![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem btw ook geslikt, is idd één van de lichtere pillen (yasmin is iig lichter). Hoe het zit met te lichte pillen zou ik net weten, vraag het idd ff aan je dokter. Hij/zij zal je echt niet opeten (je bent er toch ook geweest om de pil te vragen? Als je twijfelt of wat dan ook, ga terug en vraag het.).
(Eigenlijk zou ik niet moeten reageren in een topic die er niet hoort...) |
![]() |
||
Citaat:
gloof ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij te licht is, betekend het dat hij niet goed werkt. Je moet er niet vanuit gaan dat hij níet werkt, maar de kans dat je toch zwanger wordt is groter. (Niet veel groter, maar iets groter.)
Wanneer je merkt dat je vaak last van tussenbloedingen hebt, kan het zijn dat de pil te licht is. Ga naar je huisarts, leg je probleem uit en je krijgt zo een zwaardere. Zelf ben ik bij de allerlichtste pil begonnen, die was echt te licht, vervolgens heb ik een zwaardere voor geschreven gekregen en nu is het helemaal in orde... Overigens is de kans op zwangerschap écht nog steeds heel klein, je bent in principe nog steeds erg goed beschermt. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Always look on the bright saaid of life ♪♪♫ #609 Allure | 500 | 21-05-2009 15:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #16 ekki | 500 | 11-12-2006 17:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld maar nog bezig met de pil Pradachica | 1 | 25-10-2006 16:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger en ongesteld? love_girl_4-eva | 39 | 04-06-2004 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #5!! Snufje | 265 | 26-10-2003 13:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger.. Miss. Tandenborstel | 30 | 11-04-2003 10:02 |