Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij instabiliteit:
- controleer de temperatuur van je CPU - vervang de voeding (tijdelijk tenminste) - controleer je geheugen met Memtest86 - Zet alles op default clock (dus: niet overclocken) - haal rare dingen (tv kaarten en andere exotische hardware) uit je pc Draai dan Prime95 of een andere utility die de stabiliteit van je systeem controleert. Is het probleem verholpen, dan ga je alles stapje voor stapje weer in de oude staat brengen, en na elke stap controleren. Uiteindelijk vind je de oorzaak van het probleem.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik had dat eerst ook.
Toen ik de videokaart uit m'n kast haalde zat de kaart onder het stof, bij de ventilator dus. Even schoon geblazen en de pc had grotendeels nergens meer last van. Dus het zal wel aan de temperatuur gelegen hebben ![]()
|
Ik ken iemand met 2000 die het ook vaak heeft heel irri
Als je naar de eigenschappen gaat van deze computer en dan naar (ik zit nu op een engelse windows daar issut het Advanced) geavanceerd ofzow en dan naar opstart optie's ofzow. Daar staat reboot on errors dat kan je afvinken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Explorer gebruikt 50%+ van CPU DioS | 10 | 26-07-2005 10:35 | |
Software & Hardware |
[CPU] constand rond de 50 graden ThePinkFlamingo | 60 | 19-08-2004 15:46 | |
Software & Hardware |
[automatisch rebooten] Rugbuksnuffer | 6 | 18-03-2004 23:13 | |
Software & Hardware |
[Win98] niet meer opstarten WolterB | 4 | 09-03-2003 10:34 | |
Software & Hardware |
Help?! Windows XP Gebruikers met ervaring gevraagt!!! PMC Informatica | 6 | 04-03-2002 17:28 |