Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Q2 is oud. Counter-Strike is ook oud omdat het met de HL engine is gemaakt die weer van Q2 gejat heeft, de gameplay is klote. UT is suf. UT2003 is wel mooi maar de gameplay is verkloot, wapens zijn niet cool, geen strafe/rocket jumps/snelheid als in Q3. Kortom Q3, dat is snel, heeft strafe jumps en goede wapens (alleen de BFG is lame). Q3 Urban Terror is ook wel lachen.
Lijkt me idd het beste om meerdere games te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan een Max Block/Max Res/Max DR sorc maken. Daar kan een barb doorheen whirlen zonder iets te raken en nouwelijks pijn te doen. Shaft(BER) + Stormshield(UM) + Harlequin(UM) En dan Wizardspike, Gloom strap, Silkweaves/Waterwalks, 2Stone of Jordan, Mara's Je maxxed Thunderstorm + Mastery., Frozen Orb + Mastery. En een flink aantal punten in Energy Shield. Beetje sorc haalt op deze manier makkelijk de 2000 Mana en 1000+ life. Geen barb die ALS hij al raakt dit dood krijgt. Ik ben ook voor Alien vs Predator 2 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En 'snelheid'? In UT2003 heb je vier in-game powerups (dmv adrenaline): booster, speed, berserk en invisible. Dat heb je in Q3 dus bij langena niet. Q3 is oud en suckt hard. Ik zeg UT of UT2003. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Goed als we hier uitgeward zijn over welk spelletje beter/leuker/stoerder/mooier/geiler is dan hoor ik het wel.. en dan niet als zijnde 1 april grap pleeeease
![]()
|
![]() |
|
Mogen we een poll lieve forumbazen?
UT UT2k3 Q2 Q3 en laat de mod's er maar uit (CS, TacOp, e.d.) levert alleen maar problemen op... :>
|
![]() |
poll, waarom? Als jij UT zo leuk vind ga je dat toch spelen? Zal mij een rotzorg zijn, op mijn PC draait het niet dus ik doe niet mee. Speel ik wel Q2 met diegene die dat willen.
Het eeeeeenige probleem dat ik zie is diegene die beide spellen willen spelen (ervan uitgaande dat men alleen Q2 en UT wil spelen; niet dat dat ook daadwerkelijk zo is). Dan zouden we met z'n allen een tijd kunnen afspreken zodat diegene aan beide wedstrijdjes mee kunnen doen oid. Nounou, wat ingewikkeld allemaal.. om niks..
|
Ik zou zelfs mijn WinXP even in willen ruilen voor Win98 om Quake1 te draaien
![]() Ik bedoel, de hele charme hier ligt juist in dat het wat ouder en gedateerder is ![]() En ik vind UT eigenlijk ook niet veel aan. Maffe wapens allemaal. Gewoon onbezorgd knallen met maar 1 button IPV ook nog een alternate fire doen. (ik ben van de groep die Jump op de rechtermuisknop gewend is) Alternate Fire vind ik alleen handig op rechts met sneak spellen. Maar wanneer is dat Q2 idee? Gamemode: Free For All Deathmatch ![]()
|
Verwijderd
|
Datum en tijd moeten we nog even regelen met diegenen die mee willen spelen.
Voor Gamemode stem ik voor CTF, of anders Railgun Only. Als diegenen die Q2 willen spelen allemaal even hun voorkeur geven voor een spelmode, dan kunnen we daarna wel zien wat het populairst is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyway mijn voorkeur gaat uit naar plain deathmatch of freezetag |
![]() |
||
Citaat:
Mag ik even weten wat het is *Quake2 noob is* Ik moet het spel zelf lenen van iemand om mee te kunnen doen. Heb het niet in bezit en nooit online gespeeld. Dus zegt me totaal niks.
|
Verwijderd
|
Neen!
Alstublieft geen Lithium? *kijkt smekend* 't internet bulkt van de Lithium servers en ik HAAT ze.. van die lame gastjes die van die grapple script hebben geschreven waardoor je kansloos staat. En uberhaubt een grapple is dom, op die manier speel je 't level niet 'zoals het bedoeld is'. Die powerups zijn wel grappig maar echt veel voegen ze niet toe. Bitte geen Lithium. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lithium zouden we ook kunnen spelen, maar ik ga toch liever voor het 'echte' Quake. Dan komt het iets meer op skills aan en niet op, als je bijvoorbeeld de haste rune hebt, op dom schieten. Bovendien is het spel dan wat eerlijker, je hebt bijvoorbeeld al bij voorbaat een achterstand tegen een speler met een haste of quad rune. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je op inet wil spelen heb je gewoon de nieuwste versie van Q2 nodig (3.20), die kan je downloaden op bijvoorbeeld fileplanet.com.
Als je mods gaat spelen, bijvoorbeeld CTF, moet je wel de speciale CTF mod downloaden en installeren. Verder is Q2Ace (tegen cheaten) aan te bevelen, die heb je nodig op sommige servers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zaterdag 15 maart om 20.00 uur? Misschien dat er hier iemand zelf een Q2 servertje draait, maar anders moeten we maar gewoon op een publieke server gaan zitten? En gewoon maar gamemode DM doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus veel plezier met zijn allen. Dan doe ik wel een ander keertje mee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik bedoel, dat extra stuk cannon-fodder zullen jullie gewoon even moeten missen ![]()
|
|