Advertentie | |
|
![]() |
|
Het wachten is nu op iemand als theone87nl die hier gaat roepen dat het vast allemaal allochtonen waren.
ontopic: ik zou me ook stierlijk vervelen als ik in Glanerbrug zou wonen. Volgens mij is daar gewoon he-le-maal niets te doen.
||
Citaat:
Je hebt er trouwens nog zo één op dit forum: Hooligirl. Tenzij die ook verbannen is natuurlijk. [edit]Die zit tegenwoordig op Onzin. Lekker laten zitten.[/edit] Maar goed, we wijken af...
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 18:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Sja, ik weet niet welke partijen daar t beleid uitvoeren, maar ik denk ook niet dat t veel uitmaakt. te veel gemeentes letten zowiezo (helaas) te weinig op zulke dingen. denken alleen maar aan vervolging, ipv het probleem bij de wortel aan te pakken. dan gefe je maar eens een xtje wat meer geld uit, maar dan hoef je dat niet telkens te doen en dan is iederene tevreden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben dan ook groot voorstander van sociale dienstplicht. Sowieso. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil wel wat meer bewijs zien dan 'een documentarie die ik laatst gezien heb' voor ik zo'n ingrijpende maatregel kan goedkeuren.
Let wel, ik sta er niet in beginsel afwijzend tegenover, ik wil gewoon zeker weten of het werkt. En dat is mij tot op heden nog niet duidelijk gemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen op TV kregen ook de jongeren zelf het woord, en die waren lovend over deze aanpak. Althans, de meesten. Ik heb geen idee meer hoe die docu heette, noch op welke zender het uitgezonden werd (vermoedelijk nederland 2 of 3). Kan me trouwens niet voorstellen dat ik de enige ben die 't gezien heeft, helemaal niet op dit forum. Either way; je hoeft 't niet van me aan te nemen hoor. Maar je zou er ook vanuit kunnen gaan dat ik hier niet uit mijn nek zit te lullen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik werd pas om 01:30 aangehouden bij het Vredenburg omdat ik door rood reed met de fiets, door een motoragent ![]() hij gaf me geen boete gelukkig. Maar rond uitgaanscentra zijn ze hier wel actief.
||
![]() |
Citaat:
Verder, strafkampen/ heropvoedingskampen sta ik ook niet afwijzend tegenover, zo lang het in de juiste mate word ingezet.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1- problemen blijven veroorzaken. 2- door problemen thuis op de slechte weg zijn geraakt. ik vind neit dat de belastingbetaler, pietje "onderdak" moet geven omdat pietje zojuist de banden van een auto lekstak. ik vind dat pietje de banden moet betalen + boete, z'n bek moet houden en meot optyfen. punt. doet pietje het vaker; DAN gaat ie fijn even opnieuw opgevoed worden (maandje in de zomervakantie uiteraard, zijn school mag er niet onder lijden). issie er dan nog niet vanaf, dan is het zijn probleem, gaat em vrije tijd kosten. |
![]() |
|
Bij ons hier in Goes hebben een stel jonge lui, ook zo rond die leeftijd een hele basisschool in de fik gestoken op oudejaarsavond! Dat vind ik echt erg. Het ergste was nog dat de school stond in een buurt met wat minder intelligente aso's...
|
![]() |
|
|