![]() |
|
![]() |
dan zouden veel geestelijken heel lang moeten leven ist nie?
Tenminste vroeger hadden ze echt geen sex, nu geloof ik er niks van dat ze de drang kunnen weerstaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die mensen worden gewoon volgepompt met verlangen totdat ze het echt niet meer kunnen houden.. En dan worden de nonnetjes verkracht ![]() Nahja... in ieder geval...tis vette Bullshit: Een kind van drie heeft ook nog geen sex gehad, maar wanneer het een kogel door z'n kop krijgt, is het wel dood. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het omgekeerde zou ik nog kunnen begrijpen. Je bent sterfelijk totdat je seks gehad hebt. Omdat, als je je voortplant, je blijft verderleven in je kinderen (mag dan wel niet met bescherming natuurlijk).
Maar zoals het daar staat klopt er geen barst van.
||
![]() |
Citaat:
man als je zo'n machts positie hebt dan kan je alles flikken, zie de kruistochten... wil je zeggen dat ie er geen gebruik van zou maken? hij heeft zijn eigen land waar zijn wil wet is... is te triest voor woorden, hij kan alles flikken de viespeuk ![]()
|
Verwijderd
|
hhmmm beetje complicated
maar uuh.. maar ik leef nog (ben maagd dus IK BEN NOG ONSTERFELIJK YESSS; ps, zoek een partner om samen onsterfelijk mee te blijven ![]() He maarre, miss deliciouss, geloof jij hier wel echt in? Nee ik geloof der geen hout van.. hoe kan het dan dat er genoeg kinderen overlijden? Net of die in de wieg al sex hebben (oke dit is even heel lomp gezegd) maar das dus een 'bewijs' dat het niet echt klopt je stelling. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
en al die vermoorde maagdelijke kinderen dan? hadden die een inpure ziel ofzo??
zodra je geboren wordt begin je met langzaam sterven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu is het één grote hypocriete zooi... Ik geloof best dat er een tijd is geweest dat mensen echt heilig geloofden in "alles" en dat ze het echt niet in hun hoofd haalden om te "zondigen"... Maar ik geloof er nu niets meer van dat al die geestelijk ECHT sterven als maagd... (zullen er vast nog wel een PAAR zijn, maar zeker niet allemaal) |
![]() |
|
![]() |
Majoor Boszhard heeft haar vliesje nog
![]() ach die geestelijken steken hem echt wel een keer ergens in hoor als is het maar in elkaar de vrouwelijke geestelijken gaan ook wel met elkaar naar bed ik denk dat je zowiezo wel vroeg moet sterven, wil je sterven als een maagd zit wel iets in dat die geestelijke lieden en wetenschappers allemaal heel oud worden maar dat is gewoon zo omdat ze zo afgezonderd leven denk ik hoor geen computer geen tv geen vibrators met kankerverwekkende straling geen glijmiddel geen---etc etc Laatst gewijzigd op 06-04-2002 om 11:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar helaas de werkelijkhijd bewijst anders
|
|