Advertentie | |
|
![]() |
|
stop in ej broekzak, als je bang bent voor honder moet je t in ducttape verpakken, dat is luchtdicht ofzo iig tegen de geur, en die tip kreeg ik van een motoragent hehe (die voerigens zelf zn wiet altijd in een politiekwartetdoosje meeneemt alstie op vakantie gaat)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
je mag toch zelf snoepies erin stoppen
stop dan je wietzakje onderop en die snoepies erboven en dan laten inblikken. ze zullen die wietzakjes geeneens zien. en als je het op een rustig moment doet dat je een wietzakje in een blikje wil stoppen zullen ze er echt geen problemen van maken. ofj e moet een een 2 literblik vol hebben met gewoon losse vergruisde wiet. dat zla een probleem worden
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() EEN VOS?? Ikzelf had trouwens 5 uuro hasj meegenomen naar London, ik liep er doodleuk mee door de douane op schiphol en gatwick, het zat in mn portomonee..
|
Maar goed..ik spande em dik..om het mee te nemen..
Ben laatst naar Oostenrijk geweest..had het heel graag mee willen nemen..maar ik wilde toch het risico niet nemen. Pindakaas ruikt trouwens ook erg sterk..smeer je brood met pindakaas en een zakje hasj.. ow ja..het alternatief der alternatieven! ** SPACE-CAKE!**
||
Citaat:
![]() een bakje THC boter is natuurlijk altijd rlx ![]()
||
Als je er wat tape omheen wikkelt is er denk ik niets aan de hand. Ze zullen natuurlijk wel weten wat je van plan bent, maar als ze het niet zeker weten, kunnen ze er ook niets van zeggen. Maar het is misschien wel beter om het niet door een vastgeroeste christen van 45 te laten doen....
Citaat:
|
Ja lieve mensen, ik heb ook een dilemma. Ik ga begin juni naar Mallorca en ik zit te twijfelen of ik me wietje zal meenemen.
Weet iemand van jullie hoe het is op het vliegveld daar? zijn er honden? volgens mij is die Spaanse politie best nasty. Ik had gedacht aan een pindakaaspot. ( wiet 1000x inpakken en in de pindakaas proppen) ruiken die doggies het dan nog steeds?? oja het kutte is ook: we gaan met een groep van 90 nederlanders, das best verdacht ofnie?? maarja misschien doe ik het ook wel niet.... maar me jointje is zoooooo chill... |
![]() |
|
ik moet opeens weer denken aan die leuke italiaan die hier was (met uitwisseling) en met zn lieve gezichtje vroeg of ik nog wat brieven voor em op de post wou doen naar Sicilië... tuurlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Smokkelen kamp supersilverdees | 1 | 20-11-2014 18:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
[Gisteren in netwerk] Kindersmokkel door Nederlandse Somaliërs Melpomene | 23 | 17-02-2006 13:24 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 | |
Djindjic (Servie) vermoord Gatara | 47 | 25-03-2003 23:50 |