![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bij ons duurt het soms ook wel 8 minuten hoor, of wel langer. hij kan het ophouden ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als Steve om Marcy te straffen geen sex wil, maar het zelf ook niet volhoudt, gaat hij naar Al om raad, en die laat hem de foto van Pegs moeder zien, op het strand. Je ziet Steve zichtbaar schrikken en Al verduidelijkt: "We caught her arms mid-flap". Ik heb gehuild van het lachen, toen.
||
Citaat:
geweldig ja of als Al Marcy naakt heeft gezien per ongeluk en van de trap komt rennen: 'WHAAA HELP ME PEG IM BLINDDDD' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er is ook een aflevering waar Marcy's moeder komt logeren, tot Steve's verdriet, die maar niet ophoudt met te klagen over het beste mens d'r drip-eye. Die hele tirade heb ik het op de ondertiteling moeten doen, want ik kon van het lachen toch niks meer horen.
|
![]() |
Hmm meeste jongens kunnen dat heel makkelijk uitstellen (tenzij je het echt extreem goed doet). Waarschijnlijk vind hij het gewoon sjill als het langer duurt ofzow. Maar zelfs als dat niet zo is zou ik me geen zorgen maken, 8 minuten vind ik niet echt veel.
||
Citaat:
Als hij wat gedronken heeft duurt het meestal juist korter voordat hij komt (meeste mensen zijn nl veel geiler als ze zat zijn) maar het kan wel moeilijker zijn om hem omhoog te krijgen/te houden
|
waarom gesjord worren als er ook zoiets is als gepijpt worren?
![]() mja t lijkt me wel redelijk, kweenie kheb de tijd nooit bijgehouden. maarehm... idd combineren is geweldig (als het gedaan word, nie als ik het doe want dan weet ik blijkbaar nie waark mee bezig ben ![]() grtz D!M
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
klaarkomen marla | 15 | 06-06-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet Tinkerbel | 15 | 31-05-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |