Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 15:38
Rioto
Waar kopen jullie je films ?

Ik zoek films maar die kan ik niet bij de FRS kopen dus ik zoek een winkel waar ze dus echt alles hebben .. weet iemand een winkel die dus echt mega veel heeft ?

Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 16:01
Toet0r
Toet0r is offline
mediamarkt?? daar hebben ze denk ik wel veel. en niet zo duur (sommige dan)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:42
Rioto
ik zoek deze 2 films :

Hana-bi
sonatine

Als iemand weet waar ik deze shit kan bestellen hoor ik het graag.

En toeter thx
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:55
Dark Angel
Dark Angel is offline
Op 't internet? Amazon.co.uk en dvdboxoffice.com zijn allebei fijn wat mij betreft.
Oud 02-04-2003, 16:57
m'neer
m'neer is offline
Play, natuurlijk! Ze hebben belachelijk veel, zijn belachelijk goedkoop, ze leveren snel, en de bestelde dvd'tjes komen in goede staat aan.

Je hebt de keuze tussen Regio 1 en Regio 2 dvd's, maar hou er wél rekening mee dat de Regio 2 dvd's uit Engeland komen, en vaak dus géén Nederlandse ondertiteling hebben.

Oh, en je hebt 'n creditcard nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:03
m'neer
m'neer is offline
Hana - Bi
  • GBP 14,99 = EUR 21,95
  • Widescreen 1.85 : 1
  • Dolby Digital 2.0 (Japans)
  • Engelse ondertiteling

Sonatine
  • GBP 7,99 = EUR 11,70
  • Widescreen 1.85 : 1
  • Dolby Digital 2.0 (Japans)
  • Engelse ondertiteling

Zo, kan jij ook weer even vooruit.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:06
JoRTh
JoRTh is offline
Eerst altijd even met een prijsvergelijker kijken waar hij het goedkoopst is: www.elcheapo.nl
En dan vind je Hana-Bi voor €14,50
Oud 02-04-2003, 17:19
m'neer
m'neer is offline
Inclusief verzendkosten is-ie dus EUR. 15,49
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:15
Rioto
Ah bruut ! THX allemaal
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:32
Sithan
Sithan is offline
Hana-bi kan je via Bol.com bestellen
Oud 02-04-2003, 18:33
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2003 @ 19:32:
Hana-bi kan je via Bol.com bestellen
BOL vertrouw ik voor geen meter... 'k heb er een aantal keer iets besteld (tegen een te hoge prijs, bleek), en elke keer kreeg ik na drie weken 'n mailtje waarin stond dat het artikel niet meer voorradig was.

Erg slordig. Slechte klantenservice ook, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:55
Rioto
Ik ben toch maar naar m,n oude vertrouwde video theek gegaan en gaan vragen of ze em daar hadden ... Morgen bellen ze me of ze em hebben
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:14
Verwijderd
Uitkijken met die hana-bi dvd's, sommige zijn fullscreen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:44
Da wizzZ
Da wizzZ is offline
Waarom kopen, als je kan downloaden? Ik download al m'n DVD-Rips. Heb er nu iets van 60. Ben nog nie zo lang begonnen, maar dat is allemaal perfecte kwaliteit. Zorg gewoon dat je de DVD-Rips van Sharereactor hebt.!!!
Oud 02-04-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Da wizzZ schreef op 02-04-2003 @ 21:44:
Waarom kopen, als je kan downloaden? Ik download al m'n DVD-Rips. Heb er nu iets van 60. Ben nog nie zo lang begonnen, maar dat is allemaal perfecte kwaliteit. Zorg gewoon dat je de DVD-Rips van Sharereactor hebt.!!!
vette shit man! ik heb ook al matrix reloaded op xvid, dvdscreener-rip, mooi ac3-geluid, ruilen man?!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:17
Da wizzZ
Da wizzZ is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 02-04-2003 @ 22:02:
vette shit man! ik heb ook al matrix reloaded op xvid, dvdscreener-rip, mooi ac3-geluid, ruilen man?!
Op zeker. Wat wil je hebben?
Oud 02-04-2003, 22:30
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Da wizzZ schreef op 02-04-2003 @ 22:17:
Op zeker. Wat wil je hebben?
volgens mij wordt je niet echt serieus genomen hoor....

en dan nog, de kwaliteit van DVD's rips zijn goed... maar niets kan toppen aan een goede DVD op een goede 100hz breedbeeld TV... Geluid van de rips is ook nooit zo goed als DVD en je hebt geen extra's, geen hoes nix... ik kan ook wel downen wat ik wil... maar een echte verzamelaar download geen films. Zo lees ik heel vaak in fora dat iemand al 100 divx-jes heeft en zich dan een filmliefhebber/verzamelaar noemt. Grootste bull-shit natuurlijk, want een verzamelaar koopt DVD's
Oud 02-04-2003, 22:43
Rocksaan
Rocksaan is offline
blokker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef op 02-04-2003 @ 23:43:
blokker
Yup en bij de Makro
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 04:48
Verwijderd
Citaat:
Retarded schreef op 02-04-2003 @ 23:30:
volgens mij wordt je niet echt serieus genomen hoor....

en dan nog, de kwaliteit van DVD's rips zijn goed... maar niets kan toppen aan een goede DVD op een goede 100hz breedbeeld TV... Geluid van de rips is ook nooit zo goed als DVD en je hebt geen extra's, geen hoes nix... ik kan ook wel downen wat ik wil... maar een echte verzamelaar download geen films. Zo lees ik heel vaak in fora dat iemand al 100 divx-jes heeft en zich dan een filmliefhebber/verzamelaar noemt. Grootste bull-shit natuurlijk, want een verzamelaar koopt DVD's
Kleine kanttekening; ik vind de hele 100Hz-rage maar nonsense. Persoonlijk vind ik 100Hz helemaal niet zo relaxed kijken, helemaal niet wanneer d'r bijvoorbeeld een autoscene is, of een helicopter die overvliegt.

Bij een peperdure Philips breedbeeld-TV van een collega van me moet je al heel erg je best doen wil je iets kunnen maken van de aftiteling. En iemand die de aftiteling niet leest noem ik dan ook geen filmliefhebber.

100Hz is geen 100Hz, maar 2x50Hz. En daar zit 'm 't geniepige. Pas wanneer ze de europese PAL-standaard naar 100Hz schoppen gaat 't fijn kijken worden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 07:40
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Da wizzZ schreef op 02-04-2003 @ 21:44:
...omdat ik een zeker fetisjisme heb voor originele uitgaven, zowel op CD als DVD... ik kan niet tegen gekopieerde of van 't internet geplukte muziek of films.

'k Heb aardig in een leuke thuisbioscoop geïnvesteerd - ik zal originele films kopen ook
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 07:44
Talon
Talon is offline
hm.. niet in de winkel.. gewoon 'via via'
Oud 03-04-2003, 09:56
Rioto
Citaat:
m'neer schreef op 03-04-2003 @ 08:40:
...omdat ik een zeker fetisjisme heb voor originele uitgaven, zowel op CD als DVD... ik kan niet tegen gekopieerde of van 't internet geplukte muziek of films.

'k Heb aardig in een leuke thuisbioscoop geïnvesteerd - ik zal originele films kopen ook
Idd ik vind het ook niks aan om gekopieerde dvd,s te hebben ... Het mist wat vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:29
Verwijderd
Hmm ik ben blijkbaar geen filmliefhebber.

A bold statement Dobermann
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:

Je bent niet de enige
Oud 03-04-2003, 15:54
Da wizzZ
Da wizzZ is offline
Citaat:

Ach ja, maar ik vind het gewoon leuk om alle films al te zien voordat ze in de bioscoop zijn. Ik ga nog steeds ongeveer elke week naar de bioscoop, en dan ook naar films die ik al gezien heb.
Oud 03-04-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 03-04-2003 @ 11:29:
Hmm ik ben blijkbaar geen filmliefhebber.

A bold statement Dobermann
Als jij mij wijs gaat maken dat jij 't fijn vind een film direct na het einde uit te zetten en niet de aftiteling te volgen ben je mijns insziens geen echte liefhebber, nee.

Ik gruwel dan ook van commerciele zenders die de hele aftiteling gewoon d'r uit knippen; een film is in mijn visie dan gewoon niet 'af'. Even kijken of er nog sneaky topacteurs in zitten in een piepklein rolletje die je gemist hebt, zien wie dat ene fijne nummer bij die coole scène gemaakt heeft, wie 't scenario geschreven heeft en of er nog andere verrassingen in blijken te zitten. En bovenal; even de film laten bezinken. Pas als ik 't logo van Dolby Digital en/of DTS zie ben ik bevredigd.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:51
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 03-04-2003 @ 19:46:
Als jij mij wijs gaat maken dat jij 't fijn vind een film direct na het einde uit te zetten en niet de aftiteling te volgen ben je mijns insziens geen echte liefhebber, nee.

Ik gruwel dan ook van commerciele zenders die de hele aftiteling gewoon d'r uit knippen; een film is in mijn visie dan gewoon niet 'af'. Even kijken of er nog sneaky topacteurs in zitten in een piepklein rolletje die je gemist hebt, zien wie dat ene fijne nummer bij die coole scène gemaakt heeft, wie 't scenario geschreven heeft en of er nog andere verrassingen in blijken te zitten. En bovenal; even de film laten bezinken. Pas als ik 't logo van Dolby Digital en/of DTS zie ben ik bevredigd.

Ik dacht dat ik de enige was! Ik heb er inderdaad ook een afgrijselijke hekel aan als 'n film is afgelopen en de ene kleurrijke reclame na de ander spettert je beeldscherm af... stijlloos, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd eigenlijk geen films meer op televisie kijk; ik háát tussentijdse reclame.

Ik moet overigens wel eerlijk bekennen dat ik de aftiteling van de 4-disc director's cut van The Fellowship Of The Ring overgeslagen: ruim 20 minuten met de namen van leden van de officiële fanclub!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 23:13
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 03-04-2003 @ 19:46:
Neem bijv. Hideaway, Daredevil en Harry Potter and the Chamber of secrets....daar mis je wat als je m gelijk na t einde van de film uitzet nl.
Reageren

Regels voor berichten