintje respect in die idiote commerciële mensen? Vergeten ze dan maar voor het gemak dat ze winst maken over de ruggen van onschuldigen? Ik vind dat echt absurd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ten tweede houden oorlogen meestal niet 's nachts op omdat ze dan allemaal eventjes willen slapen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het echt erg hoor, als er ergens iets in de wereld gebeurt word het meteen giga uitgemolken op het nieuws enzo. als ze je nou alleen vertellen als er iets gebeurt... maar nee hoor.. gelijk er vol bovenop met onzinnige gesprekken met correspondenten enzo.....
|
![]() |
het kijkcijfer aantal valt trouwens behoorlijk mee.. de nacht van de aanval keken er maar 50.000 nl naar de tv en gister keken naar het nieuws volgens mij maar 2,3 miljoen mensen.. ( verbeter me als k dat fout heb.) in vergelijking met de golfoorlog valt het dus mee.... maar de echte slag moet volgens mij nog komen!
|
|