Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk echter wel dat iedereen heus wel een (paar) keer iemand zal vinden die op dat moment bij hem/haar past.
//unkwoot dat is nog het meest deprimerende, aangezien je hieruit moet oncluderen dat je je hele leven alleen zult zijn, met je eigen gedachten, soms als enige terend op alleen bij jou bekende herinneringen aan mensen en tijden..... Zouden mensen die hun hele leven vrijgezel zijn of uiteindelijk blijven dan zo afgestompt worden? Alleen zou ik iig niet gelukkig kunnen worden.... |
![]() |
|
mwoah... 19 jaar is niet zoveel... Je leeft ongeveer 4 maal langer... Je zit nog niet eens op de helft van je leven dus statistisch gezien is de kans maar 1/4 dat je de vrouw van je leven hebt ontmoet (ervan uitgaande dat iedereen dat gebeurt).
Och... voor zover ik nu kan overzien kwam ik haar ook pas op mijn 19e tegen... tis überhaupt de eerste persoon met wie ik iets heb. Oftewel: Don't worry, be happy!
|
leuke meisjes vindt je niet...
die kom je tegen... het komt heel erg vaak voor dat mensen echt op zoek gaan naar een vriend/vriendin, en dan deze persoon niet vinden... zodra ze dan stoppen met zoeken, staat hij/zij ineens vlak voor haar neus... leef je leven, je komt vanzelf wel iemand tegen...
||
Citaat:
Er zullen mensen zijn die bijna perfect zullen lijken omdat ze genoeg met je overeenkomen zodat je goed kan communiceren (op alle mogelijke manieren praten, aanvoelen, sex etc..) en toch verschillend genoeg zijn om je aan te vullen. Dat kan dan hele tijd goed gaan, maar er zal wel werk voor nodig zijn en acceptatie van mindere kanten om het te laten werken. Als je dat al heel lang doet.. echt al jaren en jaren dan kan je vaak niet meer zonder die ander.. je kan je leven niet meer anders voorstellen en het kost te veel energie om uit elkaar te gaan en een ander te vinden of zelf weer een leven alleen op te bouwen. Dit laatste doe je alleen als een relatie flink verziekt is. En wat miss Teriouzz zegt.. Niet zoeken.. Ga er vanuit dat je alleen blijft en richt je leven voor jou in.. door te zoeken vind je niet of je vind iemand die zich ook wanhopig aan jou vast klampt. Dat is een grote afknapper.. iemand die je altijd nodig hebt en zich afhankelijk van je maakt.. en zoiets straal je uit als je op zoek bent. Dan moeten mensen je niet.
||
Citaat:
dus don't worry het komt wel goed joh ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik pas me niet aan. Hoe kun je je gevoelns nou aanpassen. Aanpassen is iets rationeels
|
![]() |
dat is nog het meest deprimerende, aangezien je hieruit moet concluderen dat je je hele leven alleen zult zijn, met je eigen gedachten, soms als enige terend op alleen bij jou bekende herinneringen aan mensen en tijden.....
Alleen blijven ja dat is logisch. Je zult nooit geestelijk contact hebben, maar ja dat vind ik eigenlijk wel gewoon insane.
|
![]() |
Ja afwachten is t enige.. maar ja dat is af en toe vast ook heel frustrerend..
Je moet niet zoeken.. Hoe doe je dat? Dat niet zoeken? Je moet niet te veel eisen stellen.. Maar hoe doe je dat?? Ik begrijp wel dat je dat moet doen, alleen vraag ik mij af hoe je zo iets zou kunnen veranderen.. want het zijn gewoon je hormonen.. en daar heb je zo goed als geen invloed op.. Dus ik kan je niet goed helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
lol. ik verveel me hier ook, daarom moet er maar n keer een leuke jongen naar v'daal komen... hoe ken je mij? dan moet ik jou ook kennen... hoe oud ben je. pb maar een keer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en tja, nooit zoeken, het gebeurt altijd onverwachts...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() stomme puber ![]() ![]()
|
Ik vind het wel sneu voor je, je klinkt echt depressief.
Maar je zult pas een leuk meisje tegenkomen als je niet meer op zoek bent. En natuurlijk kun je niet tegen jezelf zeggen: "Oké, ik zoek niet meer. Heej, daar staat ze!" Gaat onbewust, en helaas moet je die tijd afwachten...
|
Verwijderd
|
Effectief is de kans dat je een meisje tegenkomt niet groter als je afwacht...misschien zelfs kleiner omdat je zelf een afwachtender houding aanneemt. Daarmee gecombineerd de kans dat het met dát meisje foutgaat, moet ik zeggen dat je eigenlijk nog beter op zoek kunt zijn.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het eerlijke antwoord is natuurlijk dat niet iedereen uiteindelijk iemand vindt die bij hem/haar past. Het is nu eenmaal een feit dat er mensen zijn die nooit van een hun leven een relatie zullen hebben om wat voor reden dan ook. Of jij zo'n persoon bent kan ik natuurlijk niet beoordelen.
||
![]() |
Citaat:
|
Dus we zijn het erover eens dat als je vraagt en zoekt je niet vind.
Dat wanhopig zijn zielig gevonden wordt en ik denk zelfs dat als je de vraag stelt.. : Wanneer vind ik eens een leuk meisje? DAt je dan al fout bezig bent.. Snel deleten dus dit topic ![]()
||
![]() |
Citaat:
En bovendien, zelfs IK heb iemand die me leuk vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dubbel veilig onzin? Streepjescode | 126 | 03-05-2006 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |