Advertentie | |
|
![]() |
|
Play, natuurlijk! Ze hebben belachelijk veel, zijn belachelijk goedkoop, ze leveren snel, en de bestelde dvd'tjes komen in goede staat aan.
Je hebt de keuze tussen Regio 1 en Regio 2 dvd's, maar hou er wél rekening mee dat de Regio 2 dvd's uit Engeland komen, en vaak dus géén Nederlandse ondertiteling hebben. Oh, en je hebt 'n creditcard nodig. |
![]() |
|
Eerst altijd even met een prijsvergelijker kijken waar hij het goedkoopst is: www.elcheapo.nl
En dan vind je Hana-Bi voor €14,50
|
Waarom kopen, als je kan downloaden? Ik download al m'n DVD-Rips. Heb er nu iets van 60. Ben nog nie zo lang begonnen, maar dat is allemaal perfecte kwaliteit. Zorg gewoon dat je de DVD-Rips van Sharereactor hebt.!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan nog, de kwaliteit van DVD's rips zijn goed... maar niets kan toppen aan een goede DVD op een goede 100hz breedbeeld TV... Geluid van de rips is ook nooit zo goed als DVD en je hebt geen extra's, geen hoes nix... ik kan ook wel downen wat ik wil... maar een echte verzamelaar download geen films. Zo lees ik heel vaak in fora dat iemand al 100 divx-jes heeft en zich dan een filmliefhebber/verzamelaar noemt. Grootste bull-shit natuurlijk, want een verzamelaar koopt DVD's ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een peperdure Philips breedbeeld-TV van een collega van me moet je al heel erg je best doen wil je iets kunnen maken van de aftiteling. En iemand die de aftiteling niet leest noem ik dan ook geen filmliefhebber. 100Hz is geen 100Hz, maar 2x50Hz. En daar zit 'm 't geniepige. Pas wanneer ze de europese PAL-standaard naar 100Hz schoppen gaat 't fijn kijken worden. |
![]() |
||
Citaat:
'k Heb aardig in een leuke thuisbioscoop geïnvesteerd - ik zal originele films kopen ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gruwel dan ook van commerciele zenders die de hele aftiteling gewoon d'r uit knippen; een film is in mijn visie dan gewoon niet 'af'. Even kijken of er nog sneaky topacteurs in zitten in een piepklein rolletje die je gemist hebt, zien wie dat ene fijne nummer bij die coole scène gemaakt heeft, wie 't scenario geschreven heeft en of er nog andere verrassingen in blijken te zitten. En bovenal; even de film laten bezinken. Pas als ik 't logo van Dolby Digital en/of DTS zie ben ik bevredigd. |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat ik de enige was! Ik heb er inderdaad ook een afgrijselijke hekel aan als 'n film is afgelopen en de ene kleurrijke reclame na de ander spettert je beeldscherm af... stijlloos, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd eigenlijk geen films meer op televisie kijk; ik háát tussentijdse reclame. Ik moet overigens wel eerlijk bekennen dat ik de aftiteling van de 4-disc director's cut van The Fellowship Of The Ring overgeslagen: ruim 20 minuten met de namen van leden van de officiële fanclub! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Videobanden overzetten op dvd's - Hoe? Verwijderd | 7 | 01-09-2008 13:17 | |
Films, TV & Radio |
Koop jij DVD's met beschadigde hoesjes? Verwijderd | 71 | 08-05-2007 13:32 | |
Werk, Geld & Recht |
dvd's kopen op marktplaats poetic_tragedy | 17 | 22-07-2005 23:48 | |
Films, TV & Radio |
waar het beste online dvd's kopen?? (gewoon regio 2 met nederlandse ondertiteling) G.T.C. | 5 | 19-07-2003 18:28 | |
Films, TV & Radio |
Goede en mooie DVD's Cryptic Winterstorm | 52 | 11-02-2003 20:04 | |
Films, TV & Radio |
Wie maakt effe een top 6 dvd's.......ik ga vrijdag effe dvd's kopen. Dr_Love | 24 | 18-10-2002 14:14 |