Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2003, 16:21
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Heeft iemand een idee voor een solo?
Ik moet vanavond een solo opvoeren bij mijn Jeugdtheaterschool maar ik heb werkelijk geen idee waarover! Ik zit hier echt mee.
Ik heb ook niet veel tijd gehad om er deze week over na te denken omdat ik veel (heel veel) dingen te doen heb voor school. Ik zit namelijk in mijn examenjaar. Maar iedereen moet iets opvoeren dus liever nu dan in de toetsweek/examenweek.
Advertentie
Oud 21-03-2003, 16:57
Gothic
Gothic is offline
Je kan zingen, iets dansen of een monoloog opvoeren... 1e stap, kies welke van de 3...
Oud 22-03-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Alpha #1 schreef op 21-03-2003 @ 17:21:
Heeft iemand een idee voor een solo?
Ik moet vanavond een solo opvoeren bij mijn Jeugdtheaterschool maar ik heb werkelijk geen idee waarover! Ik zit hier echt mee.
Ik heb ook niet veel tijd gehad om er deze week over na te denken omdat ik veel (heel veel) dingen te doen heb voor school. Ik zit namelijk in mijn examenjaar. Maar iedereen moet iets opvoeren dus liever nu dan in de toetsweek/examenweek.
Zit je toevallig op de Amsterdamse Jeugdtheaterschool?

Je kan bijvoorbeeld een halve dialoog doen. kan heel grappig zijn. dus je voert een dialoog, maar de 'tegenspeler' is er niet. Zodat de kijkers pas na een tijdje doorhebben waar het over gaat. Je kan ook een monoloog uit een bekend toneelstuk kiezen, kijk eens in de bibliotheek. Succes.
Oud 05-04-2003, 13:11
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Nee, ik zit op de Jeugdtheaterschool van het CQ - Centrum voor de Kunsten in Coevorden (andere locatie Emmen)

Maar ik heb een stukje gedaan dat ik in een winkelstraat liep en tegen iedereen hallo zei maar dat niemand mij ziet. Niemand reageert. Nu moeten we heb uitwerken, ik heb al een leuk idee want van Kinderen voor Kinderen heb je een lied over onzichtbaarheid dus ik denk dat ik die tekst gedeeltelijk zal gebruiken, zingen misschien.
Advertentie

Regels voor berichten