Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik doe wiskunde b, scheikunde en natuurkunde vwo oude stijl. En waarschijnlijk schriftelijk in tilburg en mondeling in zwolle. Doe het via de loi. Enne ben niet zo heel erg zenuwachtig. Vrees alleen voor wis b
|
![]() |
willen jullie me misschien toevoegen op msn / ICQ?
ijjb2@yahoo.com / 111223859 ![]() ik doe zwolle mondeling / amsterdam schriftelijk geloof ik.... mondeling zou ook ergens anders kunnen zijn ![]() maar ik moet dus nog heeel veel doen ![]() nu druk met scheikunde bezig, natuurkunde 3 weken geleden afgerond, engels kan ik al,.... wiskunde A heb ik al grotendeels gedaan, ik ga proberen maandag scheikunde dus af te ronden. dan in april; wiskunde B (ik had al 5VWO stof gedaan 2e fase, vorig jaar), heel veel aan doen Wiskunde A afronden Duits en Nederlands --> duits al aardig watgedaan, tekstverklaren ben ik goed in, alleen luisteren enspreken nog wat oefenen (mondeling is toch pas later), nederlands een aantal boeken gelezen, en vorig jaar heel veel gedaan (t/m eind 5e geloof ik), dus veel ophalen en snel die dingen skimmen dan in mei alles snel herhalen enzo (heb het er een beetje op aan laten komen ![]() |
![]() |
|
![]() |
nieuwe stijl
frans duits maatschappijleer geschiedenis nederlands biologie en ik loop hoopeloos achter ![]() ik moet nog de helft van mijn boekverslagen en ik heb pas 1 werkstuk helemaal af, en dat moet voor een mei ingeleverd. maarja, vorig jaar deet ik nog 3 vwo dus meschien ben ik ook iets te hard van stapel gelopen met die stadsexamens, en red ik het daarom niet, maarja, ik zie wel, ik kan altijd dingen van internet halen ![]() Wie doet er ook schriftelijk in Arnhem???
|
Verwijderd
|
Doe ook nog ouwe stijl... Maar wel gewoon op t ROC niet schrifetelijk.. Hoop wel dat ik t haal, anders volgend jaar al die klote tweede fase vakken als ckv anw etc. inhalen, plus voor alle vakken po's maken en nog een profiel werkstuk.. Maarja, t zal nu wel lukken.
mijn rijtje vakken ![]() Natuurkunde Engels Nederlands Biologie Economie Geschiedenis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit jaar laatste jaar 'normaal' examen ouwe stijl, volgend jaar alleen nog een staats examen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor veel vakken is de stof overigens gelijk aan dat van de nieuwe stijl (aardrijkskunde en geschiedenis bijvoorbeeld) die kan je gewoon voor nieuwe stijl kopen (let wel op dat je het examenjaar 2003 goed hebt, aangezien de onderwerpen elk jaar wisselen!). Succes ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou op www.cito.nl kunnen kijken, daar staat de stof van de examens. (Als het goed is heb je voor jouw examens die eisen thuis gestuurd gekregen.) Vergelijk de eisen van oude & nieuwe stijl en je komt er wel achter
![]() |
![]() |
|
![]() |
http://www.cito.nl/vo/havovwo/ce/exa...ws/eind_fr.htm
doel je daarop? ik heb geen van die vakken, dus kwa onderwerp maakt het niet uit, het gaat me er meer om of de stof verder die behandeld moet zijn, en dus de eigenlijke voorbereiding op het examen identiek is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe ook staatsexamen oude stijl vwo. Voor de 2e keer al. Vorige keer in:
Nederlands Engels Filosofie Maatschappijleer Spaans Economie 1 Muziek Maar daar heb slechts de eerste 3 vam gehaald. Ik was ook pas 15 en een half toen, misschien dat het daaraan ligt. Of dat ik geen fuck aan school doe... Anyways, de 4 vakken die ik vorig jaar niet heb gehaald doe ik nu weer en nieuw doe ik Frans, Aardrijkskunde en Wiskunde A en B. Ik deed eerst LOI, maar ben ermee gekapt; het zuigt. Ik heb nu voor een aantal vakken priveleraren. Ik moet nog 4 deelcertificaten halen. Het moeten er ook niet meer zijn, want ik weet zeker dat ik 4 vakken ga halen, maar die 5e redt ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid dat ik ooit slaag op economie, wiskunde of spaans. Maatschappijleer wordt nog spannend zelfs. Frans, Muziek en Aardrijkskunde zijn echte zekerheidjes gelukkig. Wish me luck. Deze post is wazig, komt omdat het 3:15 is. Ik heb me schriftelijk als het goed is in amsterdam en mondeling in zwolle. Kunnen we een meeting houden ![]() Dat was het weer even... byebye |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel succes! |
![]() |
|
![]() |
deed 4 en 5 vwo 2e fase in 1 jaar, docenten vonden dat achteraf niet goed en werd tegengewerkt, ging dus LOI doen omdat voor 1 jaartje een nieuwe school zinloos was...
mwa, of ik het haal.... echt geen flauw idee, ga van t weekend bij de slegte die samenvattingenboekjes halen, moet nog praktisch heel wiskunde B en hele veel van de talen enzo doen,... maarja,...ik hoop dat ik heb haal.... vorig jaar met 2 jaar in 1 gemiddelde van +- 8.4, in de derde klas wiskunde 9,995 (1x 9,6 ![]() |
![]() |
|
![]() |
net dus in R'dam naar de slegte geweest, en die hadden praktisch NIKS meer oude stijl... dit nog wel kunnen halen..
havo / vwo oude stijl Samenvatting boekje voor examen. VWO Wiskunde A 1991-1999 Examenbundel VWO Nederlands 1993-2000 Examenbundel VWO Engels 1992-1999 Examenbundel ![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Thuisstudie / zelf VWO staatsexamens aanvragen Peter1989 | 3 | 18-09-2012 07:33 | |
Studeren |
Na Havo naar VWO weetniks | 10 | 10-06-2012 09:26 | |
Algemene schoolzaken |
Thuisstudie VWO (NHA of LOI)? harimau | 2 | 09-09-2009 15:33 | |
Algemene schoolzaken |
Wie helpt mij met mijn keuze? Otjez | 7 | 06-09-2006 15:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iederwijs Jochem12 | 102 | 14-04-2005 11:31 | |
Algemene schoolzaken |
Ontwijking 2e fase, vanuit vwo 5 Oen | 27 | 29-06-2002 15:08 |