Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat steekt er met kop en schotel bovenuit.
Daar kraait geen hond naar. Er gaat een lampje bij me rinkelen. Ik ben er helemaal infuus van. Laten we geen oude vissen uit de sloot halen. Ik sta helemaal triplex. Laten we met een schone luier beginnen. Iemand dood maken met een blije mus. Je moet een gegeven paard niet in de bek spugen. Iemand een poepje van eigen deeg laten ruiken. Ik heb met hem nog een varkentje te schillen. Met de stok op de kippen gaan. Het introduceert me niks. Ik ben er er door gevaccineerd. Iemand blij maken met een dooie mug. Daar komt de kat uit de zak. We gaan er met verkrachte eenden tegenaan. Ik heb een leuke jas op de kip getokt. Executeert u mij. Er moet kaas op de plank komen. Je imiteert me mateloos. Ik spreek vloeibaar Nederlands. |
![]() |
|
![]() |
Heeft iemand wel eens goed over vla nagedacht. Vla is een vande meest onwerkelijke substanties die we tot ons nemen, met zijn kwakerige vormgeving, konterige drekkerighied, stel je voor. Een zwembad vol vla, dat moet toch wel een van de meest wonderlijke dingen zijn die er bestaan. Vla lijkt mij dan ook het beste synonym voor elk onderwerp in elk spreekwoord:
De vlal uit de boom kijken De ochtendstond heeft vla in de mond Een pak vla maakt nog geen zomer 2 honden vechten om de vla, de derde gaat er snel me heen voor de vla gaan oost west vla best zoals het vogeltje gebekt is zingt hij vla houd je vla recht iemand de val uit de zeilen nemen een pak vla in de hand is beter als tien pakken vla in de lucht
|
|