Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 16:39
beckham1990
beckham1990 is offline
hallo, een vraagje
hoe lang duurt het gemiddeld voor een jongen klaarkomt als je hem aftrekt. Bij mijn vriend duurt het soms echt wel acht minuten, is dat wel normaal Ik denk dan toch wel dat ik het niet goed doe Als hij al een beetje zat is, wordt het dan nog moeilijker voor hem?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:41
poesiefox
poesiefox is offline
Alles wat lekker voelt is normaal. En ja, alcohol remt zijn orgasme af. En daarbij, aftrekken moet je leren, het is een bepaalde beweging die wij vrouwen nu eenmaal nog nooit hebben uitgevoerd. Je wordt vanzelf wel handiger.
Oud 30-03-2003, 16:57
Evito
Evito is offline
Ik heb geen vriendin en ook nog nooit een vriendin gehad, maar dat hangt ervan af. Als ik wil binnen twee minuten, als ik geiler ben sneller. Soms duurt het drie minuten, soms vier. Acht is wel lang (ik denk dat ik meteen zou klaarkomen als een meisje mij daar zou aanraken American PIE ) maar dat is geen probleem toch...het lijkt me gewoon normaal hoor
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:06
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 17:57:
Ik heb geen vriendin en ook nog nooit een vriendin gehad, maar dat hangt ervan af. Als ik wil binnen twee minuten, als ik geiler ben sneller. Soms duurt het drie minuten, soms vier. Acht is wel lang (ik denk dat ik meteen zou klaarkomen als een meisje mij daar zou aanraken American PIE ) maar dat is geen probleem toch...het lijkt me gewoon normaal hoor

"Oh Al, I want the full one-and-a-half minute!"
Oud 30-03-2003, 17:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-03-2003 @ 18:06:
"Oh Al, I want the full one-and-a-half minute!"
MWC owns

Peggy: Oh Al, let's do it during the commercial break
Al: But Peg, then what should we do the other five minutes?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 18:08:
MWC owns

Peggy: Oh Al, let's do it during the commercial break
Al: But Peg, then what should we do the other five minutes?
Is dat op DVD verkrijgbaar, vraag ik mij wel eens af. Het is nooit meer op TV.
Oud 30-03-2003, 17:39
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-03-2003 @ 18:35:
Is dat op DVD verkrijgbaar, vraag ik mij wel eens af. Het is nooit meer op TV.
Het is iedere werkdag rond 18.00 uur op V8, tegenwoordig. Maar ja, V8 zit bij de meesten natuurlijk op 35 ofzo. Maar ze hebben nu het wat saaiere tiende/elfde seizoen. Het eerste is geweldig, maar die komt nooit. Die heb ik wel op de computer, gedownload van internet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:58
saar
saar is offline
Citaat:
fiieke schreef op 30-03-2003 @ 17:39:
hallo, een vraagje
hoe lang duurt het gemiddeld voor een jongen klaarkomt als je hem aftrekt. Bij mijn vriend duurt het soms echt wel acht minuten, is dat wel normaal Ik denk dan toch wel dat ik het niet goed doe Als hij al een beetje zat is, wordt het dan nog moeilijker voor hem?
even ontopic

bij ons duurt het soms ook wel 8 minuten hoor, of wel langer. hij kan het ophouden ofzo i don't know... als je het combineert met pijpen (afwisselt, of tegelijk) dan gaat het sneller. maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 18:39:
Het is iedere werkdag rond 18.00 uur op V8, tegenwoordig. Maar ja, V8 zit bij de meesten natuurlijk op 35 ofzo. Maar ze hebben nu het wat saaiere tiende/elfde seizoen. Het eerste is geweldig, maar die komt nooit. Die heb ik wel op de computer, gedownload van internet.
Ik kijk nooit tv, eerlijk gezegd. En ik vond seizoen 2 en 3 even leuk als 1 hoor.

Als Steve om Marcy te straffen geen sex wil, maar het zelf ook niet volhoudt, gaat hij naar Al om raad, en die laat hem de foto van Pegs moeder zien, op het strand.

Je ziet Steve zichtbaar schrikken en Al verduidelijkt: "We caught her arms mid-flap".

Ik heb gehuild van het lachen, toen.
Oud 30-03-2003, 18:04
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-03-2003 @ 19:03:
Ik kijk nooit tv, eerlijk gezegd. En ik vond seizoen 2 en 3 even leuk als 1 hoor.

Als Steve om Marcy te straffen geen sex wil, maar het zelf ook niet volhoudt, gaat hij naar Al om raad, en die laat hem de foto van Pegs moeder zien, op het strand.

Je ziet Steve zichtbaar schrikken en Al verduidelijkt: "We caught her arms mid-flap".

Ik heb gehuild van het lachen, toen.
LOLL!!! Hahaha
geweldig ja

of als Al Marcy naakt heeft gezien per ongeluk en van de trap komt rennen: 'WHAAA HELP ME PEG IM BLINDDDD'
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 19:04:
LOLL!!! Hahaha
geweldig ja

of als Al Marcy naakt heeft gezien per ongeluk en van de trap komt rennen: 'WHAAA HELP ME PEG IM BLINDDDD'

Er is ook een aflevering waar Marcy's moeder komt logeren, tot Steve's verdriet, die maar niet ophoudt met te klagen over het beste mens d'r drip-eye. Die hele tirade heb ik het op de ondertiteling moeten doen, want ik kon van het lachen toch niks meer horen.
Oud 30-03-2003, 20:03
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Hmm meeste jongens kunnen dat heel makkelijk uitstellen (tenzij je het echt extreem goed doet). Waarschijnlijk vind hij het gewoon sjill als het langer duurt ofzow. Maar zelfs als dat niet zo is zou ik me geen zorgen maken, 8 minuten vind ik niet echt veel.
Oud 30-03-2003, 20:19
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
fiieke schreef op 30-03-2003 @ 17:39:
hallo, een vraagje
Ach meid, acht minuten is echt niet lang. Als ik t zelf doe, duurt t meestal een kwartier. Bovendien is zijn orgasme beter als het langer duurt voordat hij komt.

Als hij wat gedronken heeft duurt het meestal juist korter voordat hij komt (meeste mensen zijn nl veel geiler als ze zat zijn) maar het kan wel moeilijker zijn om hem omhoog te krijgen/te houden
Oud 30-03-2003, 20:29
Evito
Evito is offline
8 minuten sjorren en dan

Heerlijk

Helder

Heineken!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 21:29:
8 minuten sjorren en dan

Heerlijk

Helder

Heineken!
Ik denk eerder Yakult, een goed begin van de dag.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:53
Mark
Mark is offline
Leg hem eens op z'n rug ipv op z'n zij.

Snow (die vaak op zijn rug in slaap valt en dan wakker wordt op zijn zij)
Oud 30-03-2003, 21:49
AngelLena
AngelLena is offline
8 minuten is niet echt lang ofzow hoor...
Hangt er helemaal vanaf hoe zijn stemming is denk ik. De ene keer is het in 2 minuten klaar, de andere keer kan het wel een half uur duren...
Oud 30-03-2003, 22:22
wilco984
wilco984 is offline
2 minuten tot 10 minuten, ik denk wel dat dat een normale range is... Dus schaam je niet om die 8 minuten..
Oud 31-03-2003, 13:18
Lord D!M
Lord D!M is offline
waarom gesjord worren als er ook zoiets is als gepijpt worren?

mja t lijkt me wel redelijk, kweenie kheb de tijd nooit bijgehouden.
maarehm... idd combineren is geweldig (als het gedaan word, nie als ik het doe want dan weet ik blijkbaar nie waark mee bezig ben )

grtz
D!M
Oud 31-03-2003, 19:59
Verwijderd
ach nee, is niets mis mee... het verschilt gewoon per persoon, bij m'n vriend duurt 't al gauw tien keer zo lang als 't bij m'n ex-vriend duurde, maar zo lang je niet steeds twee uur bezig bent is er geen probleem
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten