![]() |
|
Rhinus schreef: "Uit de vagina komt plas." Dit is niet juist. De uitgang van de urineleider bevindt zich namelijk boven en niet in de vagina. Kijk maar eens naar de schematische tekening van de uitwendige vrouwelijke geslachtsorganen in een voorlichtingsboek.
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan moet dat toch ook smerig zijn. Of niet? Maar ik kan wel zeggen. Pis komt uit de Penis! En die stop je dan ook nog in de vagina van de vrouw. Is dat dan ook zo smerig? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
God god god wat zijn we weer stoer en moeten we weer nodig de one-way-minded hetro uithangen. Stel je toch eens voor dat je er over na zou denken iets anders te doen dan normaal. Denk voor dat je dit soort dingen zegt eerst eens even na wat een meisje bijv binnenkrijgt als ze je aan je pik aan het zuigen is. Anala sex is niet vies, althans niet minder vies dan de rest van de sexuele handelingen. Klaar |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
(offtopic) ik had gehoord van een meidje bij ons op school dat zij in der kont was genomen door een of andere gozer en datter anusspier was uitgescheurd whahzhahhahaha (sorry maar daar moestik opeens aan denke (offtopic)
||
![]() |
Citaat:
donderdag 4 april 2002 1:48... post # 2000
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat klopt, maar naar zijn stelling gekeken vind IK dat hij wel gelijk heeft,en dat is dat uit een penis wél sperma en urine komt, en bij een vrouw (dr vagina) afscheiding, en is daar elke maand ongesteld.. dus, het is een kwestie van of je er voor open staat op niet, en dat is heel verschillend.. Chanel
|
chanel schreef: "...naar zijn stelling gekeken vind IK dat hij wel gelijk heeft,en dat is dat uit een penis wél sperma en urine komt, en bij een vrouw (dr vagina) afscheiding, en is daar elke maand ongesteld..
dus, het is een kwestie van of je er voor open staat op niet, en dat is heel verschillend.." Ik sluit me aan bij je mening dat het inderdaad een kwestie is van er voor open staan of niet. Waar het mij echter om ging was het corrigeren van een verkeerd beeld wat betreft de ligging van de uitgang van de urineleider bij de vrouw.
|
![]() |
heb in een van mijn vorige relaties wel eens me (toenertijds natuurlijk) vriendin anaal gestimuleerd (en anaal genomen, maar das een ander verhaal
![]()
||
![]() |
Citaat:
en over dat kont vingeren: het doet mij soms al zeer als er stront uit moet laat staan dat er een vinger in moet nee dus
|
![]() |
in je anus zit ook van dat soort huid (hoe heet dat?) wat een fijn gevoel geeft, zoals bij de penis en vagina. Daarom kan ik me wel voorstellen dat het een fijn gevoel geeft.
owja: leuk feitje: Bij jongens zit de G-spot in de anus ![]() [Dit bericht is aangepast door Blaise (25-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
*staat spontaan te kokhalsen (echt!) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, mij persoonlijk lijkt het he-le-maal niks maar ik weet wel dat het voor jongens erg plezierig kan zijn omdat het prostaat ongeveer hetzelfde werkt als de clitoris en zij dus er alsnog veel lol van kunnen hebben (als ze zich door de pijn en de tarrels hebben heengewerkt)...
|
![]() |
|
![]() |
waarom word ik afgezeken als ik zeg dat de geslachtsdelen ranzig zijn terwijl bijna iedereen hier de anus vies vind???
waarom is beffen en pijpen en masturberen(en vaginavocht en sperma binnenkrijgen of op je handen krijgen) niet vies vlgens, terwijl het ranzig is om aan de anus te zitten??? ik neem toch aan dat jullie je kont afvegen. wat dat betreft is de anus een stuk schoner dan een kut.
||
Citaat:
SUPER tekst |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vinger in kont (vies) Anoniem159753 | 10 | 02-12-2014 00:15 | |
Seksualiteit |