Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 19:30
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Is het zo dat iedereen uiteindelijk iemand vindt die bij hem/haar past. Ik heb al lang geen echt leuk meisje meer gezien?
Oud 26-03-2003, 19:49
framboosje
framboosje is offline
volgens mij vind iedereen uiteindelijk wel iemand ja...

maar euh, het feit dat jij de laatste tijd geen leuke meisje meer ziet... heb je er al aan gedacht dat het misschien kan zijn dat je jouw eisen van wat een leuk meisje voor jouw is iets te hoog legt, waardoor er eigenlijk geen enkel meisje aan kan voldoen en jij dus het gevoel krijgt da je geen leuk meisje meer tegenkomt?! --> als dit het geval is, moet je misschien maar es proberen je eisen wat te verlagen...

anders weet ik ook niet aan wat het zou kunnen liggen dat jij geen leuk meisje meer tegenkom
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:42
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
framboosje schreef op 26-03-2003 @ 20:49:
als dit het geval is, moet je misschien maar es proberen je eisen wat te verlagen...
Hij moet toch verliefd worden op dat meisje? Hij kan toch moeilijk tegen zichzelf zeggen: "Nou, zij is het niet echt helemaal, maar het kan er wel mee door, dus dan neem ik er maar verkering mee" (voor zover je verkering kunt nemen met iemand)

Als hij dat doet, dan stelt het toch helemaal niets voor?

Reactie op Mister Nygaard (ik weet niet hoe je 2 keer kunt quoten):
Ik weet niet hoe je weer leuke meisjes moet gaan ontmoeten of meisjes die je misschien al kent leuk gaan vinden. Misschien kun je proberen wat framboosje zei...
Het lijkt me trouwens niet dat iedereen uiteindelijk iemand vindt die bij hem/haar past. Anders was de wereld toch wel vol geweest met gelukkig getrouwde echtparen? Er zijn heel veel mensen die vrijgezel blijven. Beetje pessimistisch, maar zo is het denk ik wel.
Ik denk echter wel dat iedereen heus wel een (paar) keer iemand zal vinden die op dat moment bij hem/haar past. Dus er is best wel hoop .
Succes!
Oud 26-03-2003, 23:50
Verwijderd
ja.. het komt wel.. heb ook twee jaar GEEN (en lees dan ook geen) aandacht gehad van jongens en ook niet jongens gehad zo van: o, die is leuk en dan opeens staat ie voor je neus.. (eerst had ik t nog nie helemaal door, maar nu wel )
kus en succes
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 00:06
ConnX
ConnX is offline
Ik denk echter wel dat iedereen heus wel een (paar) keer iemand zal vinden die op dat moment bij hem/haar past.

//unkwoot

dat is nog het meest deprimerende, aangezien je hieruit moet oncluderen dat je je hele leven alleen zult zijn, met je eigen gedachten, soms als enige terend op alleen bij jou bekende herinneringen aan mensen en tijden.....

Zouden mensen die hun hele leven vrijgezel zijn of uiteindelijk blijven dan zo afgestompt worden?

Alleen zou ik iig niet gelukkig kunnen worden....
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 01:16
Tampert
Tampert is offline
mwoah... 19 jaar is niet zoveel... Je leeft ongeveer 4 maal langer... Je zit nog niet eens op de helft van je leven dus statistisch gezien is de kans maar 1/4 dat je de vrouw van je leven hebt ontmoet (ervan uitgaande dat iedereen dat gebeurt).

Och... voor zover ik nu kan overzien kwam ik haar ook pas op mijn 19e tegen... tis überhaupt de eerste persoon met wie ik iets heb. Oftewel: Don't worry, be happy!
Oud 27-03-2003, 12:05
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
leuke meisjes vindt je niet...
die kom je tegen...

het komt heel erg vaak voor dat mensen echt op zoek gaan naar een vriend/vriendin, en dan deze persoon niet vinden...
zodra ze dan stoppen met zoeken, staat hij/zij ineens vlak voor haar neus...

leef je leven, je komt vanzelf wel iemand tegen...
Oud 27-03-2003, 12:28
SounD
SounD is offline
Citaat:
ConnX schreef op 27-03-2003 @ 01:06:
dat is nog het meest deprimerende, aangezien je hieruit moet oncluderen dat je je hele leven alleen zult zijn, met je eigen gedachten, soms als enige terend op alleen bij jou bekende herinneringen aan mensen en tijden.....
idd je bent eigenlijk je hele leven alleen. Er is ook niemand die perfect bij je past.
Er zullen mensen zijn die bijna perfect zullen lijken omdat ze genoeg met je overeenkomen zodat je goed kan communiceren (op alle mogelijke manieren praten, aanvoelen, sex etc..) en toch verschillend genoeg zijn om je aan te vullen.
Dat kan dan hele tijd goed gaan, maar er zal wel werk voor nodig zijn en acceptatie van mindere kanten om het te laten werken.

Als je dat al heel lang doet.. echt al jaren en jaren dan kan je vaak niet meer zonder die ander.. je kan je leven niet meer anders voorstellen en het kost te veel energie om uit elkaar te gaan en een ander te vinden of zelf weer een leven alleen op te bouwen.
Dit laatste doe je alleen als een relatie flink verziekt is.

En wat miss Teriouzz zegt..
Niet zoeken..
Ga er vanuit dat je alleen blijft en richt je leven voor jou in.. door te zoeken vind je niet of je vind iemand die zich ook wanhopig aan jou vast klampt.
Dat is een grote afknapper.. iemand die je altijd nodig hebt en zich afhankelijk van je maakt.. en zoiets straal je uit als je op zoek bent. Dan moeten mensen je niet.
Oud 27-03-2003, 12:53
Gwinnie
Gwinnie is offline
misschien moet je is naar v'daal komen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:15
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
framboosje schreef op 26-03-2003 @ 20:49:
volgens mij vind iedereen uiteindelijk wel iemand ja...

maar euh, het feit dat jij de laatste tijd geen leuke meisje meer ziet... heb je er al aan gedacht dat het misschien kan zijn dat je jouw eisen van wat een leuk meisje voor jouw is iets te hoog legt, waardoor er eigenlijk geen enkel meisje aan kan voldoen en jij dus het gevoel krijgt da je geen leuk meisje meer tegenkomt?! --> als dit het geval is, moet je misschien maar es proberen je eisen wat te verlagen...
kweet het niet zeker hoor, maar ik heb het gevoel dat mensen hun eisen wel automatisch aanpassen aan wat de omgeving te bieden heeft. als je weinig mooie meisjes tegenkomt, zal je vanzelf je meer gaan richten op wat minder mooie meisjes... kom je daarentegen constant mooie meiden tegen, zal je geen genoegen meer nemen met een 'beetje' mooie meisjes...

dus don't worry het komt wel goed joh
Oud 27-03-2003, 13:25
L!nk
L!nk is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 27-03-2003 @ 13:53:
misschien moet je is naar v'daal komen
Veenendaal ?? Ik woon hier ook, maar ik verveel me te pleuris hier

*Edit: Anders ken ik jou gewoon, ik heb ook op het Baken gezeten
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:26
SounD
SounD is offline
Misschien moet je niet alleen eisen maar ook orientatie aanpassen..

Jongens kunnen ook heel leuk zijn!!
Ik kijk naar jongens en meisjes en dat is erg leuk

Neej.. ik moet eigenlijk geen reclame gaan maken voor bi zijn..
Oud 27-03-2003, 17:00
Mister Nygaard
Citaat:
Mo6 schreef op 27-03-2003 @ 14:15:
kweet het niet zeker hoor, maar ik heb het gevoel dat mensen hun eisen wel automatisch aanpassen aan wat de omgeving te bieden heeft. als je weinig mooie meisjes tegenkomt, zal je vanzelf je meer gaan richten op wat minder mooie meisjes... kom je daarentegen constant mooie meiden tegen, zal je geen genoegen meer nemen met een 'beetje' mooie meisjes...

dus don't worry het komt wel goed joh

Ik pas me niet aan. Hoe kun je je gevoelns nou aanpassen. Aanpassen is iets rationeels
Oud 27-03-2003, 17:02
Mister Nygaard
dat is nog het meest deprimerende, aangezien je hieruit moet concluderen dat je je hele leven alleen zult zijn, met je eigen gedachten, soms als enige terend op alleen bij jou bekende herinneringen aan mensen en tijden.....

Alleen blijven ja dat is logisch. Je zult nooit geestelijk contact hebben, maar ja dat vind ik eigenlijk wel gewoon insane.
Oud 27-03-2003, 19:32
Davine
Ooit zal ze wel naar je toe komen...geduld, mijn vriend, geduld.

(Oke dat was eng, maar wel de waarheid)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:43
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ja afwachten is t enige.. maar ja dat is af en toe vast ook heel frustrerend..

Je moet niet zoeken.. Hoe doe je dat? Dat niet zoeken?

Je moet niet te veel eisen stellen.. Maar hoe doe je dat??

Ik begrijp wel dat je dat moet doen, alleen vraag ik mij af hoe je zo iets zou kunnen veranderen.. want het zijn gewoon je hormonen.. en daar heb je zo goed als geen invloed op..
Dus ik kan je niet goed helpen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:03
AtHell
AtHell is offline
Get a life.

Minder zeiken en minder achter de pc zitten. Of nog beter meer drinken als je in een cafe bent, een 6'je is dan zo een 8 . (Om dames maar even tot cijfers te reduceren.)
Oud 27-03-2003, 21:12
Simple Minded
Simple Minded is offline
Echt leuke meisjes zijn zelden.
Oud 27-03-2003, 21:16
Mister Nygaard
Citaat:
AtHell schreef op 27-03-2003 @ 22:03:
Get a life.

Minder zeiken en minder achter de pc zitten. Of nog beter meer drinken als je in een cafe bent, een 6'je is dan zo een 8 . (Om dames maar even tot cijfers te reduceren.)
Kijk gast het gaat hier niet om achter de computer zitten, want daar zit ik niet echt vaak. ten tweede fiets ik 10 tot 20 uur in de week speel ik in band en studeer ik geschiedenis dus heb niet eens tijd of zin meer om in het cafe te zitten. En het gaat hier ook niet om een avondje een chick regelen en de dag daarna denken van what the fuck heb ik nu weer gedaan. Daar gaat het dus niet om. Het gaat hier om het vinden van meisjes die echt bij me passen. Maar als jij dat zelf niet nodig vindt. Iedereen is verschillend. Laat mij maar gewoon zeiken over mijn eigen dingen
Oud 27-03-2003, 21:19
Mister Nygaard
Ok nu loop ik wel echt te zeuren
Oud 27-03-2003, 21:21
Otis
Otis is offline
anders zet je n advertentie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 10:50
japie
japie is offline
Citaat:
Mister Nygaard schreef op 27-03-2003 @ 18:02:
dat is nog het meest deprimerende, aangezien je hieruit moet concluderen dat je je hele leven alleen zult zijn, met je eigen gedachten, soms als enige terend op alleen bij jou bekende herinneringen aan mensen en tijden.....

Alleen blijven ja dat is logisch. Je zult nooit geestelijk contact hebben, maar ja dat vind ik eigenlijk wel gewoon insane.
Ja, je kunt het jezelf natuurlijk ook gewoon aanpraten dat je nooit een miesje krijgt.
Oud 28-03-2003, 15:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
L!nk schreef op 27-03-2003 @ 14:25:
Veenendaal ?? Ik woon hier ook, maar ik verveel me te pleuris hier

*Edit: Anders ken ik jou gewoon, ik heb ook op het Baken gezeten

lol.
ik verveel me hier ook, daarom moet er maar n keer een leuke jongen naar v'daal komen...
hoe ken je mij? dan moet ik jou ook kennen... hoe oud ben je. pb maar een keer.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 16:37
Signy
Signy is offline
Citaat:
Simple Minded schreef op 27-03-2003 @ 22:12:
Echt leuke meisjes zijn zelden.
maar ze zijn er wel hoor, dont worry

en tja, nooit zoeken, het gebeurt altijd onverwachts...
Oud 28-03-2003, 16:39
Signy
Signy is offline
Citaat:
AtHell schreef op 27-03-2003 @ 22:03:
Of nog beter meer drinken als je in een cafe bent, een 6'je is dan zo een 8 .
zuuuuucht... dit klinkt zo fout!
stomme puber
Oud 28-03-2003, 17:07
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het wel sneu voor je, je klinkt echt depressief.
Maar je zult pas een leuk meisje tegenkomen als je niet meer op zoek bent. En natuurlijk kun je niet tegen jezelf zeggen: "Oké, ik zoek niet meer. Heej, daar staat ze!" Gaat onbewust, en helaas moet je die tijd afwachten...
Oud 28-03-2003, 17:09
Verwijderd
Effectief is de kans dat je een meisje tegenkomt niet groter als je afwacht...misschien zelfs kleiner omdat je zelf een afwachtender houding aanneemt. Daarmee gecombineerd de kans dat het met dát meisje foutgaat, moet ik zeggen dat je eigenlijk nog beter op zoek kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:07
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-03-2003 @ 18:09:
Effectief is de kans dat je een meisje tegenkomt niet groter als je afwacht...misschien zelfs kleiner omdat je zelf een afwachtender houding aanneemt. Daarmee gecombineerd de kans dat het met dát meisje foutgaat, moet ik zeggen dat je eigenlijk nog beter op zoek kunt zijn.
Een meisje moet je eerst goed leren kennen voordat je haar echt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wil je nu een datum wanneer je je droomvrouw gaat vinden?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:07
LittleLucille
LittleLucille is offline
op ieder potje past een dekseltje..
Oud 31-03-2003, 18:41
DEChengst
DEChengst is offline
Het eerlijke antwoord is natuurlijk dat niet iedereen uiteindelijk iemand vindt die bij hem/haar past. Het is nu eenmaal een feit dat er mensen zijn die nooit van een hun leven een relatie zullen hebben om wat voor reden dan ook. Of jij zo'n persoon bent kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Oud 31-03-2003, 18:42
DEChengst
DEChengst is offline
Om te beginnen zou ik trouwens de eis laten vallen dat ze Mies moet heten
Oud 01-04-2003, 14:39
SilverAngel
SilverAngel is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-03-2003 @ 18:09:
naar maar waar
Oud 01-04-2003, 21:38
Unexplained
Unexplained is offline
De meeste vrouwen vallen niet op wanhopige jongens.

Hard, maar waar.

Leer eerst eens gelukkig te zijn met jezelf. Pas daarna kun je een meisje écht iets geven.
Oud 02-04-2003, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 01-04-2003 @ 22:38:

Hard, maar waar.

Leer eerst eens gelukkig te zijn met jezelf. Pas daarna kun je een meisje écht iets geven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 08:28
Mister Nygaard
Citaat:
Unexplained schreef op 01-04-2003 @ 22:38:

Hard, maar waar.

Daar heb je gelijk in. Ik ken de regels
Oud 03-04-2003, 11:49
SounD
SounD is offline
Dus we zijn het erover eens dat als je vraagt en zoekt je niet vind.

Dat wanhopig zijn zielig gevonden wordt en ik denk zelfs dat als je de vraag stelt.. : Wanneer vind ik eens een leuk meisje? DAt je dan al fout bezig bent..

Snel deleten dus dit topic
Oud 03-04-2003, 17:06
malibubarbie
malibubarbie is offline
Citaat:
Mister Nygaard schreef op 26-03-2003 @ 20:30:
Is het zo dat iedereen uiteindelijk iemand vindt die bij hem/haar past. Ik heb al lang geen echt leuk meisje meer gezien?
Er bestaan natuurlijk ook oude en eenzame mensen...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:40
Sadly drawn boy
Sadly drawn boy is offline
Citaat:
Tot nu toe mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:35
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Mister Nygaard schreef op 26-03-2003 @ 20:30:
Nou, het is lange tijd zo geweest, elke vrijgezel met wie ik een "shit, waneer krijg ik een leuke vriendin" gesprek heb gevoert, kreeg binnen de korste keren een vriendin. Dat is me nu al een stuk of 6 keer gebeurt, dus mischien ben ik wel een hogere macht orakel ofzo. Nou. Ik heb gereageerd, dus, laat de machten hun werk doen..

En bovendien, zelfs IK heb iemand die me leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:21
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 04-04-2003 @ 09:35:
Nou, het is lange tijd zo geweest, elke vrijgezel met wie ik een "shit, waneer krijg ik een leuke vriendin" gesprek heb gevoert, kreeg binnen de korste keren een vriendin. Dat is me nu al een stuk of 6 keer gebeurt, dus mischien ben ik wel een hogere macht orakel ofzo. Nou. Ik heb gereageerd, dus, laat de machten hun werk doen..

En bovendien, zelfs IK heb iemand die me leuk vind.
In dat geval: er is nog hoop voor mij Doe je werk Orakel!
Oud 04-04-2003, 10:15
SounD
SounD is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 04-04-2003 @ 10:21:
In dat geval: er is nog hoop voor mij Doe je werk Orakel!
Ik ben bang dat nu Crimson zelf iemand heeft die hem leuk vind de macht opgehouden is met werken.

Helaas Hukkie..
Oud 05-04-2003, 14:58
Crimson Death
Crimson Death is offline
Nee hoor, ik blijf een orakel, zit hooopeloos klem, dus. Bah. Wees blij dat je er geeneen vind. als je het eenmaal gehad hebt, word je zooo fokking ziek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten