Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 13:45
ballerinatje
ballerinatje is offline
Hi ,
Ik ga volgend jaar beginnen aan de opstapcursus bij de dansacademie van Fontys in Tilburg, maar ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Bovendien woon ik ook nog eens in Rotterdam, dus contact leggen met mensen die het al hebben gedaan is ook lastig. Weet iemand hier misschien hoe het er daar een beetje aan toe gaat?
Advertentie
Oud 12-06-2003, 16:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik weet het niet, ik weet wel dat ik niet zo gecharmeerd ben van deze dansschool omdat ze naar mijn zin erg snel mensen aannemen. ik ken die mensen die daar zijn aangenomen waar ik echt mijn vraagtekens bij zet.

Mijn dansschool zegt ook altijd: als je er bij ons niet doorkomt, kan ik je garanderen dat je in Tilburg wel aangenomen wordt

maar ik geloof niet dat hier veel mensen zitten die daar dansen...
Oud 13-06-2003, 10:47
ballerinatje
ballerinatje is offline
Ze kijken daar niet alleen naar wat je al kan, maar ook veel naar wat ze je kunnen leren, dat vind ik wel belangrijk.
Oud 14-06-2003, 20:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ballerinatje schreef op 13-06-2003 @ 11:47:
Ze kijken daar niet alleen naar wat je al kan, maar ook veel naar wat ze je kunnen leren, dat vind ik wel belangrijk.
nee dat zeg ik ook niet. ik weet heel goed waar ze naar kijken. het gaat om het geheel. je inzet en motivatie, je uitstraling, je techniek, je lichamelijke mogelijkheden, etc.
Advertentie

Regels voor berichten