Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herkende 'm meteen
![]() ![]() ![]() Maargoed, wat 't kleuren betreft hebben de poten nog de meeste aandacht nodig denk ik. Vooral de rechter. Voor de kijker links... de schaduw is wel okee, maar de highlights.. te wit denk ik en ook de vorm lijkt mij niet ideaal daar. Voor de rest vind ik het wel netjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze heb ik dan zonder tutorial gedaan maar ik werk ook een jaar of 2 met het pakket. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik de ultieme master ben want je leert altijd, zelf heb ik ook heel wat tutorials gedaan om het een beetje onder de knie te krijgen en zie niet in hoe anders je als particulier zonder opleiding aan de kennis moet komen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waarscheinlijk gewoon muiswerk, ik moet me ook maar eens aan een tablet wagen.. lijkt me te gek!
Zelf kleur ik niet, daar heb ik iemand anders voor ![]() ik heb wel eens een poging gedaan tot.. zie hier: http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Progresss.jpg Heeft veel tijd in gezeten, ben er niet erg tevreden over, maar toen vond ik m'n eige colorist ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
|