Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou het gewoon vertellen.. het heeft geen zin om hem daarover voor te liegen.. hoelanger je het verzwijgt, hoe meer pijn het zal doen.. bovendien, als je iemand anders ook leuk kan vinden... hoe goed is die relatie met je vriend dan??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom niet vertellen? Omdat je bang bent dat hij boos word? Terecht toch jij gaat vreemd en ja dat mag enigsinds wel gestraft worden. Hij heeft het recht om het te weten. Gewoon uitmaken is laf en helemaal nix zeggen is net zo laf. Als je dat doet denk je alleen maar aan jezelf en niet aan hem.
En ja dat het kut is ja dat is maar zo. Je wist van te voren wat je van die jongen vond. Als je hem leuk vond/vind waarom ben je dan uberhaupt iets begonnen met je vriend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wist vantevoren wat ik van die andere jongen vond ja.. majaa ik zag hem bijna nooit dus wij denken ff kletsen.. ja kan k toch niet weten wat er gebeurd als wij allebei iemand hadden.. En ja ik weet dat ik dom bezig ben maar ik zit er wel mee.. en dan zeggen jullie wel van tis pas 3 weken aan, klopt heb je gelijk in maar dan blijft het net zo lullig om het uit te maken hoor, tis niet dat ik niet van mijn vriend hou ofso! Ik weet ook niet of der liefde bij speelde bij die andere jongen.. maar ik kan het nu toch niet uitmaken? Ik kan tussen mij en mijn vriend toch nog een kans geven? of ziei k dat nu fout?
||
![]() |
Citaat:
![]() Jullie waren natuurlijk zo verstrikt in de passie, en het liefdesvuur laaide plotseling op uit de hete as. Oh, en je kon je echt niet meer inhouden! ![]() Je bent hem echt niet waard ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je echt van je vriend houd waarom ga je dan uberhaupt vreemd. Je kan zoiets toch tegenhouden je bent er tenslotte zelf bij. Je moet het hem gewoon vertellen .Stel hij was vreemdgegaan en zou het voor je verzwijgen. Zou je toch ook niet leuk vinden je zou het zelf ook willen weten. Als je nu al na 3 weken vreemdgaat laat staan later. Als je het nu al doet bij hem zou je het zo nog een keer doen. Der is toch echt iets goed fout als je na 3 weken al vreemdgaat. Sorry dat ik het zeg. Blijkbaar geef en hou je niet zoveel van em als je zegt, als dat wel zo is had je het gewoon niet gedaan. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Engeltje_Mij schreef op 25-03-2003 @ 08:06:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het enige wat ik tot nu toe gezien heb is egoisme. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik verafschuw mensen die zo met liefde omgaan ![]() ![]() Maar ff ontopic als je t niet verteld, maak je de leugen alleen maar groter...
|
Verwijderd
|
Eigen schuld, dikke bult. Achterbaks kreng!
Jij kan je niet inhouden dus moet je de consequenties maar dragen, en dan moet je niet zo godse egoistisch gaan doen, want zijn bestwil interesseert je geen flikker! Je moet hem gewoon vertellen, en hem pijn doen gebeurt toch wel. Liever nu dan over een half jaar! Leer eens respect hebben voor andere mensen, voor je vriend! Als je je dan zo slecht in kan houden en zo nodig iemand wil bespringen (die verdomme zelf ook nog een vriend heeft) heb dan ook het fatsoen en het lef om het eerst uit te maken.. Ik word echt spuugziek van mensen zoals jij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oggot wat zijn we weer aardig.. jullie denken echt dat k me nog steeds zo ongelooflijk fijn voel ofwat? eigenlijk zouden jullie zelfs is mee moeten maken.. dan voel je pas echt hoe het is.. ik heb ook altijd gezegd: als je vreemdgaat ben je zoo dom, weetje wel wat je je vriend dan aandoet, dan hou je niet genoeg van je vriend.. maar nu praat ik anders jaa.. omdat ik nu zelf meemaak en het ligt echt niet zo makkelijk hoor
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 14:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Je hebt iemand BEWUST pijn gedaan...en of je er nu spijt van hebt of niet...het is gebeurt door jou wil...en ik word pissig van mensen als jij die beweren dat het aan het moment lag in plaats van de stabiliteit van hun eigen geest ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 14:55. |
![]() |
||
Citaat:
Beetje domme actie. Ik kan echt neit tegen argumenten al "we probeerden ons in te houden" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt mij eigenlijk ook wel logisch dat hij boos word, maar als hij het niet doet, doe ik het wel voor hem hoor ![]() Enne....je houd van hem ![]() ![]() ![]() ![]() Uhhm als je je al tot zoiemand aangetrokken voelt, dan kan je wel iets verwachten ja, maar ja je hebt ook gelijk, je houd van hem, dus je zou dat natuurlijk nooit doen...NOT Ik denk dat je het verkeerd ziet...Het is pas 3 weken aan, als hij erachter komt dat je nu al zo'n sl**je bent...dan heeft ie het gauw genoeg gezien hoor... Je weet niet of er liefde speelt tussen jou en die ander... ![]() ![]() ![]() Uhhm zit ik bij de verkeerde topic? Beweerde je nou niet net dat je van je vriend houd? ![]() Ennem ik weet wel waarom je het niet wil zeggen... Omdat je er zo 2 opna kan houden
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 15:15. |
![]() |
|
![]() |
Vanaf het moment dat je voelde dat het te ver ging had je ermee moeten stoppen... dan had je meteen moeten vertrekken. Zeker als je op voorhand al wist dat je meer dan alleen maar vriendschap voelt voor die 'gewone' vriend!
Hoe kon je het dan zo ver laten komen? Dat wat er gebeurt is is zeker niet op een paar seconden gebeurd... dus je had tijd genoeg om te beseffen hoe verkeerd je wel bezig was! Ik zie eigelijk ook niet in waarom je het wil verzwijgen voor ZIJN bestwil.... want dat is het helemaal niet... Wat jij doet is hem aan het lijntje houden nu... en dat is echt niet voor zen eigen bestwil hoor. Vertel het hem.... laat hem beslissen wat hij ermee doet en als dat slecht uitdraait voor jou, dan is dat zo.... dan heb je't eigelijk ook verdiend. En als je het hem niet kan vertellen, dan denk ik dat je nog niet echt klaar bent voor een langdurige relatie.. Hoelang ben je anders nog van plan om tegen hem te liegen daarover? Of was je sowieso al niet van plan om lang bij hem te blijven? Dan kan je er beter nu een punt achter zetten..... beter nu dan binnen een jaar ofzo! Nu zal hij zich er nog kunnen overzetten....later misschien niet meer.... en dat is iets dat je hem echt niet kan aandoen! Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 15:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je het in dit geval beter wel kunt vertellen. Wat wil je dan, een hele verkering/relatie hebben waarin je ooit vreemd bent gegaan zonder dat hij daar ooit achterkomt, en waarin hij je steeds meer gaat vertrouwen terwijl je ooit dat vertrouwen hebt beschaamd? Als je de verkering/relatie doorzet, kun je het denk ik beter wél aan hem vertellen, anders blijf je je toch maar schuldig voelen en kan het nooit echt wat worden. Als je besluit om het met hem uit te maken, dan zou ik 't pas vertellen als hij er naar vraagt... maar gewoon met iemand doorgaan terwijl je een geheim voor diegene hebt dat voor de meeste mensen veel zou betekenen, dat lijkt me niet leuk voor hem én niet leuk voor jou. En wie weet, misschien geeft je vriend je wel een tweede kans als je het hem eerlijk vertelt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Probeer in elk geval zelf de verantwoordelijkheid te nemen voor wat je hebt gedaan. Het is je eigen fout geweest, niet iets wat je is overkomen. Je was er zelf bij, je had het ook af kunnen kappen. Bovendien, je wist dat je hem meer dan aardig vond, waarom spreek je dan in godsnaam met hem af?
Kortom, je hebt dit zelf gedaan, dus kom niet aan met opmerkingen als 'ik hoop dat het jullie ook overkomt'. Als wij in dezelfde situatie zaten, waren wij ook fout, maar dat is nu helemaal niet aan de orde. Het gaat om jou. Ik zou het maar gewoon uitmaken als ik jou was, je zegt zelf dat je niet meer zo verliefd op hem bent, je zoent met een ander en dat allemaal al na drie weken. Als dit jouw beeld is van een geweldige relatie en je kunt hier serieus mee leven, prima. Eerlijk gezegd vind ik dat hij wat beters verdient. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En k heb niet gezegd: ik HOOP dat jullie overkomt want dat hoop ik echt niet hoor.. En dit is zeker niet beeld van geweldige relatie, snap ik ook wel
||
![]() |
Citaat:
Je moet het zelf maar zien, maar een relatie die gebaseerd is op leugens en stiekem gedoe, daar wordt niemand gelukkig van. Jij niet, want het zal altijd door je hoofd blijven spoken, en hij ook niet. De kans dat hij er ooit alsnog achter komt is ook niet geheel afwezig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoiets doe je omdat je het zelf wil.... en ofwel zeg je het nu tegen je vriend ofwel doe je het niet en blijf je het de hele relatie verzwijgen.... wat volgens mij heel moeilijk voor je gaat worden. Stel je in de plaats van je vriend en dan weet je dat ook jij het liever meteen zou weten dan dat hij het voor je zou verzwijgen...want eigelijk blijft hij je dan een beetje bedriegen.. Als het zou uitgaan met je vriend.... ga je dan ook meteen terug naar die andere vriend van je? Want ik kan me voorstellen dat dat voor je huidige vriend verschrikkelijk moeilijk moet zijn als je terug contact met die andere zoekt.. Khoop dat je hem een beetje de tijd geeft om erover te komen.. En in het andere geval...als hij je zou vergeven en verder met je zou willen.... vergeet dan niet dat je alles terug moet opbouwen en dat deze gebeurtenis wel héél vaak zal terugkomen in verdere ruzies die jullie misschien zullen hebben. 't Is jouw keuze of je daar mee kan leven of niet.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik persoonlijk wil nix meer te maken hebbn met m"n ex die me bedrogen heeft... we hadden ook niet lang.... 2 maand ofzo. Nu zou het anders zijn denk ik.... ik ben nu 13 maand samen met m"n vriend.. en als hij me zou bedriegen dan zal ik in eerste instantie er wel een punt achter zetten, maar ik denk dat de kans wel groter is dat we weer bij elkaar komen. Na een relatie van 3 weken is die kans volgens mij enorm klein. Juist omdat je hem zo vroeg al gekwetst hebt.... Je zal jezelf er moeten overzetten... hem even met rust laten en heel misschien kan je ooit nog een gewone vriendschap met hem opbouwen. Je moet hem niet in de steek laten en hem gewoon negeren, maar je moet hem zeker ook nergens toe 'pushen'... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou jij het leuk vinden als hij voor jou zou verzwijgen dat hij vreemd is gegaan.. stel dat hij het achteraf van iemand anders hoort.. Het is je eigen fout, had je maar niet met die andere jongen moeten kussen.. met een gewone vriend kus je niet zo.. En als je het echt niet gewild had, dan had het ook niet gebeurd, want als je echt, en dan ook echt echt, iets wilt, dan kun je dat.. Je bent zelf de fout in gegaan en het is je eigen verantwoordelijk.. denk eens goed na wat je nu eigenlijk wilt met je vriend.. wat als je straks nog een keer vreemd gaat? Tja zul je het dan nog maar een kansje geven..
|
Wat een bullshit allemaal zeg.
Je weet niet eens wat houden van is: ten eerste HOU je niet meteen van iemand als je pas 3 weken hebt, dan ben je gewoon stapelverliefd.. meestal, als je eraan twijfelt of je nog wel verliefd bent, hoe kun je dan van hem houden, en als je vreemd gaat, hou je helemaal niet van hem, want dan zou je hem dit nooit aan willen doen. Je moet het hem sowieso vertellen. Jullie hebben pas sinds kort een relatie en als je dan al vreemd gaat, dan wordt het ook gewoon echt nix. Ik vind het echt triest dat je dit zelf niet inziet, zeg.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik vind je echt een triest figuur, voor omdat je vreemd bent gegaag. Dat maakt voor iemand al ontzettend snel triest. Je verdient het imho niet om een vriendje te hebben en ik mag hopen dat je ooit eens hopeloos verliefd op een jongen wordt en dat hij je dan ook verteld dat hij vreemd is gegaan.
Ga je schamen, mens. |
![]() |
|
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje stom dat je nu doet alsof jij de gebeten hond bent.. alsof je het niet verdiend hebt dat het nu uit is met je vriend enzo..
Jij bent degene die hier fout is geweest hoor, je kunt alleen jezelf de schuld geven.. en je vriend heeft groot gelijk dat hij dan niet meer met je verder wil.. Hoe kan hij je nog fatsoenlijk vertrouwen??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? Verwijderd | 500 | 04-12-2008 23:17 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ronde Kamer [Vervolgverhaal] Eztherz | 0 | 21-03-2006 16:01 | |
Psychologie |