Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 20:42
Verwijderd
Kheb wat geprobeerd wat betreft inkleuren in photoshop, ik vroeg me af wat de gemiddelde opinie is en of ik al dan niet het een en ander beter zou kunnen doen. Het origineel is niet van mij trouwens.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 20:45
Vinzz
Vinzz is offline
ik vind het er vrij goed uitzien ! kun je het origineel es posten? (voor dat iemand anders het vraagt )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:49
Julian
Julian is offline
Ik herkende 'm meteen de polycarbon mech.. http://www.polykarbon.com/tutorials/mecha/mechabig1.jpg

Maargoed, wat 't kleuren betreft hebben de poten nog de meeste aandacht nodig denk ik. Vooral de rechter. Voor de kijker links... de schaduw is wel okee, maar de highlights.. te wit denk ik en ook de vorm lijkt mij niet ideaal daar.

Voor de rest vind ik het wel netjes
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:08
\/ince
\/ince is offline
Ik kan de link tussen de mech en Swedish DM niet leggen

over de colorjob: ziet er leuk uit, de schuwen mogen alleen wel wat dikker op sommige plaatsen.. en de lichte plekken zou ik in dezelfde stijl kleuren als de harde donkere.. geeft dat Cellshaded effect.. verder is de achtergrond kleur echt fout succes!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:45
Verwijderd
Gast! Vette shit.

Probeer 'ns uit te leggen hoe je 't gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 26-03-2003 @ 22:08:
Ik kan de link tussen de mech en Swedish DM niet leggen
Check dan dat embleem op z'n linker shoulderpad. Meer link is er ook niet.

Citaat:

over de colorjob: ziet er leuk uit, de schuwen mogen alleen wel wat dikker op sommige plaatsen.. en de lichte plekken zou ik in dezelfde stijl kleuren als de harde donkere.. geeft dat Cellshaded effect.. verder is de achtergrond kleur echt fout succes!
Ik dacht nog "Tom, niet afraffelen" maar toch deed ik het. Ik ben te overhaast als het gaat om details. Ik ga hem nog wel doen met dat cell-shaded effect, ook voor de highlights. Misschien overall nog wat meer details aanbrengen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-03-2003 @ 22:45:
Gast! Vette shit.

Probeer 'ns uit te leggen hoe je 't gedaan hebt.
Zie ook jouw vorige topic, je moet echt lagen onder de knie krijgen voordat je iets 'netjes' in kleuren kan. Het is niet meer het emmertjeklikken wat je van paint gewend bent. Photoshop is wat dat betreft iets complexer maar zit nog heel erg logisch en gebruiksvriendelijk in elkaar. Ik zou zeggen; pak een tutorial erbij en probeer ook eens een mech.

Deze heb ik dan zonder tutorial gedaan maar ik werk ook een jaar of 2 met het pakket. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik de ultieme master ben want je leert altijd, zelf heb ik ook heel wat tutorials gedaan om het een beetje onder de knie te krijgen en zie niet in hoe anders je als particulier zonder opleiding aan de kennis moet komen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 09:53
Phileine
Phileine is offline
Oeh. Tom. Mooi. En gaaf met een zachte g.
Oud 27-03-2003, 10:18
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 26-03-2003 @ 23:08:
Zie ook jouw vorige topic, je moet echt lagen onder de knie krijgen voordat je iets 'netjes' in kleuren kan. Het is niet meer het emmertjeklikken wat je van paint gewend bent. Photoshop is wat dat betreft iets complexer maar zit nog heel erg logisch en gebruiksvriendelijk in elkaar. Ik zou zeggen; pak een tutorial erbij en probeer ook eens een mech.

Deze heb ik dan zonder tutorial gedaan maar ik werk ook een jaar of 2 met het pakket. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik de ultieme master ben want je leert altijd, zelf heb ik ook heel wat tutorials gedaan om het een beetje onder de knie te krijgen en zie niet in hoe anders je als particulier zonder opleiding aan de kennis moet komen.
wacom of muis?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:02
\/ince
\/ince is offline
Waarscheinlijk gewoon muiswerk, ik moet me ook maar eens aan een tablet wagen.. lijkt me te gek!
Zelf kleur ik niet, daar heb ik iemand anders voor
ik heb wel eens een poging gedaan tot.. zie hier: http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Progresss.jpg
Heeft veel tijd in gezeten, ben er niet erg tevreden over, maar toen vond ik m'n eige colorist
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 27-03-2003 @ 10:53:
Oeh. Tom. Mooi. En gaaf met een zachte g.
Lief.

Dankjouwel.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef op 27-03-2003 @ 11:18:
wacom of muis?
Je bedoelt zo'n bord en pen dat als muis fungeert? Nee, ik houd het bij mijn muis.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 27-03-2003 @ 15:02:
Waarscheinlijk gewoon muiswerk, ik moet me ook maar eens aan een tablet wagen.. lijkt me te gek!
Zelf kleur ik niet, daar heb ik iemand anders voor
ik heb wel eens een poging gedaan tot.. zie hier: http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Progresss.jpg
Heeft veel tijd in gezeten, ben er niet erg tevreden over, maar toen vond ik m'n eige colorist
Ik vind het coloren strak werk, het is wel een van je mindere tekeningen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:41
\/ince
\/ince is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 27-03-2003 @ 15:18:
Ik vind het coloren strak werk, het is wel een van je mindere tekeningen.
hehe i know.. oudje, en lekke makkelijk om op te oefenen maar thnx!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:53
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 27-03-2003 @ 15:17:
Je bedoelt zo'n bord en pen dat als muis fungeert? Nee, ik houd het bij mijn muis.
whoa dan moet je me toch es uitleggen hoe je dat doet...geweldig
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:05
Verwijderd
Alleen lijkt het wel alsof hij een stel hippe sportschoenen aan heeft
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:09
Verwijderd
mooi vlaggetje
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:21
Verwijderd