![]() |
|
*fluit* het grote pil topic
|
![]() |
meid lees de bijsluiter!!!
allereerst, je bent stom dat je de pil vergeet, maar toch kan gebeuren.... het is mij ook overkomen ![]() bij mijn pil zit het zo: ben je in week 2 1 pil vergeten gewoon de strip afmaken. dit kan ook als je twee pillen in een keer moet slikken. de pil is hier dan niet in werking verminderd. maar omdat het er niet bij staat wat je moet doen als je twee pillen bent vergeten kan je dus zwanger zijn. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() damn dat meisje komt hier toch voor advies en niet om zulke dingen te horen... Ik zou zeggen ga voor de zekerheid naar de huisarts want die kan je ook morning afterpillen voorschrijven of wacht gewoon nog een paar weken en doe de test... succes |
![]() |
|
Verwijderd
|
't Is gebeurd, lullig om daar over door te zeuren, help d'r liever.
Allereerst: lees je bijsluiter, daar staat in wat je moet dan wanneer je hem bent vergeten. Als je het niet vertrouwd -> haal een zwangerschapstest (beter twee, zodat je het zéker weet). Of haal een morning-after pil, maar daar zal het wel al te laat voor zijn nu. Blijkt uit de test dat je inderdaad zwanger bent? Kies voor abortus of voor het kindje houden. En natuurlijk maar hopen dat het niet meer gebeurd. Slik de pil áltijd op hetzelfde tijdstip, zet je telefoon als wekker oid. Zo vergeet je hem niet. Als je een keertje diaree hebt of je hebt overgegeven -> gebruik een condoom tot aan het einde van de strip. Succes ermee iig!!! |
![]() |
|
![]() |
hallo alle mensen die me advies hebben gegeven!
het was in eerste instantie helemaal niet gepland dat we het gingen doen. want mijn vriend wil wachten. maar ja opeens was het raak ik schrok wel natuurlijk. het was donderdag gebeurd heb vrijdag middag de morning afterpil gekocht! en geslikt om 7 uur in de avond en dan 12 uur later om 7 uur in de ochtend op zaterdag weer ingeslikt want moest om 7 uur toch op om te werken en nu maar afwachten of ik ongesteld word maareh ik hoef nu toch niet verder te gaan met de pil want moet eerst ongesteld worden. xxxxxxx aan de lieve mensen die me advies hebben gegeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, je kan zwanger zijn. Doe een testje wanneer de tijd er voor is (eerder zijn ze toch niet betrouwbaar) of ga even langs je huisarts.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |